318is nebo 320?
Nevím co pořád máte kecy o drahý údžbě a provozu ISa. Hlavně kolik z vás, co tyhle kecy plodíte, to ISo fakt má.
Jediný co je potřeba u ISa většinou vyměnit, je rozvodovej řetěz včetně kol, napínáku a vodících lišt. Pokud to ISo je v dobrým stavu, tak při správný zacházení, netočit za studena, dávat tam správnej olej, měnit ho jak se má atd. Se budete jenom vozit a nic jinýho neřešit. Stejně jako to mám já. Jezdil jsem nějakou dobu i s 2.0 a mám doma i 2.5. Oproti 2.0 je prostě IS úplně někde jinde, jak spotřebou, tak jízdníma vlastnostma atd. A že je 2.0 šestiválec, tak to je výhoda jako v čem?
Když šestiválec, tak jedině 2.5.
Naposledy upravil(a) BOOST dne 30. 08. 2006 15:20, celkem upraveno 1 x.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Věř tomu, že po nějaký době ti i výkon 2.5 nepřijde nijak zázračnej. A pokud je fakt v dobrým stavu, tak spotřeba 8-13 není naprosto žádnej problém.Koby píše:Abych řek pravdu, já o 2.5 začínám přemýšlet...Ale je to o tom, že ta spotřeba je pro mě taky důležitá, i když počítám s tím že nebudu moc najíždět. Počítám tak 1 000 km měsíčně maximálně. Prostě třeba jenom na srazy a pro zábavu. Do krámu na nákupy nebo podobně mám jiný auto.
Jinak to auto bude kupovaný za účelem dát ho do naprostýho stavu tak jak vyjelo z fabriky, bude to miláček a penez na to mám vyhranýho max. 60 tisíc a měsíčně tomu chci obětovat tak kolem 7 000,- včetně všeho krom pojistky samozřejmě. To auto si nechám na pořád. Bojím se toho, tak jako se stalo zatím vždy, že výkonu není nikdy dost a tak by mě ten 2.0 mohl přestat za pár měsíců bavit.
Zajímala by mě od někoho dlouhodobá spotřeba toho 2.5. Pokud použiju funkci hledat, zase se nic nedozvim, protože někdo píše jak se s tim nedá jet po dvanáct... Někdo že jezdí za 15 furt atak. Pak tam příde někdo kdo napíše že jezdí za 8. Takže tohle je pro mě nic neříkající. Nejsem žádný trhač asfaltu, jenom mám rád v záloze přebytek výkonu. Jinak jezdím jako běžný řidič. To si myslim, že bych se mohl vejít do 11 litrů ne? Pokud mi někdo řekne že jo, tak du shánět nevylítanou 325i. Stačí zjistit dlouhodobý průměr spotřeby. V kuchařce na těchto stránkách se píše reálná spotřeba 8-13/100. Pokud tomu mám věřit neni pro mě co řešit.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No vidíš a já pokaždý když nastartuju iso tak si vždycky uvědomím proč jsem ho z auta vykopnul. Nebylo to jen o výkonu, iso jede líp než dvoulitr, ale kultura cestování se nedá s šestiválcem srovnat. Prostě kdybych si měl vybrat jestli pojedu 500 km s isem nebo s dvoulitrem sáhnul bych bez rozmejšlení po dvoulitru. Nebudu ubírat isu lehkej předek, nižšší spotřebu a až na ty rozvody celkem bezproblémovej motor, ale moje volba by v případě že bych auto pořizoval na standartní ježdění padla na šestiválec (nejlépe ještě radši osmiBOOST píše:Nevím co pořád máte kecy o drahý údžbě a provozu ISa. Hlavně kolik z vás, co tyhle kecy plodíte, to ISo fakt má.Jediný co je potřeba u ISa většinou vyměnit, je rozvodovej řetěz včetně kol, napínáku a vodících lišt. Pokud to ISo je v dobrým stavu, tak při správný zacházení, netočit za studena, dávat tam správnej olej, měnit ho jak se má atd. Se budete jenom vozit a nic jinýho neřešit. Stejně jako to mám já. Jezdil jsem nějakou dobu i s 2.0 a mám doma i 2.5. Oproti 2.0 je prostě IS úplně někde jinde, jak spotřebou, tak jízdníma vlastnostma atd. A že je 2.0 šestiválec, tak to je výhoda jako v čem?
