BMW E36 323Ti Compact

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Lukas325e
Příspěvky: 611
Registrován: 21. 09. 2005 21:29
Bydliště: Praha

BMW E36 323Ti Compact

Příspěvek od Lukas325e » 25. 07. 2006 21:49

Nevíte někdo čím je staženej výkon u tohoto motoru je to klasická 2,5i ale místo 192 koní má 170 mimochodem neska jsem se s tím svezl a jedeto hodně dobře.Díky
STOP DREAMING START DRIFTING!!!

Uživatelský avatar
Forreet
Příspěvky: 1241
Registrován: 19. 04. 2005 19:30
Bydliště: Humenne SK

Příspěvek od Forreet » 26. 07. 2006 05:34

Priskrcena je ridici jednotka. :lol: Jiny prumery sani a vyfuku
0042191777565

Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 26. 07. 2006 10:29

Každopádně M52B25 v E36 jede líp než M20B25 v E30.
Ten motor má sice míň koní oproti M50B25, ale má NM.

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 26. 07. 2006 12:13

Forreet píše:Priskrcena je ridici jednotka. :lol: Jiny prumery sani a vyfuku
ale,ale ... řídící jednotka je uplně jiná......

sani a spol maji jiny prumery to souhlas.....
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Forreet
Příspěvky: 1241
Registrován: 19. 04. 2005 19:30
Bydliště: Humenne SK

Příspěvek od Forreet » 26. 07. 2006 13:18

Lukas-e21 píše:
Forreet píše:Priskrcena je ridici jednotka. :lol: Jiny prumery sani a vyfuku
ale,ale ... řídící jednotka je uplně jiná......

sani a spol maji jiny prumery to souhlas.....
Ja nepsal ze je ta sama...len ze nevyuziva naplno obsahu toho motoru
Narazis na to ze je to uz Siemens :lol:
0042191777565

Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 26. 07. 2006 13:41

Forreet píše:
Lukas-e21 píše:
Forreet píše:Priskrcena je ridici jednotka. :lol: Jiny prumery sani a vyfuku
ale,ale ... řídící jednotka je uplně jiná......

sani a spol maji jiny prumery to souhlas.....
Ja nepsal ze je ta sama...len ze nevyuziva naplno obsahu toho motoru
Narazis na to ze je to uz Siemens :lol:
jj a tim chci předejít i diskusi na tema otevření motoru na plnohodnotný výkon.......
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Ghost82
Příspěvky: 373
Registrován: 05. 08. 2005 10:45
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ghost82 » 26. 07. 2006 13:46

Proč to nejde otevřít? Jelo by to hustě, ještě špéru z třicítky a je to pecka.

Nejde to přeházet z 2,5 nebo 2,8?
"Vím, že jednou opravdu těžce havaruji" Gilles Villeneuve

Uživatelský avatar
Forreet
Příspěvky: 1241
Registrován: 19. 04. 2005 19:30
Bydliště: Humenne SK

Příspěvek od Forreet » 26. 07. 2006 13:50

Ghost82 píše:Proč to nejde otevřít? Jelo by to hustě, ještě špéru z třicítky a je to pecka.

Nejde to přeházet z 2,5 nebo 2,8?
2.8 ma ten samej problem ze je priskrcena :lol: Ale kdyz naseres kliku ojnice a pisty z 2.8m52 do m50 2.5 pak to jede trochu jinac :twisted:
Der 2.8 Liter Umbau ist der einfachste und billigste Weg zu mehr Drehmoment und Leistung. Mit einer guten Auspuffanlage, geänderten Nockenwellen und gut gemachtem Steuergerät sind etwa 245PS drin. Ein Wagen aus meinem Bekanntenkreis erreichte 244 PS 303 Nm (Dbilas Einlassnocke, abgestimmter Chip, BOSCH Motronic, 325i 24V Ansauganlage, leergeräumte M3 E36 Katalysatoren, E30 M3 Endtopf, originaler Luftfilterkasten).
0042191777565

Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 26. 07. 2006 13:55

Ghost82 píše:Proč to nejde otevřít? Jelo by to hustě, ještě špéru z třicítky a je to pecka.

