E 30 V12 FOTO!!!

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Re: ..

Příspěvek od kdo. » 07. 11. 2003 08:53

RedBaron píše:Nechybí, je tam nejnádhernější dvanáctiválec všech dob. Kdo nezná letadla, nepochopí...
Sorry za off topic, ale i když nemá vrtuli ve znaku, rozhodně souhlasím s RB. Jednu perličku o tomhle motoru: kromě Spitfajrů a Mustangů, tenhle motor makal i v B24 - Liberátoru, což byl čtyřmotorový bombardér používaný i naší 311. perutí k letům nad Biskají a hlídkování proti ponorkám. Každý asi ví, co to je startovní režim motoru, něco, jako forsáž u proudových, prostě režim, kdy motor pracuje na víc jak 100% výkonu, aby dostal naloženou mašinu do vzduchu. Povolená doba tohoto režinu se pohybuje řádově v minutách, protože je pro motor devastující. Při jednom letu Liberátor zmíněné perutě při boji a následně přišel (měl je, ale nepracuvali) o TŘI motory, takže vrtule do praporu a všechno táhnul pravý krajní. Posádka po domluvě s řídícím vyházela úplně všechno, včetně munice, zbraní, ding a vest. Navíc jejich trasa nejbliž k letišti vedla přes Scapa Flow - námořní základnou Royal Navy, nad kterou prostě NIC nesmělo lítat, takže bylo potřeba od ministerského předsedy Churchilla spec. povolení k přeletu. Dokonce jim z lodí námořnícï světly signalizovali mnoho štěstí. Abych to zkrátil, povedlo se jim dosáhnout základnu a přistát a po přistání mechanici firmy RR tenhle motor rozebrali a nezjistili žádné vážnější opotřebení, což bylo i pro ně obrovským překvapením. Ten motor v tom režimu pracoval ČTYŘI A PŮL hodiny, takže "klobouk dolu" pánové.

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Re: ..

Příspěvek od SlimShady » 07. 11. 2003 09:30

kdo. píše:
RedBaron píše:Nechybí, je tam nejnádhernější dvanáctiválec všech dob. Kdo nezná letadla, nepochopí...
Sorry za off topic, ale i když nemá vrtuli ve znaku, rozhodně souhlasím s RB. Jednu perličku o tomhle motoru: kromě Spitfajrů a Mustangů, tenhle motor makal i v B24 - Liberátoru, což byl čtyřmotorový bombardér používaný i naší 311. perutí k letům nad Biskají a hlídkování proti ponorkám. Každý asi ví, co to je startovní režim motoru, něco, jako forsáž u proudových, prostě režim, kdy motor pracuje na víc jak 100% výkonu, aby dostal naloženou mašinu do vzduchu. Povolená doba tohoto režinu se pohybuje řádově v minutách, protože je pro motor devastující. Při jednom letu Liberátor zmíněné perutě při boji a následně přišel (měl je, ale nepracuvali) o TŘI motory, takže vrtule do praporu a všechno táhnul pravý krajní. Posádka po domluvě s řídícím vyházela úplně všechno, včetně munice, zbraní, ding a vest. Navíc jejich trasa nejbliž k letišti vedla přes Scapa Flow - námořní základnou Royal Navy, nad kterou prostě NIC nesmělo lítat, takže bylo potřeba od ministerského předsedy Churchilla spec. povolení k přeletu. Dokonce jim z lodí námořnícï světly signalizovali mnoho štěstí. Abych to zkrátil, povedlo se jim dosáhnout základnu a přistát a po přistání mechanici firmy RR tenhle motor rozebrali a nezjistili žádné vážnější opotřebení, což bylo i pro ně obrovským překvapením. Ten motor v tom režimu pracoval ČTYŘI A PŮL hodiny, takže "klobouk dolu" pánové.
Pekne.... tak ja asi menim znacku :P
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

kacer
Příspěvky: 7
Registrován: 23. 09. 2003 21:22
Bydliště: modrany

Příspěvek od kacer » 07. 11. 2003 17:16

to se radsi posadim na prdel a budu se koukat
pořádná honička na okruhu

Uživatelský avatar
Melisek^076
Příspěvky: 154
Registrován: 11. 02. 2003 20:04
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Melisek^076 » 23. 11. 2003 20:02

V každém případě, to černé BMW 350i dělal člověk, se kterým jsem si o té přestavbě popovídal. Dělá hlavně Fordy a turbí motory. BMW by u něj vyšlo naturbit komplet na cca 2000EUR, ale od BMW dělal prý "jen" čtyřválce. Jeho dílna má označení "RTG" - Reiner`s turbo garage. Pro zájemce, sídlí v Baworsku v obci Metten, okres Deggendorf

Uživatelský avatar
Fil
Příspěvky: 625
Registrován: 17. 02. 2003 14:48
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fil » 23. 11. 2003 20:19

Melisek_076 píše:V každém případě, to černé BMW 350i dělal člověk, se kterým jsem si o té přestavbě popovídal. Dělá hlavně Fordy a turbí motory. BMW by u něj vyšlo naturbit komplet na cca 2000EUR, ale od BMW dělal prý "jen" čtyřválce. Jeho dílna má označení "RTG" - Reiner`s turbo garage. Pro zájemce, sídlí v Baworsku v obci Metten, okres Deggendorf
tak se nenech pobízet a řekni nějaky poznatky ke stavbě(ne že bych to chtěl zejtra dělat, ale zajímá to jistě nejen mě..........sim sim :P
:mrgreen:......Čára není zeď !......:wink:

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 24. 11. 2003 07:42

Melisek_076 píše:V každém případě, to černé BMW 350i dělal člověk, se kterým jsem si o té přestavbě popovídal. Dělá hlavně Fordy a turbí motory. BMW by u něj vyšlo naturbit komplet na cca 2000EUR, ale od BMW dělal prý "jen" čtyřválce. Jeho dílna má označení "RTG" - Reiner`s turbo garage. Pro zájemce, sídlí v Baworsku v obci Metten, okres Deggendorf
Je v Metten? Tam to znám. Není to někde u kostela nebo u toho supermarketu, jak se sjíždí od silnice u Dunaje? :D
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
Melisek^076
Příspěvky: 154
Registrován: 11. 02. 2003 20:04
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Melisek^076 » 02. 12. 2003 19:07

Sorry, že jsem se neozval dříve. Jo je to po levé straně asi 100m od Normy (nebo co to je), bílá dílna v otevřeném dvoře. Abych řekl pravdu, detailů moc o přestavbě nevím, musel převařovat podběhy, držáky, nápravnici a měnit s převodovkou i diferákem... kurňa, vždyť je to i popsaný na e30.de ...

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 02. 12. 2003 19:31

Stále mi to vrtá v hlavě ale už jsem tv V12 E30 někde viděl
Život je jen náhoda .....

Odpovědět