Takže pánové! Známý před zimou dovezl ze Schweizu krásnýho pětkovýho touringa 4x4. Auto je přihlášený po prvním majiteli s plnou serviskou. Původní majitel ho prodal neboť lehce odřel celý bok auta. Nic hroznýho. Ale pro něj to bylo už moc starý auto na to aby to opravoval.
Takže výbava je maximálně možná, co se v tý době do pětek dělala. Jediný, co tomu chybí je šíbr.
Pro přiblížení: 2x airbag
komplet v el. okna s dojezdy
dvouzónová aut. klimatizace
kožené světlé čalounění
v předu vyhřívané Recaro sedačky
telefon
stereo Bawaria s CD měničem v kufru
el. sedačky s pamětí
výklopné sklo pátých dveří
automatická převodovka
podvozek - nivo
velký BC
tempomat
ABS + ASC
VANOS
atd. atd. atd.
Najeto 201.000km Technický stav je naprosto skvělý, absolutně bez koroze, podvozek bez vůlí, diferenciály nehučí, interiér krásný zachovalý.
Bohužel, jak jsem zmínil, auto má odřený celý bok viz. foto. Přední nárazník je prasklý, ale kompletní. Mlhovky jsou demontované, jedna je na vyhození. Foto dodám co nejdříve.
CENA: 125 000,- Po dohodě je sleva možná.
Další je 318i r.v. 87 plasťák s m10 motorem v social edicion. Celkový stav nic moc. Motor běží krásně, karoserie bez koroze, ale to ostatní prostě nic moc. cena 20 - 25 000,-
tel: 775 342 059 Balda
775 628 331 Michal
525iX touring r.v. 01/96 + 318i 525ix prodáno 318i aktuální
525iX touring r.v. 01/96 + 318i 525ix prodáno 318i aktuální
Naposledy upravil(a) Balda dne 03. 03. 2006 14:46, celkem upraveno 1 x.



Naposledy upravil(a) DC dne 07. 03. 2006 12:42, celkem upraveno 1 x.
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
tenhle automat, jen tak pro informaci je už celkem vymakanej. Spotřeba se příliš neliší od manuálu cca 0,5 - 0,8l podle zkušeností. Navíc motory s automatem bývaj zachovalejší než s manuálem. Nevím jak se týhle převodovce říká, ale při předjíždění např. v režimu ECONOMI stačí sešlápnout až na zem a převodovka sama podřadí až o 2 stupně pro rychlejší akceleraci. Navíc kombinace automatu s tempomatem je dost praktická věc. Taky si myslím, že je to celkem velký auto, kde by mě osobně automat vůbec nevadil. Naopak v malých nebo sportovních autech to neuznávám. Je to ovšem věc názoru. 

na podlaze je spinac .. tzv. kick-down ... podradi klidne do 6000ot a jede ... takze pro predjizdeni nebo obcasny ostrejsi rozjezd neni potreba ani davat sport rezim ..
automat je 5ti stupnovy ... jezdi se s nim dobre ...
automat je 5ti stupnovy ... jezdi se s nim dobre ...
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...