Nejde to přeházet z 2,5 nebo 2,8?
no protože po netu koluje pověst, že když vyměníš Ř.J za 323 za 325. a dáš jiný sání ta máš výkon zpět..................
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Ghost82
Příspěvky: 373
Registrován: 05. 08. 2005 10:45
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ghost82 » 26. 07. 2006 14:49

No a ví někdo přesně co se stane když na 323 nebo 328 dam sání a jednotku (připadně celou elektriku) z 325? to by ho mohlo docela probudit ne?
"Vím, že jednou opravdu těžce havaruji" Gilles Villeneuve

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 26. 07. 2006 15:04

Ghost82 píše:No a ví někdo přesně co se stane když na 323 nebo 328 dam sání a jednotku (připadně celou elektriku) z 325? to by ho mohlo docela probudit ne?
meze se ti nekladou, ale obavam se, že kdyby to bylo tak jednoduchý tak každá druhá 323i v německu má 141kW.


kdysi se m to řešil, a bylo mi řečeno, že teoreticky to možný je, ale prakticky nikdo enví,

a myslim si,. že i když řpehodíš komplet elektriku, tak si nepomůžeš, neb určitě bude v ř.j. jiná mapa než bys potřeboval :-(

Konec debat, za chvíli sou bifteky tak to můžem řešit tam.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Forreet
Příspěvky: 1241
Registrován: 19. 04. 2005 19:30
Bydliště: Humenne SK

Příspěvek od Forreet » 26. 07. 2006 17:31

Lukas-e21 píše:
Ghost82 píše:No a ví někdo přesně co se stane když na 323 nebo 328 dam sání a jednotku (připadně celou elektriku) z 325? to by ho mohlo docela probudit ne?
meze se ti nekladou, ale obavam se, že kdyby to bylo tak jednoduchý tak každá druhá 323i v německu má 141kW.


kdysi se m to řešil, a bylo mi řečeno, že teoreticky to možný je, ale prakticky nikdo enví,

a myslim si,. že i když řpehodíš komplet elektriku, tak si nepomůžeš, neb určitě bude v ř.j. jiná mapa než bys potřeboval :-(

Konec debat, za chvíli sou bifteky tak to můžem řešit tam.
Podle me kdyz pouzijes komplet elektriku z m50 2.5i tak to pojede.Predse sou ty motory stejny jak vrtani tak zdvih maj rovnaky.To je jako bys napsal ze 2.7im20 nepojede na 2.5i m20 elektriku..
Ja ted du do 2.8m50 :twisted: 8)
0042191777565

Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 27. 07. 2006 10:41

Forreet píše:
Lukas-e21 píše:
Ghost82 píše:No a ví někdo přesně co se stane když na 323 nebo 328 dam sání a jednotku (připadně celou elektriku) z 325? to by ho mohlo docela probudit ne?
meze se ti nekladou, ale obavam se, že kdyby to bylo tak jednoduchý tak každá druhá 323i v německu má 141kW.


kdysi se m to řešil, a bylo mi řečeno, že teoreticky to možný je, ale prakticky nikdo enví,

a myslim si,. že i když řpehodíš komplet elektriku, tak si nepomůžeš, neb určitě bude v ř.j. jiná mapa než bys potřeboval :-(

Konec debat, za chvíli sou bifteky tak to můžem řešit tam.
Podle me kdyz pouzijes komplet elektriku z m50 2.5i tak to pojede.Predse sou ty motory stejny jak vrtani tak zdvih maj rovnaky.To je jako bys napsal ze 2.7im20 nepojede na 2.5i m20 elektriku..
Ja ted du do 2.8m50 :twisted: 8)

ja si myslim opak........bejt to tak jednoduchý tak už neni pomalu žádná zavřená 323i
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 27. 07. 2006 10:46

