Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
-
adam320
- Příspěvky: 4563
- Registrován: 26. 08. 2004 16:28
- Bydliště: mt. Blanc
Příspěvek
od adam320 » 13. 05. 2006 13:39
zdene píše:A když se ten motor m50 instaluje do e30 aji s m50 převodama tak kardan normálně sedne nebo budou problémy se zkracováním atd???
hlavně některý M50 už měly na kardanu místo křížů homokynetáky a na konci jinej počet šroubů do diferu i na hardyspojku
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
-
DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od DAN » 13. 05. 2006 21:54
adam320 píše:zdene píše:A když se ten motor m50 instaluje do e30 aji s m50 převodama tak kardan normálně sedne nebo budou problémy se zkracováním atd???
hlavně některý M50 už měly na kardanu místo křížů homokynetáky a na konci jinej počet šroubů do diferu i na hardyspojku
Ke konci ( asi od roku 92 ) čecky.
BMW The Ultimate Driving Machine
-
zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
Příspěvek
od zdene » 16. 05. 2006 19:48
A když to použiju z toho staršího modelu tak ta m50 převodovka sedne v pohodě na e30 kardan??
E46 330D
E30 323i
327i
325i
335i
328i
X5 4,8is
-
jarda325i
- Příspěvky: 84
- Registrován: 20. 09. 2004 20:47
Příspěvek
od jarda325i » 18. 05. 2006 19:44
tak ted jsem tu zastavbu dokoncil a mam tam m20 rychlostku
-
adam320
- Příspěvky: 4563
- Registrován: 26. 08. 2004 16:28
- Bydliště: mt. Blanc
Příspěvek
od adam320 » 18. 05. 2006 19:47
jarda325i píše:tak ted jsem tu zastavbu dokoncil a mam tam m20 rychlostku
No a nějaký poznatky o který by jsi se byl ochotnej s náma podělit?
je třeba něco upravit kvuli skříni z m20? a z čeho jí máš...2.0 nebo 2.5?
děkuji
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
-
jarda325i
- Příspěvky: 84
- Registrován: 20. 09. 2004 20:47
Příspěvek
od jarda325i » 18. 05. 2006 19:51
no mam ji z moji puvodni 2.5 a je skutecne lehce naklonena cely agregat je posunuty do predu takze jsem musel pouzit razeni z e34 a zkratit ho no a jinak kardan sedel ,posunul jsem to o 2cm dopredu ale kardan se posune za prostrednim ulozeni
-
jarda325i
- Příspěvky: 84
- Registrován: 20. 09. 2004 20:47
Příspěvek
od jarda325i » 18. 05. 2006 20:05
jo abych nezapomel musi se vymenit operne lozisko setrvacniku,puvodne jsem chtel pouzit strvacnik z m20 protoze je lehci a neni odpruzenej oproti m50,ale musela by se vymenit olejova vana a to jsem nechtel je hlubsi a tudis nevim jestli neni i olejove cerpadlo jine,takze setrvak zustal,jinak jsem musel vyrobit drzaky na motor ,vymenit posilovac brzd,chladic z e34 a elektrickou saharujinak muzu zaslat fotoale sem ho neumim vlozit
-
adam320
- Příspěvky: 4563
- Registrován: 26. 08. 2004 16:28
- Bydliště: mt. Blanc
Příspěvek
od adam320 » 18. 05. 2006 20:09
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
-
zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
Příspěvek
od zdene » 18. 05. 2006 21:59
Super
Jak tak koukám na výfukový kolínka...ty sou z E30 že jo? A šly tam přimontovat v pohodě nebo byla nějaká úprava?
E46 330D
E30 323i
327i
325i
335i
328i
X5 4,8is
-
BOOST
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 4835
- Registrován: 07. 09. 2003 20:55
- Bydliště: Někde kolem středu
Příspěvek
od BOOST » 18. 05. 2006 22:33
zdene píše:Super
Jak tak koukám na výfukový kolínka...ty sou z E30 že jo? A šly tam přimontovat v pohodě nebo byla nějaká úprava?
Tak to asi těžko, ta fotka je předpokládám původní M20.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
-
zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
Příspěvek
od zdene » 19. 05. 2006 11:07
No jo,su já to blb
E46 330D
E30 323i
327i
325i
335i
328i
X5 4,8is
-
Míšánek
- Příspěvky: 3495
- Registrován: 12. 09. 2005 13:33
- Bydliště: Uherský Brod
Příspěvek
od Míšánek » 19. 05. 2006 14:10
To JAdra325i: A asi se muselo upravovat i uchycení motoru, co?? Mohl by jsi mi sdělit jakým způsobem a jestli se musely vyrábět i nějké ramena nebo jak?? Díky
No smoke, no fun...
-
zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
Příspěvek
od zdene » 19. 05. 2006 17:41
Co já vím tak musíš udělat akorát jiný držáky motoru ale návod na ně asi nenajdeš,to se dělá většinou od oka tak jak je kdo potřebuje...
E46 330D
E30 323i
327i
325i
335i
328i
X5 4,8is
-
jarda325i
- Příspěvky: 84
- Registrován: 20. 09. 2004 20:47
Příspěvek
od jarda325i » 19. 05. 2006 19:26
jojo drzaky jsem musel vyrobit takzvane na miru,dneska jsem mel prvni testovaci jizdu a muzu narovinu rict ze jsem od toho ocekaval vic ,to ta moje bejvalka 2.5 byla od spoda ostrejsi,tomuhle trva nez seroztoci
ale jinak vsechno v poho,ten odpruzenej setrvacnik me taky moc nesedi ,sotva si hrabne na dvojku ,jinak tenhle motor ma 160000km najeto a nechaval jsem frzovat hlavu o 0.8mmjediny co jsem nevymenil je vysokotlake cerpadlo........asi to prodam
-
Forreet
- Příspěvky: 1241
- Registrován: 19. 04. 2005 19:30
- Bydliště: Humenne SK
Příspěvek
od Forreet » 19. 05. 2006 22:16
Ja mam ten samej motor v aute k nemu 318is prevodovku a komplet 2.5i<M20> spojku nechapu proc by si mel menit vanu nebo cos psal..Jinac celej motor mam tak o 2-3cm jeste vic dozadu
-
Vlko
- Příspěvky: 149
- Registrován: 27. 12. 2005 00:33
- Bydliště: Bratislava SK
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Vlko » 20. 05. 2006 08:32
Aky pouzivate brzdovi posilovac pri M50???
E30 M3 S62B50 biTurbo
(OO=[][]=OO)
-
jarda325i
- Příspěvky: 84
- Registrován: 20. 09. 2004 20:47
Příspěvek
od jarda325i » 20. 05. 2006 16:36
for Forret: protoze jsem chtel vymenit setrvak z puvodni dvaapule ,je totiz lehci a neni odpruzenej ,ale ma jinej tvar a tak se mi opiral o vanu,vis.Nakonec jsem nechal m50 kovej setrvak
-
Míšánek
- Příspěvky: 3495
- Registrován: 12. 09. 2005 13:33
- Bydliště: Uherský Brod
Příspěvek
od Míšánek » 20. 05. 2006 17:26
zdene píše:Co já vím tak musíš udělat akorát jiný držáky motoru ale návod na ně asi nenajdeš,to se dělá většinou od oka tak jak je kdo potřebuje...
A výroba je hodně náročná??
No smoke, no fun...
-
Vlko
- Příspěvky: 149
- Registrován: 27. 12. 2005 00:33
- Bydliště: Bratislava SK
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Vlko » 20. 05. 2006 19:07
Vlko píše:Aky pouzivate brzdovi posilovac pri M50???
Zevraj sa normalny e30 posilovac opiera o sanie M50tky?????
E30 M3 S62B50 biTurbo
(OO=[][]=OO)
-
Forreet
- Příspěvky: 1241
- Registrován: 19. 04. 2005 19:30
- Bydliště: Humenne SK
Příspěvek
od Forreet » 20. 05. 2006 22:02
No prave ze ja mam komplet spojku z 2.5i m20 tada i setrvak a uplne v pohode.Dnes sem byl auto Testovat a jede to lip nez sem cekal
Hlavu mam taky snizenou o 0.4mm ale navic mam delany i ventily