Váha setrváku
ted ti moc nerozumim, co ja vim tak ten setrvak je velikostne stejnej akora uzsi, ja mel uz na 325i setrvak z dvoulitra s prevodkou z 325i, ten mi tam zustal akorat prevodku sem dal z 325e pac tam ta byla uz naka vyhonenea.GeRoX píše:to je mi jasny...ale ted nechci kupovat jinou prevodovku kvuly setrvaku takze tam musi zustat....samozrejme co nejvic odlehcen...
ja tam davam 2,3-ku a nesla by napasovat na prevodovku...
mas jeste ten diff se samosvorem?
jedinej samosvor o kerym vym v sirokym okoli mam uz na aute, ty dalsi uz sem prodal sorry
no ... mozna se pletu ale dostal jsem takove informace ze pokud bych chtel prehodit motor z ety na 323 a pokud budu chtit nechat prevodovku tak tam budu muset dat setrvak z ety, pac je prej sirsi nebo co a neslo by to spojit....MADmaniac píše:ted ti moc nerozumim, co ja vim tak ten setrvak je velikostne stejnej akora uzsi, ja mel uz na 325i setrvak z dvoulitra s prevodkou z 325i, ten mi tam zustal akorat prevodku sem dal z 325e pac tam ta byla uz naka vyhonenea.GeRoX píše:to je mi jasny...ale ted nechci kupovat jinou prevodovku kvuly setrvaku takze tam musi zustat....samozrejme co nejvic odlehcen...
ja tam davam 2,3-ku a nesla by napasovat na prevodovku...
mas jeste ten diff se samosvorem?
jedinej samosvor o kerym vym v sirokym okoli mam uz na aute, ty dalsi uz sem prodal sorry
tak jak je to ted?
co chci?
1) prehodit namisto ety motor z 323
2) nechat starou prevodovku se vsim sudy tzn i se s pojkou...
co vim tak motor z 323 nemuzu pripojit k etacke prevodovce....

tak jak to je?

mno je treba si uvedomit ze spojka nejni ani tak soucasti prevodovky jako spis motoru, to ze ma pritlacak jinou tloutku nicemu nevadi pac dulezitej je spis prumer. na pritlacak pride lamela a na se prisroubuje k setrvaku pritlacak, prevodka akorat musi mit stejnou tu mrkev kerou "zabodnes do spojky" a stejnej prumer ty klece a to s nejvetsi pravdepodobnosti ma takze ji tam nasunes a prisroubujes k bloku, ta prevodka je akorat trosku kratsi tak ze to lik asi nevydrzi jako z325 ale to uz je jinej pribehGeRoX píše:MADmaniac píše:ted ti moc nerozumim, co ja vim tak ten setrvak je velikostne stejnej akora uzsi, ja mel uz na 325i setrvak z dvoulitra s prevodkou z 325i, ten mi tam zustal akorat prevodku sem dal z 325e pac tam ta byla uz naka vyhonenea.GeRoX píše:to je mi jasny...ale ted nechci kupovat jinou prevodovku kvuly setrvaku takze tam musi zustat....samozrejme co nejvic odlehcen...
ja tam davam 2,3-ku a nesla by napasovat na prevodovku...
mas jeste ten diff se samosvorem?
jedinej samosvor o kerym vym v sirokym okoli mam uz na aute, ty dalsi uz sem prodal sorry
no ... mozna se pletu ale dostal jsem takove informace ze pokud bych chtel prehodit motor z ety na 323 a pokud budu chtit nechat prevodovku tak tam budu muset dat setrvak z ety, pac je prej sirsi nebo co a neslo by to spojit....
tak jak je to ted?
co chci?
1) prehodit namisto ety motor z 323
2) nechat starou prevodovku se vsim sudy tzn i se s pojkou...
co vim tak motor z 323 nemuzu pripojit k etacke prevodovce....![]()
tak jak to je?
urcite jo, vymen si tu lamelu zkoukni estli nemas na setrvaku nebo pritlacaku rejhy a bouchni to tam, btw. ten lehci setrvak se mi zda lepsi, sice to ma trosku kostrbatejsi chod ale zase to leze lip do otacek.GeRoX píše:prvni cast tve odpovede je mi jasna...
takze pujde vymenit motor z ETy na 323 bez problemu?
pokud vim tak by prevodovka z ety mela byt o neco delsi (nebo kratsi?) kurva ted uz jsem se do toho zamotal...
tak jak to je?
proste tam chci dat jinej motor...pujde to beze zmen?
prevodka z 325i je delsi co se vlastniho tela tyce jinak se daji zamenit aspon co ja vim
urcite jo, vymen si tu lamelu zkoukni estli nemas na setrvaku nebo pritlacaku rejhy a bouchni to tam, btw. ten lehci setrvak se mi zda lepsi, sice to ma trosku kostrbatejsi chod ale zase to leze lip do otacek.GeRoX píše:prvni cast tve odpovede je mi jasna...
takze pujde vymenit motor z ETy na 323 bez problemu?
pokud vim tak by prevodovka z ety mela byt o neco delsi (nebo kratsi?) kurva ted uz jsem se do toho zamotal...
tak jak to je?
proste tam chci dat jinej motor...pujde to beze zmen?
prevodka z 325i je delsi co se vlastniho tela tyce jinak se daji zamenit aspon co ja vim
no prave ... nekdo mi tady psal ze to nepude pac to prej "nepritahnu" k motoru kvuly sirsimu setrvaku nebo co...uz jsem z toho fuckt yelen...MADmaniac píše:urcite jo, vymen si tu lamelu zkoukni estli nemas na setrvaku nebo pritlacaku rejhy a bouchni to tam, btw. ten lehci setrvak se mi zda lepsi, sice to ma trosku kostrbatejsi chod ale zase to leze lip do otacek.GeRoX píše:prvni cast tve odpovede je mi jasna...
takze pujde vymenit motor z ETy na 323 bez problemu?
pokud vim tak by prevodovka z ety mela byt o neco delsi (nebo kratsi?) kurva ted uz jsem se do toho zamotal...
tak jak to je?
proste tam chci dat jinej motor...pujde to beze zmen?
prevodka z 325i je delsi co se vlastniho tela tyce jinak se daji zamenit aspon co ja vim


