Zhavici svicky

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Zhavici svicky

Příspěvek od Uli_d » 21. 11. 2003 22:31

Jakej odpor by asi meli mit zhavici svicky - potrebuju zjistit, ktera je v riti!

Opravte me pokud se mejlim:
1. Predpokladam, ze ve svicce je nakej odporovej drat, kterej bude mit odpor radove Ohmy a kdyz svicka odchazi, zacina se ten drat ztencovat a odpor roste a roste ...

2. Co mam zkusenost - kdyz odejde jedna zhavicka, tak se po zhasnuti oranzove kontrolky na zhaveni uz nerosviti zelena , a kdyz odejde druha a dalsi, tak nesviti ani oranzova? Nebo se mi to jenom zdalo? Ale dela to uz druha 324d co mam.

Petr e36
Příspěvky: 42
Registrován: 18. 02. 2003 20:17
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od Petr e36 » 21. 11. 2003 22:48

Kup nový všechny a budeš klidně startovat. Nestojí to tolik a máš pokoj. Vod Bosche jsou kolem tří kil.

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 22. 11. 2003 08:56

Ja mam este druhej motor v garazi a tam sou taky naky dobry, tak mi prijde blbost vyhazovat 1800.

A krome jinyho me to zajima.

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Re: Zhavici svicky

Příspěvek od kdo. » 24. 11. 2003 08:43

Uli_d píše:Jakej odpor by asi meli mit zhavici svicky - potrebuju zjistit, ktera je v riti!

Opravte me pokud se mejlim:
1. Predpokladam, ze ve svicce je nakej odporovej drat, kterej bude mit odpor radove Ohmy a kdyz svicka odchazi, zacina se ten drat ztencovat a odpor roste a roste ...

2. Co mam zkusenost - kdyz odejde jedna zhavicka, tak se po zhasnuti oranzove kontrolky na zhaveni uz nerosviti zelena , a kdyz odejde druha a dalsi, tak nesviti ani oranzova? Nebo se mi to jenom zdalo? Ale dela to uz druha 324d co mam.
Pokud ti odejde některá, nebo víc žhaviček, nerozsvítí se jen zelená kontrolka s kruhovou šipkou, která, to poznáš nejlépe, když na žhavícím relé sundáš víčko a vysuneš ten konektor, co vede jednotlivě kabely ke žhavičkám a proměříš je. Stačí žárovka s plusem. Na těch kolíkách jsou i malinká čísla, ke kterému válci vedou. Mně tedy nesvítila jen zelená i když byly pryč dvě. Oranžová kontrolka patří k čerpadlu. Žhavičky jsem neproměřoval, buď funguje a svítí zelená, nebo.....

Kdyžtak přijeď v úterý na Čerňák, dáme řeč.

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 26. 11. 2003 21:05

Byl sem na koncerte, takze sem nemoh prijet na cernak - jak sou ty valce cislovany - od ridice? Ze predu? nebo uplne jinak???

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od kdo. » 27. 11. 2003 08:14

Uli_d píše:Byl sem na koncerte, takze sem nemoh prijet na cernak - jak sou ty valce cislovany - od ridice? Ze predu? nebo uplne jinak???
JJ, na motoru od předu dozadu 1 - 6. Na té kostce na žhavícím rele u jednotl. kolíků, dvě řady po třech. První řada 1-3-5 a druhá 2-4-6 - myslím :)

Odpovědět