Když šestiválec, tak jedině 2.5.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
No proti V8 bych taky nic nenamítal.Hanis píše: No vidíš a já pokaždý když nastartuju iso tak si vždycky uvědomím proč jsem ho z auta vykopnul. Nebylo to jen o výkonu, iso jede líp než dvoulitr, ale kultura cestování se nedá s šestiválcem srovnat. Prostě kdybych si měl vybrat jestli pojedu 500 km s isem nebo s dvoulitrem sáhnul bych bez rozmejšlení po dvoulitru. Nebudu ubírat isu lehkej předek, nižšší spotřebu a až na ty rozvody celkem bezproblémovej motor, ale moje volba by v případě že bych auto pořizoval na standartní ježdění padla na šestiválec (nejlépe ještě radši osmi) už jen proto, že se v 1500 ot/min neklepe jako drahej pes.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Já mám teda 325i jenom chvilu ale co tak můžu říct taková ta běžná jízda mimo město tak 10 možná lehce pod. a když tomu šlapu trochu víc že to občas pořádně vytočím tak okolo těch 12. Bejvalej majitel s tím jezdil za 8,5, ale to zase nechcu nějak řešit není to ověřená informace. Ale jak si říkal těch 11 litrů to se dá jezdit v pohodě.BOOST píše:Věř tomu, že po nějaký době ti i výkon 2.5 nepřijde nijak zázračnej. A pokud je fakt v dobrým stavu, tak spotřeba 8-13 není naprosto žádnej problém.Koby píše:Abych řek pravdu, já o 2.5 začínám přemýšlet...Ale je to o tom, že ta spotřeba je pro mě taky důležitá, i když počítám s tím že nebudu moc najíždět. Počítám tak 1 000 km měsíčně maximálně. Prostě třeba jenom na srazy a pro zábavu. Do krámu na nákupy nebo podobně mám jiný auto.
Jinak to auto bude kupovaný za účelem dát ho do naprostýho stavu tak jak vyjelo z fabriky, bude to miláček a penez na to mám vyhranýho max. 60 tisíc a měsíčně tomu chci obětovat tak kolem 7 000,- včetně všeho krom pojistky samozřejmě. To auto si nechám na pořád. Bojím se toho, tak jako se stalo zatím vždy, že výkonu není nikdy dost a tak by mě ten 2.0 mohl přestat za pár měsíců bavit.
Zajímala by mě od někoho dlouhodobá spotřeba toho 2.5. Pokud použiju funkci hledat, zase se nic nedozvim, protože někdo píše jak se s tim nedá jet po dvanáct... Někdo že jezdí za 15 furt atak. Pak tam příde někdo kdo napíše že jezdí za 8. Takže tohle je pro mě nic neříkající. Nejsem žádný trhač asfaltu, jenom mám rád v záloze přebytek výkonu. Jinak jezdím jako běžný řidič. To si myslim, že bych se mohl vejít do 11 litrů ne? Pokud mi někdo řekne že jo, tak du shánět nevylítanou 325i. Stačí zjistit dlouhodobý průměr spotřeby. V kuchařce na těchto stránkách se píše reálná spotřeba 8-13/100. Pokud tomu mám věřit neni pro mě co řešit.
- Dudek Lubomír
- Příspěvky: 381
- Registrován: 13. 08. 2006 18:17
- Bydliště: Žatec,Habartov
ser na is! Kup si hlavně zdravej základ auta a aby to nebylo bez výbavy a zbytek se dá doladit.já jsem si koupil neodlétanou 316 s abs,servem a oknama v el.,oželím check kontrol a koncem roku z ní mám takovou 325i,jakou jsem si vždy přál.A ty to udělej taky,těch 60 000 ti na to totiž bohatě stačí.měj se 
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
zajimalo by mne, kolik lidi z tohodle threadu krome Hanise, Adama, BOOSTa a BMWAKa toho o e30 jejich motorech tolik vite ze hazite tady soudy co a jak je dobre a co je sunt.
jeli ste nekdo ve fakt dobrym dvoulitru? nebo v isu? nebo v komplet zrepasovane 2.5? patrne ne, kdyz tady prdite o tom, ze 2.0 je blbec motor. Patrne proto ze je to blbec motor se vyrabel po celou doby vyroby e30, ze jo.
takze: 320i dlouhodobe cca 8,7
325i dlouhodobe cca 9,0
oba motory v te same kastli. Pokud by mi klekla 2.5, bez vahani tam dam dobrej nevyhonenej dvoulitr.
