
sportovní podvozek KW
sportovní podvozek KW
Ahoj, dneska mi odešel přední levej tlumič do věčnejch lovišť, a ty ostatní ho budou velmi brzo následovat, a proto se chystám investovat do nového podvozku, a pokud sem byl informován správně, komplet sportovní podvozek, tlumiče a pružiny KW na BMW 325i E30 by měl stát kolem 16 000,- Kč, nemáte někdo s touhle firmou zkušenosti? Ta cena je celkem zajímavá, další možnost je koupit tlumiče od Sachse, ty by přišli tak na 10 000,- ale bez pružin, a ty moje pérka, co mám na autě, už by taky zasloužily důchod
Nemáte někdo náhodou na káře ty KWčka? Budu vděčnej za každou radu, díky.

- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Od Sachse by jsi do 325i měl koupit tlumiče-přední Sachs Advantage-stojej pro normální lidi 4600/kus. Zadní nevím kolik stojej.
Což takhle koupit komplet KONI na e30 325i za cca 23 000,- ? Pro zajimavost na Ochcávii stojí KONI "sport"komplet cca 30 000,-
S KW nemám žádnou zkušenost.
Což takhle koupit komplet KONI na e30 325i za cca 23 000,- ? Pro zajimavost na Ochcávii stojí KONI "sport"komplet cca 30 000,-
S KW nemám žádnou zkušenost.
BMW The Ultimate Driving Machine
Mám pružiny Bilstein, na zadku mám tlumiče sachs -adventige a ve předu jsem měl také tlumiče Bilstein (žlutý). Musím říct že je to fakt dobrá kombinace.
Pružiny nejsou ani tak tvrdé, ostatně jsme se tu několikrát bavily, že tvrdost má udávat tlumič a né pružina. V praxi to znamená výborné vlastnosti při zatáčení, protože kam strčim čumák tak jde v klídku i měkčí zadek a není to vyloženě všechno tvrdý jak šutr
Pružiny nejsou ani tak tvrdé, ostatně jsme se tu několikrát bavily, že tvrdost má udávat tlumič a né pružina. V praxi to znamená výborné vlastnosti při zatáčení, protože kam strčim čumák tak jde v klídku i měkčí zadek a není to vyloženě všechno tvrdý jak šutr

OchcáviiDAN píše:Od Sachse by jsi do 325i měl koupit tlumiče-přední Sachs Advantage-stojej pro normální lidi 4600/kus. Zadní nevím kolik stojej.
Což takhle koupit komplet KONI na e30 325i za cca 23 000,- ? Pro zajimavost na Ochcávii stojí KONI "sport"komplet cca 30 000,-
S KW nemám žádnou zkušenost.



Taky budu měnit časem podvozek, až budou prachy
. Už jsem se po tom ale koukal a od KW fakt stojí 16.000.-. Taky mě to celkem láká. Mají tam různý snížení a stojej všechny celkem stejně. Snížení od 40/40 po 60/40. Zastoupení u nás v ČR má RACING HARDWARE v Praze. Jejich adresa je www.racinghardware.com nebo www.podvozky.cz. Mají tam ceník ke stáhnutí. A myslím si, že ty podvozky od KW nejsou moc špatný, když na nich jezdí i Alex Zanardi okruhový závody s BMW M3GTR.
Čus BOOST.

Čus BOOST.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

KW není špatný, ale pokud kvalitu, tak H&R. Ceny jsou hodně podobné. A pokud něco slušného na úrovni KW, tak můžu nabídnout FK a to dvě verze:
HighTec (jejich tlumiče) a jsou ve verzích 40, 60/40 a 75/50 cena je 11.200Kč za komplet podvozek (tlumiče, pružiny). Koupili jsme je na BMW Petra a je to dost slušnej podvozek, tak akorát tvrdej.
A pak je možnost hodně dobrá a to FK KONI TEC v téže sníženích za 17000Kč. Tlumiče jsou KONI (ovšem neštělovatelné). Hodně dobrý a sportovní podvozek.
Případně extrém - štelovák za 26000 (verze s FK tlumičema) nebo 29999 (verze se štelovatelnejma KONIkama)
K dodání cca do 3 týdnů, ondra@autotuning.cz, 606 440 300
Vyčerpávající odpověď
HighTec (jejich tlumiče) a jsou ve verzích 40, 60/40 a 75/50 cena je 11.200Kč za komplet podvozek (tlumiče, pružiny). Koupili jsme je na BMW Petra a je to dost slušnej podvozek, tak akorát tvrdej.
A pak je možnost hodně dobrá a to FK KONI TEC v téže sníženích za 17000Kč. Tlumiče jsou KONI (ovšem neštělovatelné). Hodně dobrý a sportovní podvozek.
Případně extrém - štelovák za 26000 (verze s FK tlumičema) nebo 29999 (verze se štelovatelnejma KONIkama)
K dodání cca do 3 týdnů, ondra@autotuning.cz, 606 440 300
Vyčerpávající odpověď

