Jde vytočit jen do 4 tisíc!!! Co mu je???

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Herák

Jde vytočit jen do 4 tisíc!!! Co mu je???

Příspěvek od Herák » 11. 09. 2003 19:40

Nazdar mám 320i 1986 a jde mi to jen 4 tisíc a pak povídá omezovač.Nevíte co s tím je? Zkoušel jsem tam dát jinou jednotku ale žádná změna.Jen teda mi řekli že tam má být MOtronick a já mám JEtronick. Tak co mi poradíte.Nebavý mě sváteční jízda a navíc je mi ho líto že je nemocnej.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 11. 09. 2003 20:06

Zkontroluj váhu vzduchu, kabely, indukční cívku, ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 11. 09. 2003 20:10

327i?????

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 12. 09. 2003 09:29

Zcihnul bych vahu vzduchu.Mel sem stejnej problem na svy 325i.
Motor nesel vytocit nad 2500 otacek a pak to zacalo skubat jako kdyz zapina omezovac.Des a hruza.Predjizdeli me i stodvacitky:-)
Stacilo pouze poradne vycistit odporovou drahu vahy vzduchu.Nejlip izopropylem.Pouzil sem na to takovy ty vaticky do usi.
Od ty doby zase funguje jak ma.

Uživatelský avatar
Matyas
Příspěvky: 552
Registrován: 20. 03. 2003 18:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matyas » 28. 09. 2003 21:35

tak sme vyměnili váhu i ř.jednotku a žádná změna. Jeden mechanik mi říkal že může bejt kaput nějaky čidlo a ř.j. se přepne do nouzovýho režimu. Je to pravda?

Milan

Příspěvek od Milan » 29. 09. 2003 08:23

Už jsi se díval na rozdělovač? Jaký náš palec (jestli má odstředivou pojistku, ta se v maximálních otáčkách vychýlí a zkratuje) může být ta pružina unavená nebo dokonce prasklá.

Uživatelský avatar
Matyas
Příspěvky: 552
Registrován: 20. 03. 2003 18:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matyas » 29. 09. 2003 19:10

Palec je bez pružinky. Ale dnes jsem ho měřil a má 20k ohmů a mít 1. Tak ho někde seženu a skusim to

Tomas

Příspěvek od Tomas » 25. 10. 2003 17:03

Zjisti si jestli máš správně nastavenej předstih

Uživatelský avatar
Matyas
Příspěvky: 552
Registrován: 20. 03. 2003 18:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matyas » 25. 10. 2003 23:32

Tomas píše:Zjisti si jestli máš správně nastavenej předstih
taky sem zkousel a nic

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 26. 10. 2003 10:59

Anonymous píše:Zcihnul bych vahu vzduchu.Mel sem stejnej problem na svy 325i.
Motor nesel vytocit nad 2500 otacek a pak to zacalo skubat jako kdyz zapina omezovac.Des a hruza.Predjizdeli me i stodvacitky:-)
Stacilo pouze poradne vycistit odporovou drahu vahy vzduchu.Nejlip izopropylem.Pouzil sem na to takovy ty vaticky do usi.
Od ty doby zase funguje jak ma.
Ja mam odporovou drahu na vaze v poslednim useku prodrenou, tak jsem to opravil obycejnou tuhou tvrdosti "1" (vzpomel jsem si na film o vzducholodi Italia a Behounkovu opravu vysilacky :-))
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Venca

Příspěvek od Venca » 26. 10. 2003 11:02

Francis píše:
Anonymous píše:Zcihnul bych vahu vzduchu.Mel sem stejnej problem na svy 325i.
Motor nesel vytocit nad 2500 otacek a pak to zacalo skubat jako kdyz zapina omezovac.Des a hruza.Predjizdeli me i stodvacitky:-)
Stacilo pouze poradne vycistit odporovou drahu vahy vzduchu.Nejlip izopropylem.Pouzil sem na to takovy ty vaticky do usi.
Od ty doby zase funguje jak ma.
Ja mam odporovou drahu na vaze v poslednim useku prodrenou, tak jsem to opravil obycejnou tuhou tvrdosti "1" (vzpomel jsem si na film o vzducholodi Italia a Behounkovu opravu vysilacky :-))
Jen jsi to začmáral, nebo rozdělal drcenou tuhu s nějakým lepidlem?

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 26. 10. 2003 11:06

Venca píše:
Francis píše:Ja mam odporovou drahu na vaze v poslednim useku prodrenou, tak jsem to opravil obycejnou tuhou tvrdosti "1" (vzpomel jsem si na film o vzducholodi Italia a Behounkovu opravu vysilacky :-))
Jen jsi to začmáral, nebo rozdělal drcenou tuhu s nějakým lepidlem?
Jen zacmaral, vodive lepidlo se tezko shani :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Odpovědět