ja tam chci dat bud origo setrvak s 323 tak jak je....
anebo...
(hodne) odlehcenej setrvak at uz z kteryhokoliv motoru...jde mi jen o to, ze ted seru na prevodovku, dulezity je abych tam narval ten druhej motor...

hele ty setrvaky sou vyvazovany podle kliky tak aby to nehazelo pokud ten originalni sundas musis ho tam dat tak jak byl pokud uz to chces prehazovat tak to prehod, ono se nic tak strasnyho nestane.GeRoX píše:no prave ... nekdo mi tady psal ze to nepude pac to prej "nepritahnu" k motoru kvuly sirsimu setrvaku nebo co...uz jsem z toho fuckt yelen...MADmaniac píše:urcite jo, vymen si tu lamelu zkoukni estli nemas na setrvaku nebo pritlacaku rejhy a bouchni to tam, btw. ten lehci setrvak se mi zda lepsi, sice to ma trosku kostrbatejsi chod ale zase to leze lip do otacek.GeRoX píše:prvni cast tve odpovede je mi jasna...
takze pujde vymenit motor z ETy na 323 bez problemu?
pokud vim tak by prevodovka z ety mela byt o neco delsi (nebo kratsi?) kurva ted uz jsem se do toho zamotal...
tak jak to je?
proste tam chci dat jinej motor...pujde to beze zmen?
prevodka z 325i je delsi co se vlastniho tela tyce jinak se daji zamenit aspon co ja vim![]()
![]()
ja tam chci dat bud origo setrvak s 323 tak jak je....
anebo...
(hodne) odlehcenej setrvak at uz z kteryhokoliv motoru...jde mi jen o to, ze ted seru na prevodovku, dulezity je abych tam narval ten druhej motor...
abych to shrnul...
dej tam setrvak z 323i (pokud je v dobrym stavu nebo nejlepe z dvoulitra, nato novou lamelu, nato nakej peknej pritlacak a na to nakou prevodku. zalzi co tam chces mit za prevody pricemz promysli to ze prevodky z 325 by mely vydrzet vic nez treba z dvoulitra nebo 323i ale jinac tam jdnou, dej si to dohromady se stalym prevodem (tzn. diferakem) abys to mel nejak pekne zprevodovany (na tvuj vykon by byl nejlepsi dlouhej samosvor trebas 2.73+dvoulitrova prevodka pac ma prevody paradoxne nejdelsi).
prevody
325i,323i 320i
--------------------------
1. 3,83 3,72
2. 2,20 2,02
3. 1,40 1,32
4. 1,00 1,00
5. 0,81 0,81
a nemas nahodou prevody z etacky prevodovky...?
takze ja tam budu mit tohle:
323 (komplet tak jak je - se setrvakem) + prevodovka z ety (origo) + 2,7x diff (origo eta).
no a do toho bych rad odlehcil setrvak bud z ety pokud ho budu muset pouzit (ten se odlehci na tuty) a pokud tam pujde i z 323 tak se to jeste uvidi...
kuwa uz mi to fakt nemysli...sorry...ze to nedokazu pochopit...
takze ja tam budu mit tohle:
323 (komplet tak jak je - se setrvakem) + prevodovka z ety (origo) + 2,7x diff (origo eta).
no a do toho bych rad odlehcil setrvak bud z ety pokud ho budu muset pouzit (ten se odlehci na tuty) a pokud tam pujde i z 323 tak se to jeste uvidi...
kuwa uz mi to fakt nemysli...sorry...ze to nedokazu pochopit...


