
No a můj dotaz se týká toho jestli to půjde bez problému nebo ne

no mne po odpojeni cidla RPM neslo ani nastartovatzdene píše:Mám rozdělovač na bloku motoru kterej je řízenej podtlakovejma hadičkama ze sání,že?a sehnal sem si sání z 2,5ky bez těch vývodů na ty podtlakový hadičky takže ten rozdělovač asi nebude fungovat takže přichází v úvahu přemístit ho na hlavu...
No a můj dotaz se týká toho jestli to půjde bez problému nebo neNo vlastně ten problém vidím v v jednom drátu(je to asi čidlo otáček) a ten je nasunutej na jednom káblu tohoto rozdělovače...co kdyby tam nebyl???Pojede to nebo si mám shánět celou jinou elektriku????
323i má L-Jetronic, rozdělovač s odstředivou i podtlakovou regulací.zdene píše:Mám rozdělovač na bloku motoru kterej je řízenej podtlakovejma hadičkama ze sání,že?a sehnal sem si sání z 2,5ky bez těch vývodů na ty podtlakový hadičky takže ten rozdělovač asi nebude fungovat takže přichází v úvahu přemístit ho na hlavu...
No a můj dotaz se týká toho jestli to půjde bez problému nebo neNo vlastně ten problém vidím v v jednom drátu(je to asi čidlo otáček) a ten je nasunutej na jednom káblu tohoto rozdělovače...co kdyby tam nebyl???Pojede to nebo si mám shánět celou jinou elektriku????
Ne čecky - bezkatová 2.5i měla řj "dvouřádkovou".zdene píše:Pro upřesnění,má to být otevřená eta vsazená do kompletní 2,3kové kastle s rozdělovačem dole a elektrikou celou původní 2,3kovou takže to je ten problém.
A ten Motronik je třířadá jednotka?Ten má ale rozdělovač na hlavě ne?
No bobře,ale to by mě přece nepomohlo když tam dám jen jinou jednotku.zdene píše:[quote="DAN
Ne čecky - bezkatová 2.5i měla řj "dvouřádkovou".
Dobře,tak jako budu mít jednotku a svazek z toho L-Jetroniku s rozdělovačem dole a vůbec do něho nezapojím ty 2 podtlakový hadičky tak podle mě nebude fungovat,nebo se zase pletu??Hanis píše:Na všechny motory M20 můžeš použít oba typy rozdělovačů. Zapojení je vždy dáno použitím motorového svazku.
Hm, neznám sice šestiválec tak dokonale, ale pokud trváš na L-Jetronicu, asi bych udělal díru se závitem do sacího potrubí na nějakém vhodném místě a dal tam šroubovací trubičku - pak bys měl podtlak pro rozdělovač vyveden.zdene píše:Dobře,tak jako budu mít jednotku a svazek z toho L-Jetroniku s rozdělovačem dole a vůbec do něho nezapojím ty 2 podtlakový hadičky tak podle mě nebude fungovat,nebo se zase pletu??Hanis píše:Na všechny motory M20 můžeš použít oba typy rozdělovačů. Zapojení je vždy dáno použitím motorového svazku.
no, pokud delas ostrou verzi s malym sanim, tak motor bude tahat vice vzduchu a tudiz bude vetsi podtlak a ten tvuj rozdelovac bude patrne z toho magor. Proc trvas na takovem anachronizmu, jako podtlakovej rozdelovac? Vse dokaze krasne osetrit Motronic a tim pro tebe jednou provzdy zhasnou problemy typu podtlaky. A proc vubec stavet neco z 323? To je totalne beze smyslu pro mne.zdene píše:No tohle není vůbec špatnej nápadale zase aby se to pak třeba nějak nehádalo když je ten rozdělovač dělanej na sání s průměrem 55mm(323i) a teď tam bude sání s průměrem 65mm(325i).
Podle mě by tohle řešení mohlo klapnout...ale radši si o tom ještě promluvím s někým kdo to už dělal...
Jo,ostrou etu dělám ale s velkým sáním!Max-Max píše: no, pokud delas ostrou verzi s malym sanim, tak motor bude tahat vice vzduchu a tudiz bude vetsi podtlak a ten tvuj rozdelovac bude patrne z toho magor. Proc trvas na takovem anachronizmu, jako podtlakovej rozdelovac? Vse dokaze krasne osetrit Motronic a tim pro tebe jednou provzdy zhasnou problemy typu podtlaky. A proc vubec stavet neco z 323? To je totalne beze smyslu pro mne.