Maximalka e36 kompakt
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Maximalka e36 kompakt
Panove, kdo tady ma e36 kompakta 316i, r.v.96? Zajima mne maximalka dle TP a dle tacho.
Kdo to auto nema nebo nema zadne podstatne informace k tematu, at se zdrzi cehokoliv. DEKUJI.
Kdo to auto nema nebo nema zadne podstatne informace k tematu, at se zdrzi cehokoliv. DEKUJI.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Re: Maximalka e36 kompakt
Jestli ti teda nevadí odpověď od holky ...Max-Max píše:Panove, kdo tady ma e36 kompakta 316i ...
Mám rv 95 ale motor je tam stejný (M43), tabulková maximálka je 195, nicméně dá se s tím jet 210 (na rovince, z kopce víc
Možná by to umělo i víc, ale nebyla moc možnost to vyzkoušet, delší trasy po dálnici jezdíme spíš pětkou ...
E87 120dA & G07 4.0dx
- tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
- Kontaktovat uživatele:
Mám 316,95. Se stahovací střechou a v M packetu.
Dle TP 188 km/h.
Na reálnou nebyl čas,ale docela mi sedí a jezdí se mi v něm příjemně.
Mám to asi i origo snížený,takže to i funguje.
Myslím že je to lepší než E36.
Dle TP 188 km/h.
Na reálnou nebyl čas,ale docela mi sedí a jezdí se mi v něm příjemně.
Mám to asi i origo snížený,takže to i funguje.
Myslím že je to lepší než E36.
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz
Re: Maximalka e36 kompakt
Kamarad ho mel rok,dle tp 195km/h na dalnici praha - ml. boleslav mel na tachometru maximalku 220 z kopce,ale vic uz by asi nesel...byl to r.v.96Max-Max píše:Panove, kdo tady ma e36 kompakta 316i, r.v.96? Zajima mne maximalka dle TP a dle tacho.
Kdo to auto nema nebo nema zadne podstatne informace k tematu, at se zdrzi cehokoliv. DEKUJI.
té 210 jsem očitým svědkem, sice to trvalo ale byla tambmwm3 píše:Sorry za OT, ale já mám dvouapůli a o těch hodnotách, který tady píšete se mi ani nezdá..![]()
Já mám V-max okolo 220 km/h, ale čísla, který tady čtu mi na 1,6i přijdou kosmický.
BTW mě můžeš věřit, nemám penis a tudíž zrozenou potřebu v něčem soutěžit
E87 120dA & G07 4.0dx
Jediny vysveteleni je, ze lidi maji v rychlosti okolo 190 km/h (coz je na 1,6 az az) trochu zkreslene vnimani reality...bmwm3 píše:Sorry za OT, ale já mám dvouapůli a o těch hodnotách, který tady píšete se mi ani nezdá..![]()
Já mám V-max okolo 220 km/h, ale čísla, který tady čtu mi na 1,6i přijdou kosmický.
Druha vec je, ze chyba tachometru pri pouziti mensich pneumatik je dost velka.
V kazdym pripade pres 200 km/h se se stokonovym motorem jet neda, osobne si myslim, ze realna rychlost na rovine je maximalne 190 km/h.
Jedina moznost, jak dosahnout rychlosti pres 200 km/h s tak slabym motorem je hodne silny zadni vitr...
nepsal alp neco o gps?Boban píše:Jediny vysveteleni je, ze lidi maji v rychlosti okolo 190 km/h (coz je na 1,6 az az) trochu zkreslene vnimani reality...bmwm3 píše:Sorry za OT, ale já mám dvouapůli a o těch hodnotách, který tady píšete se mi ani nezdá..![]()
Já mám V-max okolo 220 km/h, ale čísla, který tady čtu mi na 1,6i přijdou kosmický.![]()
Druha vec je, ze chyba tachometru pri pouziti mensich pneumatik je dost velka.
V kazdym pripade pres 200 km/h se se stokonovym motorem jet neda, osobne si myslim, ze realna rychlost na rovine je maximalne 190 km/h.
Jedina moznost, jak dosahnout rychlosti pres 200 km/h s tak slabym motorem je hodne silny zadni vitr...
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Jinými slovy si jako vymýšlím nebo mám halucinace?Boban píše:Jediny vysveteleni je, ze lidi maji v rychlosti okolo 190 km/h (coz je na 1,6 az az) trochu zkreslene vnimani reality...bmwm3 píše:Sorry za OT, ale já mám dvouapůli a o těch hodnotách, který tady píšete se mi ani nezdá..![]()
Já mám V-max okolo 220 km/h, ale čísla, který tady čtu mi na 1,6i přijdou kosmický.![]()
Druha vec je, ze chyba tachometru pri pouziti mensich pneumatik je dost velka.
V kazdym pripade pres 200 km/h se se stokonovym motorem jet neda, osobne si myslim, ze realna rychlost na rovine je maximalne 190 km/h.
Jedina moznost, jak dosahnout rychlosti pres 200 km/h s tak slabym motorem je hodne silny zadni vitr...
E87 120dA & G07 4.0dx
ale stejne ti neverimeMisa píše:Jinými slovy si jako vymýšlím nebo mám halucinace?Boban píše:Jediny vysveteleni je, ze lidi maji v rychlosti okolo 190 km/h (coz je na 1,6 az az) trochu zkreslene vnimani reality...bmwm3 píše:Sorry za OT, ale já mám dvouapůli a o těch hodnotách, který tady píšete se mi ani nezdá..![]()
Já mám V-max okolo 220 km/h, ale čísla, který tady čtu mi na 1,6i přijdou kosmický.![]()
Druha vec je, ze chyba tachometru pri pouziti mensich pneumatik je dost velka.
