E28 / 525 / 1987 / 35.000,-

Prodej aut zn. BMW jiného typu, než je E30
Uživatelský avatar
BlackM
Příspěvky: 234
Registrován: 10. 03. 2004 19:10
Kontaktovat uživatele:

E28 / 525 / 1987 / 35.000,-

Příspěvek od BlackM » 28. 02. 2006 18:19

Kámoš prodává super zachovalou 525ku za slušný peníz, takže pokud byste měli zájem, tady je více info :
r.v. 1987, el.okna, el. zrcátka, tažný zařízení, šíbr, al. kola , dovoz Rakousko, bez koroze 8) - super stav :!:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Cena : 35 000,- Kč. V přípaďe rychlého jednání možná sleva :wink:

KONTAKT :
Tel. : 728 183 113
e-mail : Lukas.Podlipny@arrow.cz.

BlackM

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 28. 02. 2006 18:34

V 525i E28 by měla bejt 2.5l M30.

Podle sání to není Eta - pro případ, že ba někdo zaměnil v označení auta písmenko i za e.

Jak to je, co tam má za motor 2.5i M20 ?


Co má v TP, co je vyraženo za typ motoru na bloku motoru ?

Soryček za záser, ale pro mě je to docela důležitý, kámoš schání voňavou e28 s motorem do 2 500 ccm.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
BlackM
Příspěvky: 234
Registrován: 10. 03. 2004 19:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BlackM » 28. 02. 2006 19:30

ETA to není, ale přesnej typ nevím. Myslím, že jich tam ale moc nedávali :wink: Typuju M20, ale kámoš ti to zjistí přesně.

BlackM

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 28. 02. 2006 19:38

sání vypadá jako 2,0 M20
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
BlackM
Příspěvky: 234
Registrován: 10. 03. 2004 19:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BlackM » 28. 02. 2006 19:46

Nebudu vymejšlet bludy. Zejtra ráno se pokusím napsat údaje z techničáku a pro jistotu kouknu pod kapotu :wink:

BlackM

Alpina.B6
Příspěvky: 107
Registrován: 10. 11. 2005 11:01

Příspěvek od Alpina.B6 » 28. 02. 2006 19:57

typ tak to fakt nepoznam ale vypada pekne, takova obycejna zachovala e28, mi se libi

Mazety
Příspěvky: 1548
Registrován: 14. 10. 2004 08:38
Bydliště: Praha 10, Lysá n/L, HB

Příspěvek od Mazety » 28. 02. 2006 20:23

sorry za OT, musí to bejt silnější eta (95kw), páč 2,5 M20 do e28mi nedávali
ale jinak je pěkná :wink:
EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i

Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 28. 02. 2006 20:37

Nevypadá to na jakoukoli Etu.
2.5i M20 měl např. Erik ve svý E28 - někdo si tak vylepšil třeba 520i :twisted:
Tak mě zajimá, jestli to hraje s papírama kvůli STK.
Pokud ten, kdo implantoval tento motor vyrazil na blok typ motoru podle TP, pak je vše OK. Na STK nikdo nic nepozná, pokud to nebude bavorákař + rejpal v jedné osobě. :twisted:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 01. 03. 2006 10:38

DAN píše:V 525i E28 by měla bejt 2.5l M30.

Podle sání to není Eta - pro případ, že ba někdo zaměnil v označení auta písmenko i za e.

Jak to je, co tam má za motor 2.5i M20 ?


Co má v TP, co je vyraženo za typ motoru na bloku motoru ?

Soryček za záser, ale pro mě je to docela důležitý, kámoš schání voňavou e28 s motorem do 2 500 ccm.
jak si podle saní pozbal že to není eta? moje E28 eta mněla to same sání, vlastne v tom motoru nevidim vubec žádnyý rozdíl...
Obrázek

Uživatelský avatar
BlackM
Příspěvky: 234
Registrován: 10. 03. 2004 19:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BlackM » 01. 03. 2006 10:49

Je to 100% 2,5i, ale techničák je v bazaru, ve kterým se auto prodává, a tak očekávám bližší info. Jinak je to přestavba a papíry seděj, takže žádná levá.
Před tím tam prej byl taky motor 2,5 :? ¨

BlackM

Mazety
Příspěvky: 1548
Registrován: 14. 10. 2004 08:38
Bydliště: Praha 10, Lysá n/L, HB

Příspěvek od Mazety » 01. 03. 2006 11:09

BlackM píše:Je to 100% 2,5i, ale techničák je v bazaru, ve kterým se auto prodává, a tak očekávám bližší info. Jinak je to přestavba a papíry seděj, takže žádná levá.
Před tím tam prej byl taky motor 2,5 :? ¨

BlackM
to je divný, zavolej do bazaru ať ti přečte kilowatty
EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i

Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210

Uživatelský avatar
Jaykee
Příspěvky: 238
Registrován: 11. 09. 2005 13:22
Bydliště: Peetaun

Příspěvek od Jaykee » 01. 03. 2006 11:35

Ten motor je naprosto to samé jako u mě, sedí i ta třířadá elektrika...
Já mám 90kw etu... :roll:
525e, E28

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 01. 03. 2006 11:37

Jaykee píše:Ten motor je naprosto to samé jako u mě, sedí i ta třířadá elektrika...
Já mám 90kw etu... :roll:
taky sem mnel etu .... z roku 1987... tez to vypadalo stejne... :?:
Obrázek

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 01. 03. 2006 12:06

Kubajz von Odry píše:jak si podle saní pozbal že to není eta? moje E28 eta mněla to same sání, vlastne v tom motoru nevidim vubec žádnyý rozdíl...
Taky hlavně proto, že nemá "7. vstřik"
Jináč todle jsou podle mě parohy 2.5i a ne Ety.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
BlackM
Příspěvky: 234
Registrován: 10. 03. 2004 19:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BlackM » 01. 03. 2006 16:02

Obrázek

Podle VINu je to M30.