Alex sice je na kryplkáře, ale nedávno začal zase závodit, jasně že má řízení upravený jenom pro ruce.
To GeRoX: je mi jasný, že ten podvozek na kterým jezdí on by stál tolik co slušná E30, ale neříkej mi, že vyráběj sračky, když se jejich podvozky používaj v závodech. Možná spíš u nich neplatíš tolik za značku jako u KONI. A dávat za podvozek KONI 23 papírů, abych po 2 letech ježdění na těch našich "špičkovejch" silnicích vyhodil tlumiče a moh si koupit nový, na to fakt prachy nemám. Ale uznávám, že KONI je určitě lepší kvalita než K&W a kdyby to nebylo jenom o prachách jako všechno, tak bych šel taky do KONI.
Zdarec všichni BOOST.
To GeRoX: je mi jasný, že ten podvozek na kterým jezdí on by stál tolik co slušná E30, ale neříkej mi, že vyráběj sračky, když se jejich podvozky používaj v závodech. Možná spíš u nich neplatíš tolik za značku jako u KONI. A dávat za podvozek KONI 23 papírů, abych po 2 letech ježdění na těch našich "špičkovejch" silnicích vyhodil tlumiče a moh si koupit nový, na to fakt prachy nemám. Ale uznávám, že KONI je určitě lepší kvalita než K&W a kdyby to nebylo jenom o prachách jako všechno, tak bych šel taky do KONI.
Zdarec všichni BOOST.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- Melisek^076
- Příspěvky: 154
- Registrován: 11. 02. 2003 20:04
- Bydliště: Karlovy Vary
Mno poraďte mi chlapci, co byste použili k pružinám M-technic, které jsou cca -20/20 (nemám přesně změřeno,ale odpovídá to). Je mi simpatický Bilstein, ale pořád nejsem rozhodnutý, jestli není lepší použít nižší pružiny. Myslel jsem si, když jsem je sháněl, že to bude rozumný kompromis mezi výškou a tvrdostí, ale jsem trošku zklamaný, že je to poněkud měkké. Je fakt, že mám origo tlemiče. Když pořídím "sportovní"tlumiče pro M-technik, bude mít i auto menší tendenci se naklánět?nebo je to dané pouze stabilizátorama a tvrdostí pružin?
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Myslíš od jakýkoli značky, s dovětkem pro M-Technik?Melisek_076 píše:. Když pořídím "sportovní"tlumiče pro M-technik,..
Já tlumiče pro M-Tech scháněl a tady je má podle toho co jsem zjistil:
Bilstein, Sachs-Advantage, KONI, BOGE-jen v BMW, dál jsem nezjišťoval.
Na skladě(hned) měli jen BOGE a Sachs. Všechno ostatní na objednávku.
Kyaba je má v katalogu, ale prej je ani Japonci nevyrobili-nikdo je od nich prej ještě nechtěl

Když jsem scháněl tlumiče, byl jsem ve 13 prodejnách. Nakonec jediní, kteří měli něco na skladě - Autodíly Barták nebo BMW.
Psal jsem o předních, zadní nevim.
BMW The Ultimate Driving Machine
- Melisek^076
- Příspěvky: 154
- Registrován: 11. 02. 2003 20:04
- Bydliště: Karlovy Vary
Na M-tech jsou samozdřejmě kratší tlumiče. Jelikož je to celí snížený. Pokud budeš chtít Bilstein což si myslim že je nejlepší volba,tak tě výjde jeden na 2400,- s DPH a je to Bilstein-original. Pokud budeš fajnšmekr tak si můžeš obednat Bilstein-Sport, ale k ceně přípočítej tak 80% navíc. Jinak Sach-advetage jak pro M tak I M-tech stojí v Elitu cca 4300 s DPH.
Víc toho nevim
Víc toho nevim

2400 s DPH? To mas odkial?Miguel píše:Na M-tech jsou samozdřejmě kratší tlumiče. Jelikož je to celí snížený. Pokud budeš chtít Bilstein což si myslim že je nejlepší volba,tak tě výjde jeden na 2400,- s DPH a je to Bilstein-original. Pokud budeš fajnšmekr tak si můžeš obednat Bilstein-Sport, ale k ceně přípočítej tak 80% navíc. Jinak Sach-advetage jak pro M tak I M-tech stojí v Elitu cca 4300 s DPH.
Víc toho nevim


Faszom a seggedbe verem te buzi 