V kazdym pripade pres 200 km/h se se stokonovym motorem jet neda, osobne si myslim, ze realna rychlost na rovine je maximalne 190 km/h.
Jedina moznost, jak dosahnout rychlosti pres 200 km/h s tak slabym motorem je hodne silny zadni vitr...Mě je to u prdele, sama jsem jela nejrychleji možná tak 140 při předjíždění, víc si netroufnu. Rozhodně nemám potřebu si tady nějak honit triko jak mám boží káru, prostě jsem normálně odpověděla na dotaz a pokud s tím má někdo problém, ať si políbí pr...
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd 
uz sem psal maxikovi ze 180 na rovince bez vetru a vic ani prd
180tach. proc neverit udajum z gps?ja bych jim veril pac tos cim sme jeli byl uz asi dost........
tvrdit, ze se neda ject se 100konovym autem vic nez 190 neni rozumne, neuvedlo se jak moc lehky to je
a mozna kdybys do 1,6 narval co nejdelsi dif
tak taky...........
180tach. proc neverit udajum z gps?ja bych jim veril pac tos cim sme jeli byl uz asi dost........
tvrdit, ze se neda ject se 100konovym autem vic nez 190 neni rozumne, neuvedlo se jak moc lehky to je
E+5 
Na maximalni rychlost na rovine nema hmotnost auta nijak vyznamny vliv, nejvetsi odpor je odpor vzduchu - takze nejvic zalezi na odporu karoserie a vykonu motoru... Staly prevod na to moc vliv nema, ma v tomhle pripade pouze docilit toho, aby maximalni rychlosti bylo dosazeno v oblasti maximalniho vykonu motoru - proto nektery auta jedou vic na predposledni kvalt nez na posledni.biker píše:uz sem psal maxikovi ze 180 na rovince bez vetru a vic ani prd
180tach. proc neverit udajum z gps?ja bych jim veril pac tos cim sme jeli byl uz asi dost........
tvrdit, ze se neda ject se 100konovym autem vic nez 190 neni rozumne, neuvedlo se jak moc lehky to je![]()
![]()
a mozna kdybys do 1,6 narval co nejdelsi dif
tak taky...........
Silne pochybuju o tom, ze E36 compact s cca 100 konema muze mit stejnou maximalku, jako E30 se 170 konema...
Jestli ano, tak inzenyri v Mnichove asi nekde udelali chybu...
Jinak je mi to u prdele, problem s tim nemam a urcite se nepujdu obesit, az me na dalnici ve dvoustovce predjede 316 compact. Az se to stane, tak si tu bozi karu pujdu taky koupit a jeste usetrim neco za benzin
ne ja myslel rozdil treba misto 1200 tak 800 400kg nekde znat musi byt preci, nevim kolko vazi compaktik
urcite sis vsiml, ze sem pouzil tlemici se smjalikya s tim difem kdysi takdy neko uvedl "vypoctovou" rychlost, ktera znacne prevrsovala200km/h jasne jen vypoctovka a za idealnich povetrnostnich podminek
,
ale jel by s nim jiste vic nez 190
ale jel by s nim jiste vic nez 190
E+5 
VYCHODISKO:biker píše: ....
tvrdit, ze se neda ject se 100konovym autem vic nez 190 neni rozumne, neuvedlo se jak moc lehky to je![]()
....
maximální rychlost vozidlo dosahuje když se celý jeho disponibilní výkon spotřebuje odporem prostředí
PRAKTICKA INTRPRETACE:
ODPORT PROSTREDI: Jde zejména o odpor vzduchu a valivý odpor pneumatik a případné změny v potenciální energii (výjezdy a sjezdy). Hmotnost vozidla nemá na maximální rychlost vliv (když pomineme hmotnosti tak velké, které znemožňují rozjetí vozidla a podobné kraviny), tj. max rychlost lze dosánout s prázdným i s plně naloženým autem. Rozdíl bude pouze v době za kterou bude max. rychlost dosažena (ne uplně tak, ale skoro přesně).
Odpor vzduchu se může měnit na straně auta (zrcátka pryč, křídlo pryč,...) nebo světa (vítr do zad, řidší vzduch, ...)
Valivý odpor se může měnit na straně auta (směs, šířka pneumatiky,..) nebo světa (typ asfaltu, betonu, solné jezero a pod.)
Potenciální energie se může měnit pouze na straně světa, kdy buď nejakou získáváme výměnou za výkon (výjezd do kopce) a nebo ji naopak ztrácíme a získáváme tak "výkon" (sjezd).
DISPONIBILNI VYKON je v optimálním případě maximální výkon motoru, dá se znehodnotit například právě nesprávně zvolenými převody (delší diff a pod.), kdy motor již nemá výkon na další zrychlování a zároveň je pod svým max. výkonem
Takže věta "...neda ject se 100konovym autem vic nez 190..." je podle mě spíše rozumná, protože vyjadřuje fakt: 100 koní v plechové krabici tvarů automobilu nestačí na více než 190 km/h...
To že 100 koňové auto jede v realitě 228 km/h je ale klidně možné: pak ale jelo z kopce, s větrem v zádech, se sklopenými zrcátky a uprostřed tlakové níže
To sem ale chytrej co