323i ma oproti 325i jine vacky, tusim kvuli posunuti toc. momentu do nizsich otacek. Ventily jsou stejne.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

alp
Příspěvky: 86
Registrován: 19. 01. 2005 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od alp » 27. 07. 2006 10:59

ma to jinou vacku, jiny sani a jinou elektroniku.
Prestavba na 2,5 se da provest, ale ten motor jede i tak pekne, tak proc se s tim delat :)

Uživatelský avatar
Lukas325e
Příspěvky: 611
Registrován: 21. 09. 2005 21:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukas325e » 27. 07. 2006 13:20

Jo ten motor jel fakt pěkně ve čtyřech a jel pořád dobře to bude asi tim že je to kompakt asi je lehčí než E36 čtyřdvéř co?
STOP DREAMING START DRIFTING!!!

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2376
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 27. 07. 2006 18:41

Forreet píše:
Lukas-e21 píše:
Ghost82 píše:No a ví někdo přesně co se stane když na 323 nebo 328 dam sání a jednotku (připadně celou elektriku) z 325? to by ho mohlo docela probudit ne?
meze se ti nekladou, ale obavam se, že kdyby to bylo tak jednoduchý tak každá druhá 323i v německu má 141kW.


kdysi se m to řešil, a bylo mi řečeno, že teoreticky to možný je, ale prakticky nikdo enví,

a myslim si,. že i když řpehodíš komplet elektriku, tak si nepomůžeš, neb určitě bude v ř.j. jiná mapa než bys potřeboval :-(

Konec debat, za chvíli sou bifteky tak to můžem řešit tam.
Podle me kdyz pouzijes komplet elektriku z m50 2.5i tak to pojede.Predse sou ty motory stejny jak vrtani tak zdvih maj rovnaky.To je jako bys napsal ze 2.7im20 nepojede na 2.5i m20 elektriku..
Ja ted du do 2.8m50 :twisted: 8)
máš naprosto mylné informace.... M50 a M52 má hodně zásadních rozdílů... a to nej ti napsal Lukas-e21. Zkus si projít debat na www.bmwklub.cz a pak tu nebudeš šířit chiméry.... výkon se dá zvednout pmocí sání, ale ne tak jak naznačuješ
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+Tesla Y Juniper+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36, i30N, 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Ghost82
Příspěvky: 373
Registrován: 05. 08. 2005 10:45
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ghost82 » 27. 07. 2006 22:28

Sání z 325? Má to někdo na autě nebo je to jenom teorie?
"Vím, že jednou opravdu těžce havaruji" Gilles Villeneuve

Uživatelský avatar
Forreet
Příspěvky: 1241
Registrován: 19. 04. 2005 19:30
Bydliště: Humenne SK

Příspěvek od Forreet » 28. 07. 2006 05:53

Huska píše: máš naprosto mylné informace.... M50 a M52 má hodně zásadních rozdílů... a to nej ti napsal Lukas-e21. Zkus si projít debat na www.bmwklub.cz a pak tu nebudeš šířit chiméry.... výkon se dá zvednout pmocí sání, ale ne tak jak naznačuješ
Mas ty motory rozebrane??Videl si je jaky tam je rozdil nebo ctes jen debaty :roll:
Tak ja uz budu mlcet a na nic se me neptejte...
0042191777565

Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2376
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 28. 07. 2006 15:56

Forreet píše:
Huska píše: máš naprosto mylné informace.... M50 a M52 má hodně zásadních rozdílů... a to nej ti napsal Lukas-e21. Zkus si projít debat na www.bmwklub.cz a pak tu nebudeš šířit chiméry.... výkon se dá zvednout pmocí sání, ale ne tak jak naznačuješ
Mas ty motory rozebrane??Videl si je jaky tam je rozdil nebo ctes jen debaty :roll:
Tak ja uz budu mlcet a na nic se me neptejte...

Ano 323i M52 mám a 320i a 325i M50 jsem měl několikrát rozebrané :wink: a taky jsem o tom hodně přečetl když jsem se zabýval zvýšením výkonu svojí 323i 8)
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+Tesla Y Juniper+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36, i30N, 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Odpovědět