Prosím o radu. U mého BMW, když jde motor na volnoběh a otočím volantem na jakoukoli stranu (auto stojí na místě - největší odpor), čerpadlo serva se zasekne (což je samozřejmě doprovázeno pištivím zvukem prokluzujícího řemenu). Jakmile se auto jen trochu pohybuje (menší odpor pro kola), je všechno OK. Přední ložisko v čerpadle nové, kapalina nová, hadice nová, vůle v řízení minimální. V čem je problém?
Moc díky za odpovědi
zasekávající se čerpadlo servo řízení
- fx-nuclear
- Příspěvky: 69
- Registrován: 18. 07. 2006 10:35
Posilovač má dva okruhy proti sobě, podle točení volantu se olej tlačí buď do jedný, nebo do druhý hadice, když to takhle lajcky plácnu. Když vytočíš volant na maximum jedný strany, dojde k propojení obou okruhů oleje, jednoduše řečeno, obě hadice začnou tlačit proti sobě. Tím pádem to zpmalení/zastavení serva a následný vrzání klíňáku. Jeden starej mechanik z Renocaru mi říkal, že u těhle kár bys ani vytáčet volant do maxima neměl. Prostě vytočit a jak to vrzne, pootočit o pár čísel zpátky. Ani u nových aut s posilovačem na volant bys neměl držet volant na dorazu dýl, než nějakou dobu.