325i hlava na etu

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 10. 11. 2003 10:33

chci tam dat 2,3i kompressor ... a mozna na jare pribude jeste turbina...uvidime... 8)

...mas pravdu vykonu neni nikdy dost.... :twisted:

...ted se na zadnou akci nechystam...max nekam do hor radit, ale to je jeste daleko... 8)
Obrázek

Franta 327i

Příspěvek od Franta 327i » 10. 11. 2003 11:09

GeRoX píše:chci tam dat 2,3i kompressor ... a mozna na jare pribude jeste turbina...uvidime... 8)

...mas pravdu vykonu neni nikdy dost.... :twisted:

...ted se na zadnou akci nechystam...max nekam do hor radit, ale to je jeste daleko... 8)
:?: A proč nepoužiješ svoji etu a neuděláš z toho 2,7i kompresor? :lol: 2,5i hlavu, elektroniku, ... a bude to určitě lepší než 2,3 už jen z rozdílu objemu. Ale na to si taky brzy zvykneš. Optimal - V8 kompresor!!! ale to už chce pořádnou vatu :shock: :(

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 10. 11. 2003 11:31

Franta 327i píše:
GeRoX píše:chci tam dat 2,3i kompressor ... a mozna na jare pribude jeste turbina...uvidime... 8)

...mas pravdu vykonu neni nikdy dost.... :twisted:

...ted se na zadnou akci nechystam...max nekam do hor radit, ale to je jeste daleko... 8)
:?: A proč nepoužiješ svoji etu a neuděláš z toho 2,7i kompresor? :lol: 2,5i hlavu, elektroniku, ... a bude to určitě lepší než 2,3 už jen z rozdílu objemu. Ale na to si taky brzy zvykneš. Optimal - V8 kompresor!!! ale to už chce pořádnou vatu :shock: :(
2,7i je uz hodne vylagrovana...a na GO ted neni cas takze bude jednodussi tam pichnout 2,3i...paradoxne bude mit vetsi vykon nez mela eta...

V8 by byla hodne tezka to je zbytecnost ... ten vykon se da nahnat jinak ... zaklad je mit co nejnizsi hmotnost na co nejvetsi vykon ...
Obrázek

Franta 327i

Příspěvek od Franta 327i » 10. 11. 2003 12:17

Možná se budeš divit, ale V8 není tak těžká jak si někdo myslí. Je jen o málo těžší než 2,3i. M20 je litina, kdežto V8 je hliník a je lehčí než 3,5i nebo M3,M5.... Jinak s tou váhou s tebou souhlasím. Ale aby mně to pořádně jelo, tak bych musel mít max. 500 kg, nebo 300+ PS. Ale i tak jsem v Brně na okruhu stíhal kamarádovi s ještě těžším (asi o 500 kg) autobusem(M5 e34). Sice mně na rovinkách ujížděl, ale na stadionu jsem byl rychlejší. Ale brzdy nic moc. To je potřeba řešit.

Odpovědět