Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tweety » 11. 05. 2006 11:40
maca píše:Tweety píše:325i Touring = dálka 8,6l/100km
město 11,2l/100km
Rozdíl oproti mé bývalé 320i neskutečnej

tad sem najezdil za vikend 1000km s tourem jak klobouk, tak i treba sprinty v mimoni a celkovej prumer 8,2! nejak sem ho nedrasal, jel sem svizne a asi 200km odridikla manzelka, ta mi ten prumer asi dost stahla

Já tu dálku měřil 440km po dálnici, rychlost kolem 120, chvílema i 180 + 30km po městě a vyšlo mi to 8,6 = jsem celkem spokojenej. Ještě kdyby byl benzín zase za 22Kč/l a bude to fajn

-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 11. 05. 2006 19:12
ales. píše:Max-Max píše:ne, je to tam pro tunery.... je tam male a velke turbo, charakteristika vuci 530d je uplne jina.
no vykonostní charakteristiku to vylepší 100% a táhnout to bude jako kráva od volnoběhu, jen dost dobře nechápu proč to dáváš do kontextu s tím, že to bude vydávat nějaký líbivý tony...proto se tě ptám v čem to bude jiný než klasickej oturbenej 6válec, když základ je identickej(ten totiž znám a ikdyž jede hezky, tak hláškám tolik oblíbených u nekterých novinářu, že má zvuk připomínajíci V8 mi přídou trochu mimo

)...
bud tak hodnej a najdi mi, kde sem psal, ze to ma livbivej zvuk... ja prezentuju dynamiku a pruznost, tvuj zvuk je mi ukradenej a tudiz sem na nej nikde nereagoval.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Zaja.cz
- Příspěvky: 514
- Registrován: 08. 03. 2006 07:09
- Bydliště: Hlučín (Ostrava)
Příspěvek
od Zaja.cz » 14. 05. 2006 07:22
Nejnižší 9,2l / 100km.
Nejvyšší 13,6l /100km.-Diferák 4,10.
Nejnižší 7,3l / 100km.
Nejvyšší 11l /100km.-Diferák 2,79 z ety.
Vše na trásách okolo 120 km.

-
ales.
- Příspěvky: 652
- Registrován: 04. 09. 2004 17:21
- Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od ales. » 15. 05. 2006 17:45
Max-Max píše:ales. píše:Max-Max píše:ne, je to tam pro tunery.... je tam male a velke turbo, charakteristika vuci 530d je uplne jina.
no vykonostní charakteristiku to vylepší 100% a táhnout to bude jako kráva od volnoběhu, jen dost dobře nechápu proč to dáváš do kontextu s tím, že to bude vydávat nějaký líbivý tony...proto se tě ptám v čem to bude jiný než klasickej oturbenej 6válec, když základ je identickej(ten totiž znám a ikdyž jede hezky, tak hláškám tolik oblíbených u nekterých novinářu, že má zvuk připomínajíci V8 mi přídou trochu mimo

)...
bud tak hodnej a najdi mi, kde sem psal, ze to ma livbivej zvuk... ja prezentuju dynamiku a pruznost, tvuj zvuk je mi ukradenej a tudiz sem na nej nikde nereagoval.
tva první reakce na tehle straně.
-
UFO
- Příspěvky: 501
- Registrován: 14. 02. 2004 14:07
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od UFO » 15. 05. 2006 18:10
Negr píše:7,5 je něco jako UFO, hodlě lidí na to veří, ale jen pár vyvolených to vidělo.
Asi nejsem vyvolený....
Přijeď ve středu do Brna k Ústřednímu hřbitovu v 19.00 a uvidíš ho.

-
101330
- Příspěvky: 211
- Registrován: 11. 01. 2005 15:08
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 101330 » 22. 05. 2006 19:09
Zaja.cz píše:Nejnižší 9,2l / 100km.
Nejvyšší 13,6l /100km.-Diferák 4,10.
Nejnižší 7,3l / 100km.
Nejvyšší 11l /100km.-Diferák 2,79 z ety.
Vše na trásách okolo 120 km.

To jako fakt? a jak to jede z 0na100 tejden a za 3 neděle jedeš 350 né


325e e30; 325i e30; 325i e30 baur; 318is e30; 530d e39; 330ci e46; 730d e65; 325i e36; 325i e30; 325i e30 cabrio.