ty covece ja mam pocit ze ty prevody u tety sou stejny jak u 325i, s tema setrvakama ti prestavam rozumet, dulezity je ze to de fsechno zkombinovat, vic uz ti nereknuGeRoX píše:a nemas nahodou prevody z etacky prevodovky...?
takze ja tam budu mit tohle:
323 (komplet tak jak je - se setrvakem) + prevodovka z ety (origo) + 2,7x diff (origo eta).
no a do toho bych rad odlehcil setrvak bud z ety pokud ho budu muset pouzit (ten se odlehci na tuty) a pokud tam pujde i z 323 tak se to jeste uvidi...
kuwa uz mi to fakt nemysli...sorry...ze to nedokazu pochopit...

jo vsiml jsem si ze pisu nejak divne...
)))))))))))))))))))))))
proste mi jde jen o to abych dokazal spojit etackou prevodovku s 323i....
....bylo mi receno, ze to nepujde jen kdyz na 323i dam setrvak z tety kvuly prevodovce...prej to jinak nejde spojit....
...pro pripad ze by to tak bylo, tak bych nerad daval tezsi setrvak nez tam origo je , proto bych z toho chtel upichnout....
...pro pripad ze by to nebylo nutny, cili pasoval by tam origo setrvak z 323i, tak je vse v poho...popripade bych se mohl nechat prekvapit s odlehcenym setrvakem pod stromecek...


proste mi jde jen o to abych dokazal spojit etackou prevodovku s 323i....
....bylo mi receno, ze to nepujde jen kdyz na 323i dam setrvak z tety kvuly prevodovce...prej to jinak nejde spojit....
...pro pripad ze by to tak bylo, tak bych nerad daval tezsi setrvak nez tam origo je , proto bych z toho chtel upichnout....
...pro pripad ze by to nebylo nutny, cili pasoval by tam origo setrvak z 323i, tak je vse v poho...popripade bych se mohl nechat prekvapit s odlehcenym setrvakem pod stromecek...




GeRoX píše:jo vsiml jsem si ze pisu nejak divne...)))))))))))))))))))))))
proste mi jde jen o to abych dokazal spojit etackou prevodovku s 323i....
....bylo mi receno, ze to nepujde jen kdyz na 323i dam setrvak z tety kvuly prevodovce...prej to jinak nejde spojit....
...pro pripad ze by to tak bylo, tak bych nerad daval tezsi setrvak nez tam origo je , proto bych z toho chtel upichnout....
...pro pripad ze by to nebylo nutny, cili pasoval by tam origo setrvak z 323i, tak je vse v poho...popripade bych se mohl nechat prekvapit s odlehcenym setrvakem pod stromecek...![]()
![]()


dyt ti to tu vykladam porad dokola, tak co na tom nechapes?
dys vemes setrvak z ety a uberes ho o dve kilca tak mas setrvak z 325i atd... sou fsechny stejny (maj stejnej prumer) jen maj jinou tloustku, muzes to zkombinovat jak chces, pac malej setrvak s prevodkou z ety kompenzuje spojkovej valec, stejnetak to mam ja!
vyser se na ubirani etackyho setrvaku, je to nesmysl, skoda penez, navic tam sou ty polohovaci koliky kery bys musel vyndat a pak je tam nejak pracne davat, dej tam proste ten nejlehci setrvak co mas, nejmohutnejsi a nejtezsi prevodovku co mas, a pekne to sesroubuj!!!!!
muzu ti to napsat este v nemcine anglictine a mozna i rustine ale jinac uz fakt nevim


nechces jit na icq?GeRoX píše:nepil jen hakuju denne 14 hodin....![]()
ok...takze tam pichnu normalne setrvak s 323i...![]()
dik za info...
ps.: myslis ze by slo nahnat 3,2 mm rozdilu mezi klikou z dizlu a klikou z 323 ubranim z pistu?
jinac, estli myslis jako ze bys ubral pisty u motoru 323i a dostal vetsi obsah tak ne, jelo by to pekne napicu bac by nebyla komprese