Rada pro vsechny co chteji radit a soudit: je potreba se svezt v dobrych motorech, ne dle jednoho krapu soudit vse.
jeli ste nekdo ve fakt dobrym dvoulitru? nebo v isu? nebo v komplet zrepasovane 2.5? patrne ne, kdyz tady prdite o tom, ze 2.0 je blbec motor. Patrne proto ze je to blbec motor se vyrabel po celou doby vyroby e30, ze jo.
takze: 320i dlouhodobe cca 8,7
325i dlouhodobe cca 9,0
oba motory v te same kastli. Pokud by mi klekla 2.5, bez vahani tam dam dobrej nevyhonenej dvoulitr.
Rada pro vsechny co chteji radit a soudit: je potreba se svezt v dobrych motorech, ne dle jednoho krapu soudit vse.
Naposledy upravil(a) Max-Max dne 30. 08. 2006 20:06, celkem upraveno 1 x.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Omlouvám se, nic o E30 nevím, nikdy jsem žádnej motor neměl rozberanej ani jsem nepřestavoval M10 na IS a kábro 1.8 M40 na 2.5 M20, takže moje připomínky jsou jenom bludy, který by nikdo neměl brát vážně.Max-Max píše:zajimalo by mne, kolik lidi z tohodle threadu krome Hanise, Adama a BMWAKa toho o e30 jejich motorech tolik vite ze hazite tady soudy co a jak je dobre a co je sunt.
jeli ste nekdo ve fakt dobrym dvoulitru? nebo v isu? nebo v komplet zrepasovane 2.5? patrne ne, kdyz tady prdite o tom, ze 2.0 je blbec motor. Patrne proto ze je to blbec motor se vyrabel po celou doby vyroby e30, ze jo.![]()
takze: 320i dlouhodobe cca 8,7
325i dlouhodobe cca 9,0
oba motory v te same kastli. Pokud by mi klekla 2.5, bez vahani tam dam dobrej nevyhonenej dvoulitr.
Rada pro vsechny co chteji radit a soudit: je potreba se svezt v dobrych motorech, ne dle jednoho krapu soudit vse.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
jeziiiis, tebe sem mel v hlave a nenapsal sem, omlouvam se samozrejmeBOOST píše:Omlouvám se, nic o E30 nevím, nikdy jsem žádnej motor neměl rozberanej ani jsem nepřestavoval M10 na IS a kábro 1.8 M40 na 2.5 M20, takže moje připomínky jsou jenom bludy, který by nikdo neměl brát vážně.![]()
![]()
![]()
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
V pohodě vždyť jde o hov.o, věšet tě kvůli tomu nebudu.Max-Max píše: jeziiiis, tebe sem mel v hlave a nenapsal sem, omlouvam se samozrejme
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Neboj se, už jsem najel na objemovku, tak příští rok v Hoškovicích.Max-Max píše: to bys stejne jeste musel minimalne rok cvicit
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
- Kontaktovat uživatele:
Asi 4 roky se zabývám ISama.
Měl jsem jednou 2,5 a za 2 dny lehla,byla v hodně dobrým stavu.
Měl jsem doma asi 14 dní BOOSTovo kabrio 2,5 a za IS bych to nevyměnil,takže 2,0 nebude asi nic moc.
Takže těžkopádný svině nejsou můj styl,at si každý koupý co chce,ale důkaz tu mám ten,že několi 2,5kařů si koupilo IS a cestu zpět na 2,5 by už nevolili.
berte to jako můj názor a skutečnost a klidně si řekněte,že jsem blb.
Já říkám,že každej člověk je jinej krypl...
Měl jsem jednou 2,5 a za 2 dny lehla,byla v hodně dobrým stavu.
Měl jsem doma asi 14 dní BOOSTovo kabrio 2,5 a za IS bych to nevyměnil,takže 2,0 nebude asi nic moc.
Takže těžkopádný svině nejsou můj styl,at si každý koupý co chce,ale důkaz tu mám ten,že několi 2,5kařů si koupilo IS a cestu zpět na 2,5 by už nevolili.
berte to jako můj názor a skutečnost a klidně si řekněte,že jsem blb.
Já říkám,že každej člověk je jinej krypl...
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz