325i hlava na etu
- speedfred
- Příspěvky: 361
- Registrován: 01. 10. 2003 17:36
- Bydliště: niekde v CSSR
- Kontaktovat uživatele:
325i hlava na etu
nedavno mi jeden manik rozpraval,ze ked sa na 325eta da hlava z325i aj s elektrikou tak to bude mat udajne 200 PS.je to pravda,nerobili ste to niekto
vcelku to ujde
Já jsem to dělal a myslím, že to není špatná volba. Jede to o něco líp než obyčejná 325i. Hlavní rozdíl je v krouťáku. Odjel jsem s tím několik závodů do vrchu a sprintů. Při sprintu s tím porazíš i 325i 24v e36 (Octavia RS, Alfa Romeo 156 2,5i 24v, ... ). Mám najeto asi 15.000km a zatím drží! Teď tam ještě budu dávat ostřejší vačku, tak se uvidí.
P.S.: Ale chtělo by to ještě aspoň 100 kobylek navíc!!!
P.S.: Ale chtělo by to ještě aspoň 100 kobylek navíc!!!
A co tam prdnout kompresor? To by byl nářez!Franta 327i píše:Já jsem to dělal a myslím, že to není špatná volba. Jede to o něco líp než obyčejná 325i. Hlavní rozdíl je v krouťáku. Odjel jsem s tím několik závodů do vrchu a sprintů. Při sprintu s tím porazíš i 325i 24v e36 (Octavia RS, Alfa Romeo 156 2,5i 24v, ... ). Mám najeto asi 15.000km a zatím drží! Teď tam ještě budu dávat ostřejší vačku, tak se uvidí.
P.S.: Ale chtělo by to ještě aspoň 100 kobylek navíc!!!



Ace:Ace píše:Franta 327i: no určitě by to šlo, kamarád má etu s kompríkem z Corrada G60 a i když je ten kompresor stavěnej na 1,8L motor, tak to táhne jako kráva. Při pomyšlení to namontovat na 200PS mašinu mi docela bolí hlava. Hrubý odhad 300PS +



Je to ten co tu jebe do Ace-aFranta 327i píše:Ace:Ace píše:Franta 327i: no určitě by to šlo, kamarád má etu s kompríkem z Corrada G60 a i když je ten kompresor stavěnej na 1,8L motor, tak to táhne jako kráva. Při pomyšlení to namontovat na 200PS mašinu mi docela bolí hlava. Hrubý odhad 300PS +A nějaký kontakt by na něj nebyl?
Dost by mě zajímalo jak to jede a co dělal s jednotkou, vstřiky, .... . Kdysi jsem četl 325i s kompresorem 240 PS, výměna pouze vstřiků. Odkud je ten tvůj kamarád? Kde bych mohl vidět to auto? Moje je na www.bmwpower.cz - "Naše auta" - je tam i kamarádova 340i V8, s tím se dělaj smyky!!! To už celkem jede

Faszom a seggedbe verem te buzi 

Franto, napiš GeRoXovi, to je ten borec s kompríkemFranta 327i píše:Ace:Ace píše:Franta 327i: no určitě by to šlo, kamarád má etu s kompríkem z Corrada G60 a i když je ten kompresor stavěnej na 1,8L motor, tak to táhne jako kráva. Při pomyšlení to namontovat na 200PS mašinu mi docela bolí hlava. Hrubý odhad 300PS +A nějaký kontakt by na něj nebyl?
Dost by mě zajímalo jak to jede a co dělal s jednotkou, vstřiky, .... . Kdysi jsem četl 325i s kompresorem 240 PS, výměna pouze vstřiků. Odkud je ten tvůj kamarád? Kde bych mohl vidět to auto? Moje je na www.bmwpower.cz - "Naše auta" - je tam i kamarádova 340i V8, s tím se dělaj smyky!!! To už celkem jede

S tou V8 to musej bejt teda slajdy

Číhnu se na váš web



SlimShady píše:Je to ten co tu jebe do Ace-aFranta 327i píše:Ace:Ace píše:Franta 327i: no určitě by to šlo, kamarád má etu s kompríkem z Corrada G60 a i když je ten kompresor stavěnej na 1,8L motor, tak to táhne jako kráva. Při pomyšlení to namontovat na 200PS mašinu mi docela bolí hlava. Hrubý odhad 300PS +A nějaký kontakt by na něj nebyl?
Dost by mě zajímalo jak to jede a co dělal s jednotkou, vstřiky, .... . Kdysi jsem četl 325i s kompresorem 240 PS, výměna pouze vstřiků. Odkud je ten tvůj kamarád? Kde bych mohl vidět to auto? Moje je na www.bmwpower.cz - "Naše auta" - je tam i kamarádova 340i V8, s tím se dělaj smyky!!! To už celkem jede


GeRoX: To sis dělal ty sám, nebo někdo jiný? Můžeš se podělit o zkušenosti? Co vše je upraveno, parametry (např. čas na 400 m, 100 km/h, ... ) a případně foto by nebylo? Můj e-mail: gruner.hmd@lit.cz.. Předem díky za info.

hm...
foto vidis pod mym podpisem...
delal mi to jeden manik, ale to jen kvuly tomu, ze dela tyhle kompresory, resp repasuje je...tak jsem to mu nechal karu...ja jsem s tim nechtel komplikovat zivot...
...parametry nevim...ale v Lanove jsem byl treti za E30 M5, normalni M5, a pak ja...
...a jednou jsem udelal na svetlech nakyho choppera, ale to se nepocita...i kdyz majitel byl hodne rozladenej...
zrychleni fakt nevim...je to zatim hodne slaby...
na 400m : tak ta m5 co jsem s ni prohral o delku nebo dve delky auta mel v horchovom tynci neco kolem 14,63 nebo tak nejak...takze pokud se drzime techto cisel tak ja bych mohl mit neco kolem 15,5...fakt nevim...
predelany neni nic...pouze se tam pichnul kompresor a "poladila" se vaha vzduchu...tlaci 0,2-0,3 baru...co by melo byt nakejch 30-40 koni...mozna...ale asi min pac vaha je sileny restriktor...
nevim co bych mel jeste dodat...kdyz tak se ptej...

foto vidis pod mym podpisem...

delal mi to jeden manik, ale to jen kvuly tomu, ze dela tyhle kompresory, resp repasuje je...tak jsem to mu nechal karu...ja jsem s tim nechtel komplikovat zivot...
...parametry nevim...ale v Lanove jsem byl treti za E30 M5, normalni M5, a pak ja...
...a jednou jsem udelal na svetlech nakyho choppera, ale to se nepocita...i kdyz majitel byl hodne rozladenej...

zrychleni fakt nevim...je to zatim hodne slaby...

na 400m : tak ta m5 co jsem s ni prohral o delku nebo dve delky auta mel v horchovom tynci neco kolem 14,63 nebo tak nejak...takze pokud se drzime techto cisel tak ja bych mohl mit neco kolem 15,5...fakt nevim...
predelany neni nic...pouze se tam pichnul kompresor a "poladila" se vaha vzduchu...tlaci 0,2-0,3 baru...co by melo byt nakejch 30-40 koni...mozna...ale asi min pac vaha je sileny restriktor...

nevim co bych mel jeste dodat...kdyz tak se ptej...


GeRoX: Škoda, že nemáš fotku.
A nechystáš se to vyfotit?
Docela rád bych to viděl a popř. se s tím svezl a porovnal to s 327i. Já mám časy 400m z Hrocháče za 15,19s (bez špéry a 195/60 14) a teď z Brna 14,085! (se špérou a 225/45 16, ale stejně se mně zdá ten čas hodně optimistickej, Alpina udává 14,9 pro 2,7i) Kolik má převod dif? Já mám 4,10. Je to krátký, ale na závody do vrchu mně to vyhovuje. Maximálka mě moc nebere. A ještě jedna technická, teda pokud to není tajné, co to stálo (samotný kompresor + úprava)???


Co tam budeš dávat? 2,5i kompresor? Na kolika máš teď omezovač? Pokud budeš mít něco nového, nebo s tím pojedeš na nějakou akci, tak dej vědět - gruner.hmd@lit.cz., nebo 608 266 422. Výkonu není nikdy dost!!! A zvyká se na to rychle. Jo a s tou špérou to je dost problém. Já ji sice mám, ale funguje sotva napůl - trochu klouže. Taky bych skousnul lepší.