Spotreba 325i
mesto-praha- pod 10 tezko
na dovolenou po republice-asi 1600km- prumer 8,25
na dovolenou po republice-asi 1600km- prumer 8,25
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
- olda barta
- Příspěvky: 435
- Registrován: 22. 09. 2004 19:11
- Bydliště: Leeds, West Yorkshire, UK
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
jen nevim, jak by ses ksichtil kdyby ste pak sli na pumpu kdo za kolik dotankoval za ten zavodolda barta píše:Po měsíčním užívání kámošovy 325i jsem se pod 12 l nedostal...ale za ten pocit, když jsem několika málo namyšleným blbečkům s jejich nej nej TDI ukázal prdel to STÁLO...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Jjj to jsi mi vzal primo od hubyMax-Max píše:jen nevim, jak by ses ksichtil kdyby ste pak sli na pumpu kdo za kolik dotankoval za ten zavodolda barta píše:Po měsíčním užívání kámošovy 325i jsem se pod 12 l nedostal...ale za ten pocit, když jsem několika málo namyšleným blbečkům s jejich nej nej TDI ukázal prdel to STÁLO...
věčný argumenty lidi co si myslí že diesel je nejlepší a nejsportovnější motor...a když jim ukážeš že to tak k jejich smule není, tak žačnou s touhle otřepanou písničkou:-)))nic novýho....jokeMax-Max píše:jen nevim, jak by ses ksichtil kdyby ste pak sli na pumpu kdo za kolik dotankoval za ten zavodolda barta píše:Po měsíčním užívání kámošovy 325i jsem se pod 12 l nedostal...ale za ten pocit, když jsem několika málo namyšleným blbečkům s jejich nej nej TDI ukázal prdel to STÁLO...
on někdy ten pocit zadostiučinění a pohled na ty blbý nechápavý ksichty s otazkou "Jak je to kurva možný?!" stojí i za 3násobnou spotřebu
Ale kdyby ta spotreba nebyla 3nasobna , tak se nechytas . A kdyz si vezmes pomer ze ty spotrebujes 3nasobek energie na to aby jsi ho podjel , no tak sakra jeste aby jsi ho nepodjel ze .ales. píše:věčný argumenty lidi co si myslí že diesel je nejlepší a nejsportovnější motor...a když jim ukážeš že to tak k jejich smule není, tak žačnou s touhle otřepanou písničkou:-)))nic novýho....jokeMax-Max píše:jen nevim, jak by ses ksichtil kdyby ste pak sli na pumpu kdo za kolik dotankoval za ten zavodolda barta píše:Po měsíčním užívání kámošovy 325i jsem se pod 12 l nedostal...ale za ten pocit, když jsem několika málo namyšleným blbečkům s jejich nej nej TDI ukázal prdel to STÁLO...
on někdy ten pocit zadostiučinění a pohled na ty blbý nechápavý ksichty s otazkou "Jak je to kurva možný?!" stojí i za 3násobnou spotřebu
- [CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha
no v tom pripade...srovnej TDi s modernim benzinovym motorem. Ne s motorem 20 let starympkot píše:Ale kdyby ta spotreba nebyla 3nasobna , tak se nechytas . A kdyz si vezmes pomer ze ty spotrebujes 3nasobek energie na to aby jsi ho podjel , no tak sakra jeste aby jsi ho nepodjel ze .ales. píše:věčný argumenty lidi co si myslí že diesel je nejlepší a nejsportovnější motor...a když jim ukážeš že to tak k jejich smule není, tak žačnou s touhle otřepanou písničkou:-)))nic novýho....jokeMax-Max píše: jen nevim, jak by ses ksichtil kdyby ste pak sli na pumpu kdo za kolik dotankoval za ten zavod
on někdy ten pocit zadostiučinění a pohled na ty blbý nechápavý ksichty s otazkou "Jak je to kurva možný?!" stojí i za 3násobnou spotřebu
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno
já dieslu uspornost neupírám, na tohle je ten motor koncipovanej a takhle funguje dokonale, ale at mi z něj nikdo nedělá nic jinýho a hlavně ne sport:-) ber to tak, že u benzínu připlácíš za kvalitu soundtracku, hold kvalita vždycky něco stála a já si bez takového zvukového doprovodu sportovní jízdu neumím představit(prostě chrochtání a klapaní u mě sportovní atmosferu nenavodí a muže to jet jak chce...ten zvuk tě prostě žene dopředu, ikdyž to tak třeba nejede...a já myslím že pocit z jízdy je to nejduležitější a proto sme taky všichni tady jakožto fanoušci roztočene vrtule), tu nalehávost zvuku, když ručička letí k červenýmu mi žádnej diesel nemuže zahrát...když jdu na koncert, tak si taky vždy přilpácím abych stál co nejblížpkot píše:Ale kdyby ta spotreba nebyla 3nasobna , tak se nechytas . A kdyz si vezmes pomer ze ty spotrebujes 3nasobek energie na to aby jsi ho podjel , no tak sakra jeste aby jsi ho nepodjel ze .ales. píše:věčný argumenty lidi co si myslí že diesel je nejlepší a nejsportovnější motor...a když jim ukážeš že to tak k jejich smule není, tak žačnou s touhle otřepanou písničkou:-)))nic novýho....jokeMax-Max píše: jen nevim, jak by ses ksichtil kdyby ste pak sli na pumpu kdo za kolik dotankoval za ten zavod
on někdy ten pocit zadostiučinění a pohled na ty blbý nechápavý ksichty s otazkou "Jak je to kurva možný?!" stojí i za 3násobnou spotřebu
btw. to že ten diesel je turbo a benzín atmosfera pomineme, protože pak by vše nabralo úplně jiný obrátky
no vykonostní charakteristiku to vylepší 100% a táhnout to bude jako kráva od volnoběhu, jen dost dobře nechápu proč to dáváš do kontextu s tím, že to bude vydávat nějaký líbivý tony...proto se tě ptám v čem to bude jiný než klasickej oturbenej 6válec, když základ je identickej(ten totiž znám a ikdyž jede hezky, tak hláškám tolik oblíbených u nekterých novinářu, že má zvuk připomínajíci V8 mi přídou trochu mimo )...Max-Max píše:ne, je to tam pro tunery.... je tam male a velke turbo, charakteristika vuci 530d je uplne jina.
Dlouhodobej průměr 13,5 , ale povedlo se mi to dostat 48l na 505Km =9,5 po Praze - hrál jsem si s váhou vzduchu ale pak to táhne až v 5000 ot/min a to pak nemusim mít Bávo.
Jinak 325ičkem jezdim deně do práce a racovně po Praze celej den, cca 4000Km/měs takže za 11 bych jezdil rád, no budu si muset hát, a asi si seženu vejfuk s lambdasondou, to prej žere míň ale zas to nejede no.
Hlavně to neřikejte Holečkovi, by mě asi zastřelil, měsíc ten motor ladil a já tam potom narvu lambdu
Jinak 325ičkem jezdim deně do práce a racovně po Praze celej den, cca 4000Km/měs takže za 11 bych jezdil rád, no budu si muset hát, a asi si seženu vejfuk s lambdasondou, to prej žere míň ale zas to nejede no.
Hlavně to neřikejte Holečkovi, by mě asi zastřelil, měsíc ten motor ladil a já tam potom narvu lambdu
325e e30; 325i e30; 325i e30 baur; 318is e30; 530d e39; 330ci e46; 730d e65; 325i e36; 325i e30; 325i e30 cabrio.
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
tad sem najezdil za vikend 1000km s tourem jak klobouk, tak i treba sprinty v mimoni a celkovej prumer 8,2! nejak sem ho nedrasal, jel sem svizne a asi 200km odridikla manzelka, ta mi ten prumer asi dost stahlaTweety píše:325i Touring = dálka 8,6l/100km
město 11,2l/100km
Rozdíl oproti mé bývalé 320i neskutečnej
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi