zotrvacnik

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Piďo

zotrvacnik

Příspěvek od Piďo » 14. 02. 2006 16:06

ako odlahcit zotrvacnik???? dakujem

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 14. 02. 2006 16:44

aky motor?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Piďo

Příspěvek od Piďo » 14. 02. 2006 17:02

M20B20 320i 86/12

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 14. 02. 2006 17:06

Piďo píše:M20B20 320i 86/12
Keby si mal 325i, tak ti poradim dat zotrvak z 2.0, ale na 2.0 zotrvacnik rada nie je, iba presne odvrtavat alebo odsustruzit podla doporuceni alebo zohnat uz odlahceny
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Piďo

Příspěvek od Piďo » 14. 02. 2006 17:09

a na sosustruzenie kde zozeniem tie miery/hodnoty? lebo mam to kde dat, v skole by mi to spravili. Pripadne kde zozeniem odlahceny.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 14. 02. 2006 17:12

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
speedfred
Příspěvky: 361
Registrován: 01. 10. 2003 17:36
Bydliště: niekde v CSSR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od speedfred » 14. 02. 2006 18:24

o kolko kg je ma menej zotvacnik z 2,0 vs 2,5 ?
vcelku to ujde

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 14. 02. 2006 20:41

speedfred píše:o kolko kg je ma menej zotvacnik z 2,0 vs 2,5 ?
to neviem, ale ked chces dat zotrvak z 2.0, musis dat aj 2.0 prevodovku a prvy diel kardanu
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 14. 02. 2006 20:52

Chces rict, ze 2.0 a 2.5 prevodovky nejsou bez uprav zamenne?
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 14. 02. 2006 20:59

Záchvat píše:Chces rict, ze 2.0 a 2.5 prevodovky nejsou bez uprav zamenne?
prevodovka pro 2.0 ma menis prirubu pro spojkovou sestavu

setrvak pro 2.5 i je hrubsi, vetsinou je tzv. TWINMASS a taky prevodovka pro 2.5 je mirne delsi, tedy na 2.5 je kratsi kardan

jinak zamenne jsou, pac se uchycujou na stejne diry na motoru
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 14. 02. 2006 21:10

To jsem nevedel. Pro 2.0 ma mensi prirubu a uchycuje se na stejne diry. Je tedy mělčí, nebo v cem se ta priruba lisi?
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 14. 02. 2006 21:15

Záchvat píše:To jsem nevedel. Pro 2.0 ma mensi prirubu a uchycuje se na stejne diry. Je tedy mělčí, nebo v cem se ta priruba lisi?
je melsi z duvodu, ze je tensi setrvak pro 2.0 a tedy neni duvod delat velkou prirubu kdyz setrvak je malej a tenkej. A to je i nejrychlejsi zpusob odlehceni setrvaku u 2.5 - dat tam setrvak, prevodovku (mozna by stacilo prehodit priruby) z 2.0
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 14. 02. 2006 21:19

Teoreticky by ale mohla prevodovka 2.5 zustat, ne? Bude tam pak sice vic mista a lozisko vyjete vic, ale melo by to fungovat. Kdysi jsem menil setrvak na 2.4d, kde byl puvodne taky Twinmass, dal jsem tam obyc neodpruzenej, prevodovku nechal a makalo to normalne.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 15. 02. 2006 00:23

Záchvat píše:Teoreticky by ale mohla prevodovka 2.5 zustat, ne? Bude tam pak sice vic mista a lozisko vyjete vic, ale melo by to fungovat. Kdysi jsem menil setrvak na 2.4d, kde byl puvodne taky Twinmass, dal jsem tam obyc neodpruzenej, prevodovku nechal a makalo to normalne.
teoreticky jo, ale nebude to moc dlouha draha pro lozisko? priznam se, nikdy sem nad tim nepremyslel :cry:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 15. 02. 2006 06:24

Me to fungovalo normalne. I valecek mel dostatecnej zdvih, diky kapalinovemu ovladani spojka mela normalni chod.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 15. 02. 2006 09:40

mam dojem že jsem to taky zaměňoval a nenastal žádnej problém, vlastně jsem o tom ani nevěděl, to jde potom všechno snáze :lol: mluvim o dvaapůli s dvoulitrovou převodovkou

jinak ten kardan se dá přece vysunout a o kus prodloužit, tak se to řeší i u záměny malýho diferáku za velkej a naopak. Tim se sice protahuje nebo zkracuje směrem dozadu od ložiska ale zas uložení ložiska je v držáku pohyblivý takže by fakt neměl nastat žádnej problém.
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 15. 02. 2006 16:57

Záchvat píše:Me to fungovalo normalne. I valecek mel dostatecnej zdvih, diky kapalinovemu ovladani spojka mela normalni chod.
nevim jestli sem te spravne pochopil - bavime se o velky prirube a vevnitr malej setrvak nebo o maly prirube a v ni vse tak jak ma byt origo?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 15. 02. 2006 17:07

Vymenil jsem velkej setrvak za malej a prevodovka zustala. Nevim jakou mela prirubu, ale vyska setrvaku s pritlacakem se lisila a chodilo to.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Odpovědět