zotrvacnik
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
prevodovka pro 2.0 ma menis prirubu pro spojkovou sestavuZáchvat píše:Chces rict, ze 2.0 a 2.5 prevodovky nejsou bez uprav zamenne?
setrvak pro 2.5 i je hrubsi, vetsinou je tzv. TWINMASS a taky prevodovka pro 2.5 je mirne delsi, tedy na 2.5 je kratsi kardan
jinak zamenne jsou, pac se uchycujou na stejne diry na motoru
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
je melsi z duvodu, ze je tensi setrvak pro 2.0 a tedy neni duvod delat velkou prirubu kdyz setrvak je malej a tenkej. A to je i nejrychlejsi zpusob odlehceni setrvaku u 2.5 - dat tam setrvak, prevodovku (mozna by stacilo prehodit priruby) z 2.0Záchvat píše:To jsem nevedel. Pro 2.0 ma mensi prirubu a uchycuje se na stejne diry. Je tedy mělčí, nebo v cem se ta priruba lisi?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Teoreticky by ale mohla prevodovka 2.5 zustat, ne? Bude tam pak sice vic mista a lozisko vyjete vic, ale melo by to fungovat. Kdysi jsem menil setrvak na 2.4d, kde byl puvodne taky Twinmass, dal jsem tam obyc neodpruzenej, prevodovku nechal a makalo to normalne.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
teoreticky jo, ale nebude to moc dlouha draha pro lozisko? priznam se, nikdy sem nad tim nepremyslelZáchvat píše:Teoreticky by ale mohla prevodovka 2.5 zustat, ne? Bude tam pak sice vic mista a lozisko vyjete vic, ale melo by to fungovat. Kdysi jsem menil setrvak na 2.4d, kde byl puvodne taky Twinmass, dal jsem tam obyc neodpruzenej, prevodovku nechal a makalo to normalne.

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
mam dojem že jsem to taky zaměňoval a nenastal žádnej problém, vlastně jsem o tom ani nevěděl, to jde potom všechno snáze
mluvim o dvaapůli s dvoulitrovou převodovkou
jinak ten kardan se dá přece vysunout a o kus prodloužit, tak se to řeší i u záměny malýho diferáku za velkej a naopak. Tim se sice protahuje nebo zkracuje směrem dozadu od ložiska ale zas uložení ložiska je v držáku pohyblivý takže by fakt neměl nastat žádnej problém.

jinak ten kardan se dá přece vysunout a o kus prodloužit, tak se to řeší i u záměny malýho diferáku za velkej a naopak. Tim se sice protahuje nebo zkracuje směrem dozadu od ložiska ale zas uložení ložiska je v držáku pohyblivý takže by fakt neměl nastat žádnej problém.
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
nevim jestli sem te spravne pochopil - bavime se o velky prirube a vevnitr malej setrvak nebo o maly prirube a v ni vse tak jak ma byt origo?Záchvat píše:Me to fungovalo normalne. I valecek mel dostatecnej zdvih, diky kapalinovemu ovladani spojka mela normalni chod.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220