101330 píše:Vždy když najedu na tohle forum, tak mám piocit Alenky v říši divů a uplně jinejch cenovejch relací, já koupil 325i s lěštěnim sánim, po komplet generálce motoru, asi nebourané, el. okna, el. šíbr, ABS, Servo, M3 rozpěra, nová STKaME, nic nemlátí, nebouchá, nevrže, dostal jsem k tomu zimáky, hromady dalších dílů (naštěstí i hlavu:-) za 40.000,- od kamoše co ho koupil o 3 mes dřív za 36.000,- najel jsem s tim 15.000,- km
1x výměna oleje v 5w40+filtr+prace 1200,-
3x vana (protože jsem prase) práce+zavaření 3x 1.500,-
1x hlava (protože jsem prase) práce+volej 5.600,-
6x pneu (protože jsem prase) 6x350,-
1x vzduch filtr ze škola 120 - 93,-
povinný asi 8.000,-
suma sumárum se dá pořídit za 36000,- až 40.000,-
první rok a 15.000 Km 9.293,- až 21.493,-
takže 8.000,- povinný + 2,5kč/1km béňo + 0,10 až 0,92kč/Km servis
Maš li 4.000,- Kč/měs na auto
po povinnym je to 3.330,- = 980 - 1280 km/měs
(krabička Spartiček 46,- Kč x 1,5 denně x 30 dní 2.070,-
mít e30 je 2x dražší než kouření a smrt není tak bolestivá:-)
Jdi do e30 i kdyby to byla 325ka (né ETU)
nespěchej, nesháněj, dobrý nabídky choděj samy.
Já prostě miluju pohádky a ze všeho nejvíc ty s dobrym koncem
Je fakt že i v Bohnicích maj vycházky a je teda možný že někdo prodal nebouranou (tomu fakt věříš??? ) plně vybavenou a funkční E30 dvouapůli za polovinu reálný ceny a navíc po třech měsících spokojenýho ježdění

ale normálně to tak nefunguje, stačí letmej pohled na [url]http:
www.autoscout24.de[/url]. Máš třeba představu kolik stojí opravdová generálka motoru? Pod dvacet se nevejdeš a tos to hooodně odfláknul

Pneu za 350,- asi nemá smysl komentovat ( nikdy mě ale nepřestane udivovat jak jsou lidi schopný šetřit na něčem co je drží na silnici a tudíž naživu - zvlášť u silnýho starýho auta ). Stejně tak by mne zajímalo kam jezdíš tankovat, protože při současnejch cenách benzínu ( který už nižší nebudou ) mi na tvůj údaj 2,5 Kč/km vychází buď spotřeba 7,5 l/100 km

nebo při střízlivé spotřebě 10 litrů na sto tankuješ benál za 25

samozřejmě se za určitejch okolností dá jet s dvouapůlí za osm ( jo, taky se mi to jednou povedlo ) ale pak vyhazuješ z okna peníze za povinný ručení a díly, protože takovej motor nepotřebuješ. měl jsem už dvě takový auta a stabilně si řekly o příděl mezi 10 - 12 litry benálu ( dlouhej difer z ety - spotřeba 8 - 14, krátkej standard za všech okolností 12 plus mínus půl litru ). To jsme ale skoro na 4 kč/km. a servis

to je normální loterie, nic jinýho se u takhle starý káry ( obzvlášť v tvejch cenovejch relacích ) čekat nedá. Buď trochu realista ať tu někomu zbytečně nemaluješ vzdušný zámky