Tak kdo má zájem :
Tel. : 728 183 113
e-mail : Lukas.Podlipny@arrow.cz.

Uživatelský avatar
Jaykee
Příspěvky: 238
Registrován: 11. 09. 2005 13:22
Bydliště: Peetaun

Příspěvek od Jaykee » 01. 03. 2006 18:27

DAN píše:Taky hlavně proto, že nemá "7. vstřik"
Jináč todle jsou podle mě parohy 2.5i a ne Ety.
Nevím nevím, o mém škopku se dohadovat nebudu, ten koumes přede mnou by byl schopný tam namontovat parohy třeba i z dvanácteráku... :evil:
http://img370.imageshack.us/my.php?imag ... 3817yl.jpg
Ale na "Devilovim mazliku" je to samé a tam k záměně snad nedošlo... :wink:
http://img445.imageshack.us/my.php?imag ... 0265mv.jpg

Jinak zde scan z Betriebsanleitung E28, je pravda, že je z roku 82, ale něco tam je... 8)
520i, by měla mít stejné parohy jako eta
http://img445.imageshack.us/my.php?imag ... 0017gi.jpg
a 2.8i, která, alespoň jak jsem se dozvěděl je od 2.5 jiná pouze v délce ojnice, nebo klice, moc si to nepamatuji, každopádně výsledkem je jiný obsah válců...
http://img454.imageshack.us/my.php?imag ... 0022ya.jpg


Pokud v něčem chybuji, budu jedině rád za opravu... :P :idea:
525e, E28

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 01. 03. 2006 19:57

No to chybuješ docela dost. :D

Jednou jsem se s tebou setkal na Čerňáku a nevšim jsem si, že bys nosil nějaký brejle typu dna od půllitrů.
Chyba musí bejt u tebe v nějakým převaděči z očí do mozku. :twisted: - neuraž se.
Copak nevidíš, že tvoje Eťácký parohy maj jinej tvar :?: :idea:
Pro tvoje uklidnění máš správný parohy, nejsou z dvanácteráka. 8)

Dvoulitr M20, dvaapůllitr M20 a Eta M20 maj odlišný "parohy" sání. Liší se tvarem odlitku + Eta má ještě, jak já nazývám, "sedmý vstřik" do sání.
Všechny tři M20 maj odlišnou hlavu - jinak jsou uvnitř udělaný kanály, ventily,...

Já si nemůžu pomoct, podle fotek prodávaný E28 vidím sání 2.5i M20.
Do e28 se 2.5i M20 nedávaly, do 525i E28 se dávaly motory M30.
2.5i M30 má psanejch 150 koní.
Má ji např Albert.
Jediný M20 co se dávaly do E28 jsou 2.0l a Eta.

Sory za záser.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
BlackM
Příspěvky: 234
Registrován: 10. 03. 2004 19:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BlackM » 01. 03. 2006 20:50

Ta přestavba je na novější papíry a motor je 2,5i. Podle techničáku seděj všechny čísla na autě, takže nikdo nemusí mít strach z STK ani z obsahu :wink:

To auto se nebude prodávat v noci za městem a do koupě není nikdo tlačenej.

Takže....

Uživatelský avatar
Jaykee
Příspěvky: 238
Registrován: 11. 09. 2005 13:22
Bydliště: Peetaun

Příspěvek od Jaykee » 01. 03. 2006 20:59

DAN píše:No to chybuješ docela dost. :D

Jednou jsem se s tebou setkal na Čerňáku a nevšim jsem si, že bys nosil nějaký brejle typu dna od půllitrů.
Chyba musí bejt u tebe v nějakým převaděči z očí do mozku. :twisted: - neuraž se.
Copak nevidíš, že tvoje Eťácký parohy maj jinej tvar :?: :idea:
Pro tvoje uklidnění máš správný parohy, nejsou z dvanácteráka. 8)

Dvoulitr M20, dvaapůllitr M20 a Eta M20 maj odlišný "parohy" sání. Liší se tvarem odlitku + Eta má ještě, jak já nazývám, "sedmý vstřik" do sání.
Všechny tři M20 maj odlišnou hlavu - jinak jsou uvnitř udělaný kanály, ventily,...

Já si nemůžu pomoct, podle fotek prodávaný E28 vidím sání 2.5i M20.
Do e28 se 2.5i M20 nedávaly, do 525i E28 se dávaly motory M30.
2.5i M30 má psanejch 150 koní.
Má ji např Albert.
Jediný M20 co se dávaly do E28 jsou 2.0l a Eta.

Sory za záser.
To je v pořádku, ale asi budu muset kouknout na něco "živýho", nějak to tam stále nemůžu rozeznat... :oops:
Nebo budu muset k očnímu... :roll: :lol:
525e, E28

Uživatelský avatar
Hurdy
Příspěvky: 171
Registrován: 20. 09. 2003 05:41
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Hurdy » 01. 03. 2006 21:34


Odpovědět