vyměna motoru m40 za m40 z e 36tky
vyměna motoru m40 za m40 z e 36tky
Chtel sem se zeptat hlavně někoho kdo to už dělal.Takže měnil sem motor kterej byl přidřenej za stejnej motor kterej byl ale v e36tce,el rozvody včetně řídicí jednotky sem nechal původní všechno šlo ok až do okamžiku startu,motor tocí ale nechytne.Technycky je vse zapojeno ok tak by mě zajímalo jestli to nemůže být třeba tím že ten motor z e36tky ma jinak časováný vstřiky a co se s tim dá v týhle fázy dělat?jestli je možný nahrát jen jinej software do řídící jed.nebo jestli musim koupit řj.na e36tku která je mírně rozdílná???????předem moc dík za všechny příspěvky
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: vyměna motoru m40 za m40 z e 36tky
a na to jine casovani si prisel jak?melyone píše:Chtel sem se zeptat hlavně někoho kdo to už dělal.Takže měnil sem motor kterej byl přidřenej za stejnej motor kterej byl ale v e36tce,el rozvody včetně řídicí jednotky sem nechal původní všechno šlo ok až do okamžiku startu,motor tocí ale nechytne.Technycky je vse zapojeno ok tak by mě zajímalo jestli to nemůže být třeba tím že ten motor z e36tky ma jinak časováný vstřiky a co se s tim dá v týhle fázy dělat?jestli je možný nahrát jen jinej software do řídící jed.nebo jestli musim koupit řj.na e36tku která je mírně rozdílná???????předem moc dík za všechny příspěvky
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Re: vyměna motoru m40 za m40 z e 36tky
Vstřiky nejsou nijak časovaný, okamžik jejich otevření není nijak vázán na otevření sacího ventilu.melyone píše: jestli to nemůže být třeba tím že ten motor z e36tky ma jinak časováný vstřiky
ŘJ určuje pouze délku impulsu.
Naposledy upravil(a) Venca dne 03. 09. 2006 10:09, celkem upraveno 1 x.
vstřiky
To mě jen tak napadlo s těma vstřikama jestli třeba nestřikaj zrona když je zavřenej ventil ale samorřejmě byl to jen nápad.....prostě už nevim v čem hledat chybu,motor točí de jiskra i benzín a nemá to nejmenší snahu blafnout
už fakt nevim jediný co mě napadlo bylo to že by to mohlo bejt něco v elektrice když sem tam nechal ty stary el.rozvody a starou řj...... 


Re: vstřiky
Samozřejmě, že stříkají i tehdy, když je sací ventil zavřenej. To je běžná věc.melyone píše:To mě jen tak napadlo s těma vstřikama jestli třeba nestřikaj zrona když je zavřenej ventil
Re: vstřiky
Venca píše:Samozřejmě, že stříkají i tehdy, když je sací ventil zavřenej. To je běžná věc.melyone píše:To mě jen tak napadlo s těma vstřikama jestli třeba nestřikaj zrona když je zavřenej ventil





Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Re: vstřiky
budha píše:Venca píše:Samozřejmě, že stříkají i tehdy, když je sací ventil zavřenej. To je běžná věc.melyone píše:To mě jen tak napadlo s těma vstřikama jestli třeba nestřikaj zrona když je zavřenej ventil
![]()
![]()
![]()
![]()

Na tom není nic divnýho.
no ano strikaji na zavrenej saci ventil ale jenom tehdy a nikdy jindy (pokud to ma fungovat)..bo se pletu?
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Ne, ŘJ jen určí délku otevření vstřiku. 1impuls = 1otáčka. Okamžik, kdy se vstřik otevře se neváže nijak na polohu sacího ventilu.Max-Max píše:ale saci ventil ma souvislost s polohou kliky a ta je snimana cidlem, tudiz je to informace pro RJ a ta udava kdy se vstrik otevreVenca píše:Impulsy, kdy se vstřiky otevírají, nemají žádnou vazbu na polohu sacího ventilu.
Např. M10 L-Jetronic má všechny vstřiky zapojené paralelně.
M20 má dva okruhy pro vstřiky, tzn. že 1.,2.,3. válec vstřikují spolu najednou, stejně tak i 4.,5. a 6.
Zde jde o M40. Nevím, jestli jsou dvě větve nebo jsou všechny vstřiky paralelně.
Před pár lety jsem dával M40 z E36ky do E30. Rozdíl byl pouze v olejové vaně, sacím koši olej. čerpadla. Tyto věci jsem dal z původního motoru z E30. Taky jsem měnil horní půlku hliníkového sacího potrubí ale to jenom kvůli jiné poloze volnoběžného ventilu, ke kterýmu by mi nedosáhla origo kabeláž. Vstřiky jsou stejný... Normálně to jelo, řj i kabeláž zůstala původní z M40 E30. Takže spíš hledej někde chybu...
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: 14. 07. 2007 18:57