325i hlava na etu

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
speedfred
Příspěvky: 361
Registrován: 01. 10. 2003 17:36
Bydliště: niekde v CSSR
Kontaktovat uživatele:

325i hlava na etu

Příspěvek od speedfred » 05. 11. 2003 20:27

nedavno mi jeden manik rozpraval,ze ked sa na 325eta da hlava z325i aj s elektrikou tak to bude mat udajne 200 PS.je to pravda,nerobili ste to niekto
vcelku to ujde

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

no..

Příspěvek od Flery » 05. 11. 2003 21:32

no spousta lidí to dělá ale 200 PS to nemá ale je to slušný
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Franta 327i

Příspěvek od Franta 327i » 07. 11. 2003 08:08

Já jsem to dělal a myslím, že to není špatná volba. Jede to o něco líp než obyčejná 325i. Hlavní rozdíl je v krouťáku. Odjel jsem s tím několik závodů do vrchu a sprintů. Při sprintu s tím porazíš i 325i 24v e36 (Octavia RS, Alfa Romeo 156 2,5i 24v, ... ). Mám najeto asi 15.000km a zatím drží! Teď tam ještě budu dávat ostřejší vačku, tak se uvidí.
P.S.: Ale chtělo by to ještě aspoň 100 kobylek navíc!!!

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 07. 11. 2003 08:16

Franta 327i píše:Já jsem to dělal a myslím, že to není špatná volba. Jede to o něco líp než obyčejná 325i. Hlavní rozdíl je v krouťáku. Odjel jsem s tím několik závodů do vrchu a sprintů. Při sprintu s tím porazíš i 325i 24v e36 (Octavia RS, Alfa Romeo 156 2,5i 24v, ... ). Mám najeto asi 15.000km a zatím drží! Teď tam ještě budu dávat ostřejší vačku, tak se uvidí.
P.S.: Ale chtělo by to ještě aspoň 100 kobylek navíc!!!
A co tam prdnout kompresor? To by byl nářez! 8)
8) ///M Power 8)

Franta 327i

Příspěvek od Franta 327i » 07. 11. 2003 09:26

Ace: :) :D :lol: Kompresor??? To bych se nechal ukecat. Už i o tom jsem přemýšlel, ale zatím jsem o žádný nezakopl. :cry: Třeba se někdy zadaří. :?: Nebo je další možnost - 327i prodat (pokud by o to měl někdo zájem???) a postavit něco jiného - samozřejmě zase BMW! :!: Předohrab nebrat!

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 07. 11. 2003 09:39

Franta 327i: no určitě by to šlo, kamarád má etu s kompríkem z Corrada G60 a i když je ten kompresor stavěnej na 1,8L motor, tak to táhne jako kráva. Při pomyšlení to namontovat na 200PS mašinu mi docela bolí hlava. Hrubý odhad 300PS + :twisted:
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 07. 11. 2003 09:41

Jistě, FWD nebrat, to bys měl burnout na každý křižovatce a hned bys usmažil pneu :D
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 07. 11. 2003 09:41

Ace píše:Hrubý odhad 300PS + :twisted:
hruby odhad : mozna 250 ale spis min !!!!! :evil: pokud se mluvi o G60!!!
Obrázek

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 07. 11. 2003 09:57

GeRoX: no jo, von vlastně netlačí na max. jak by měl. Na to jsem zapomněl :evil: Ale i tak... :twisted:
8) ///M Power 8)

Franta 327i

Příspěvek od Franta 327i » 07. 11. 2003 11:41

Ace píše:Franta 327i: no určitě by to šlo, kamarád má etu s kompríkem z Corrada G60 a i když je ten kompresor stavěnej na 1,8L motor, tak to táhne jako kráva. Při pomyšlení to namontovat na 200PS mašinu mi docela bolí hlava. Hrubý odhad 300PS + :twisted:
Ace: :?: A nějaký kontakt by na něj nebyl? :shock: Dost by mě zajímalo jak to jede a co dělal s jednotkou, vstřiky, .... . Kdysi jsem četl 325i s kompresorem 240 PS, výměna pouze vstřiků. Odkud je ten tvůj kamarád? Kde bych mohl vidět to auto? Moje je na www.bmwpower.cz - "Naše auta" - je tam i kamarádova 340i V8, s tím se dělaj smyky!!! To už celkem jede :D

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 07. 11. 2003 11:43

Franta 327i píše:
Ace píše:Franta 327i: no určitě by to šlo, kamarád má etu s kompríkem z Corrada G60 a i když je ten kompresor stavěnej na 1,8L motor, tak to táhne jako kráva. Při pomyšlení to namontovat na 200PS mašinu mi docela bolí hlava. Hrubý odhad 300PS + :twisted:
Ace: :?: A nějaký kontakt by na něj nebyl? :shock: Dost by mě zajímalo jak to jede a co dělal s jednotkou, vstřiky, .... . Kdysi jsem četl 325i s kompresorem 240 PS, výměna pouze vstřiků. Odkud je ten tvůj kamarád? Kde bych mohl vidět to auto? Moje je na www.bmwpower.cz - "Naše auta" - je tam i kamarádova 340i V8, s tím se dělaj smyky!!! To už celkem jede :D
Je to ten co tu jebe do Ace-a :lol:
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 07. 11. 2003 13:39

Franta 327i píše:
Ace píše:Franta 327i: no určitě by to šlo, kamarád má etu s kompríkem z Corrada G60 a i když je ten kompresor stavěnej na 1,8L motor, tak to táhne jako kráva. Při pomyšlení to namontovat na 200PS mašinu mi docela bolí hlava. Hrubý odhad 300PS + :twisted:
Ace: :?: A nějaký kontakt by na něj nebyl? :shock: Dost by mě zajímalo jak to jede a co dělal s jednotkou, vstřiky, .... . Kdysi jsem četl 325i s kompresorem 240 PS, výměna pouze vstřiků. Odkud je ten tvůj kamarád? Kde bych mohl vidět to auto? Moje je na www.bmwpower.cz - "Naše auta" - je tam i kamarádova 340i V8, s tím se dělaj smyky!!! To už celkem jede :D
Franto, napiš GeRoXovi, to je ten borec s kompríkem :D
S tou V8 to musej bejt teda slajdy :shock:
Číhnu se na váš web :twisted:
8) ///M Power 8)

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 07. 11. 2003 13:52

SlimShady píše:
Franta 327i píše:
Ace píše:Franta 327i: no určitě by to šlo, kamarád má etu s kompríkem z Corrada G60 a i když je ten kompresor stavěnej na 1,8L motor, tak to táhne jako kráva. Při pomyšlení to namontovat na 200PS mašinu mi docela bolí hlava. Hrubý odhad 300PS + :twisted:
Ace: :?: A nějaký kontakt by na něj nebyl? :shock: Dost by mě zajímalo jak to jede a co dělal s jednotkou, vstřiky, .... . Kdysi jsem četl 325i s kompresorem 240 PS, výměna pouze vstřiků. Odkud je ten tvůj kamarád? Kde bych mohl vidět to auto? Moje je na www.bmwpower.cz - "Naše auta" - je tam i kamarádova 340i V8, s tím se dělaj smyky!!! To už celkem jede :D
Je to ten co tu jebe do Ace-a :lol:

:?: Tak GeRoX je ten Mr.Kompresor :?:
GeRoX: To sis dělal ty sám, nebo někdo jiný? Můžeš se podělit o zkušenosti? Co vše je upraveno, parametry (např. čas na 400 m, 100 km/h, ... ) a případně foto by nebylo? Můj e-mail: gruner.hmd@lit.cz.. Předem díky za info. :D

Franta 327i

Příspěvek od Franta 327i » 07. 11. 2003 13:58

Anonymní: Nějak jsem se zapomněl podepsat, takže to bylo moje (Franta 327i)

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 07. 11. 2003 14:09

hm... :lol:

foto vidis pod mym podpisem... :twisted:

delal mi to jeden manik, ale to jen kvuly tomu, ze dela tyhle kompresory, resp repasuje je...tak jsem to mu nechal karu...ja jsem s tim nechtel komplikovat zivot...

...parametry nevim...ale v Lanove jsem byl treti za E30 M5, normalni M5, a pak ja...

...a jednou jsem udelal na svetlech nakyho choppera, ale to se nepocita...i kdyz majitel byl hodne rozladenej... :twisted:

zrychleni fakt nevim...je to zatim hodne slaby...:)

na 400m : tak ta m5 co jsem s ni prohral o delku nebo dve delky auta mel v horchovom tynci neco kolem 14,63 nebo tak nejak...takze pokud se drzime techto cisel tak ja bych mohl mit neco kolem 15,5...fakt nevim...

predelany neni nic...pouze se tam pichnul kompresor a "poladila" se vaha vzduchu...tlaci 0,2-0,3 baru...co by melo byt nakejch 30-40 koni...mozna...ale asi min pac vaha je sileny restriktor... :evil:

nevim co bych mel jeste dodat...kdyz tak se ptej... 8)
Obrázek

Franta 327i

Příspěvek od Franta 327i » 07. 11. 2003 14:16

GeRoX: Zatim díky, v pondělí se ozvu. Foto motoru bys neměl?

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 07. 11. 2003 15:42

ja osobne nemam ale nekdo to fotil v Lanove...
Obrázek

Franta 327i

Příspěvek od Franta 327i » 10. 11. 2003 09:18

GeRoX: Škoda, že nemáš fotku. :( A nechystáš se to vyfotit? :) Docela rád bych to viděl a popř. se s tím svezl a porovnal to s 327i. Já mám časy 400m z Hrocháče za 15,19s (bez špéry a 195/60 14) a teď z Brna 14,085! (se špérou a 225/45 16, ale stejně se mně zdá ten čas hodně optimistickej, Alpina udává 14,9 pro 2,7i) Kolik má převod dif? Já mám 4,10. Je to krátký, ale na závody do vrchu mně to vyhovuje. Maximálka mě moc nebere. A ještě jedna technická, teda pokud to není tajné, co to stálo (samotný kompresor + úprava)???

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 10. 11. 2003 09:28

vyfotit to muzu...ale chystam se k vymene motoru tak spis o tom budou mozna naky fotky...

ja mam diff origo z ety bez spery...shanim diff se sperou nevis o naky?

jinak kompressor byl za 20 a uprava taky tak nejak...da se to udelat i z a levnejsi peniz...jde jen o to kdo ma jaky moznosti... 8)
Obrázek

Franta 327i

Příspěvek od Franta 327i » 10. 11. 2003 09:49

Co tam budeš dávat? 2,5i kompresor? Na kolika máš teď omezovač? Pokud budeš mít něco nového, nebo s tím pojedeš na nějakou akci, tak dej vědět - gruner.hmd@lit.cz., nebo 608 266 422. Výkonu není nikdy dost!!! A zvyká se na to rychle. Jo a s tou špérou to je dost problém. Já ji sice mám, ale funguje sotva napůl - trochu klouže. Taky bych skousnul lepší.

Odpovědět