odlehcit remenici?
odlehcit remenici?
melo by to nejakej vyznam?setrvaky se odlehcujou a remenice se taky otaci spolu s klikovkou tak proc ji neodlehcit?napadlo to uz nekoho,nebo zkousel ste to dokonce nekdo?vzdyt ta remenice taky neco vazi nejlehci zrovna neni.jenom se ptam dneska me to tak napadlo.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 

- Jan Kučera
- Příspěvky: 1694
- Registrován: 03. 01. 2006 15:49
- Bydliště: Klanowitz
Re: odlehcit remenici?
Ser na to , to se dělá na škodovkách kde máš řemenici asi 6 kg litiny.vlada320 píše:melo by to nejakej vyznam?setrvaky se odlehcujou a remenice se taky otaci spolu s klikovkou tak proc ji neodlehcit?napadlo to uz nekoho,nebo zkousel ste to dokonce nekdo?vzdyt ta remenice taky neco vazi nejlehci zrovna neni.jenom se ptam dneska me to tak napadlo.
Pláťákoslužby 608528957
524TdA RULEZZ
WRX Sti
..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

524TdA RULEZZ
WRX Sti
..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

tož napad tě nenapadl blbej, ale dělat to doma na kolení asi nebude to pravý ořechový.....koukl bych sem: http://www.bidrin.cz/detail.php?ID_Vyrobku=176
Docela by mě zajímalo jakej v tom bude rozdíl.....
Docela by mě zajímalo jakej v tom bude rozdíl.....
no jo ale na ty remenicy je nejakej magnet nebo neco podobnyho kvuli otackomeru ne?mezi tema zubama.me to napadlo to udelat ze ona je vlastne takovej talir a me napadlo to udelat jako tac na kole ten ma v sobe takovy vyrezi tak ze bych to udelal podobne s tou remenici.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
kdepak ten Pan magnet je? to mne velice zajimavlada320 píše:no jo ale na ty remenicy je nejakej magnet nebo neco podobnyho kvuli otackomeru ne?mezi tema zubama.me to napadlo to udelat ze ona je vlastne takovej talir a me napadlo to udelat jako tac na kole ten ma v sobe takovy vyrezi tak ze bych to udelal podobne s tou remenici.

ale jinak jses zdravej a nic ti nechybi, ze jo? zkus premyslet - co udela klika, ktera je ulozena v lozisku a protivaha - remenice s vyrezi ala tuzing - zabezpecuje vyvazeni v rotacni osi? jooo, to bude pane neco, az praskne a proleti kapotou a cestou veme nekolik zbytecnosti z motoru a kdyz da panbuh, tak i blbyho ridice, nechci byt pri tom.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
toho blbyho ridice sis mohl odmyslet.
me to jen napadlo tak stacilo rict je to blbost na to se vykasly a bylo by to.a ten magnet ja nevim rek sem ze mozna magnet mozna neco jinyho ale muzes mi teda laskave rict jak to teda snima otacky?ja vim ze na ty remenici sou dokola zu´by a jeden tam chybi a napadlo me ze by tam mohl bejt i nejakej magnet.a jeste neco kdo rika ze bych to doma na koleni odvrtaval soustruznika znam a kdyztak zdene ma moznost to nechat udelat na laseru a chces pochybovat o tom ze laser neni presnej? 


Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ja myslel vseobecne, nevim proc to tahas na sebe.vlada320 píše:toho blbyho ridice sis mohl odmyslet.me to jen napadlo tak stacilo rict je to blbost na to se vykasly a bylo by to.a ten magnet ja nevim rek sem ze mozna magnet mozna neco jinyho ale muzes mi teda laskave rict jak to teda snima otacky?ja vim ze na ty remenici sou dokola zu´by a jeden tam chybi a napadlo me ze by tam mohl bejt i nejakej magnet.a jeste neco kdo rika ze bych to doma na koleni odvrtaval soustruznika znam a kdyztak zdene ma moznost to nechat udelat na laseru a chces pochybovat o tom ze laser neni presnej?
Laser - presnej je, to jo, ale odkud budes mit presnou matrici pro laser, abys mel jistotu ze remenice diky nepresnymu vyrezu nepraskne? Kineticka energie vyvinuta v rotujici hmote je tak drasticka, ze pri 1 mm nepresnyho vypoctu ta remenice veme roha skrz kapotu diky tomu, ze se ulomi! Na to jsou potreba sakra presny vypocty, proto se remenice neodvrtavaj, ale odlevaj z duralovejch slitin, aby byli v jednom kusu, ale lehci. Odvrtavanej setrvak je taky umeni a vzdy se to podepisuje na zivotnosti.
snimac otacek: zkus premyslet, kdepak muze byt magnet nebo elmag. pole vyuzivajici nakou indukci

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
pokud bys hodně chtěl, tak mrkni na www.bidrin.cz - dělaj sadu na M3 a po domluvě možná...
u závodního motoru každej gram na pohyblivejch komponentech dobrej, u poměrně běžný 320cítky to má menší efekt
u závodního motoru každej gram na pohyblivejch komponentech dobrej, u poměrně běžný 320cítky to má menší efekt
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
Odlehcit remenici je uplne normalni vec, nic cemu by bylo nutny se posmivat. Musi se to udelat tak, aby tam zbyl nejakej material, aby to neprasklo. Proste uplne ze stejnech duvodu a podle stejnejch principu, jako se odlehcuje setrvacnik. Po odlehceni je treba to nechat vyvazit. Efekt bude velice malej, protoze na remenici se toho neda moc sebrat, ale nekdy je kazdej gram dobrej. Na seriovym motoru je lepsi zacit setrvacnikem.
Kdyz maji rotacni soucasti motoru (vsechny, takze treba i remenice vodni pumpy, alternatoru, rozvodova kola, napinaci kladky apod.) mensi moment setrvacnosti, jde motor lepe do otacek, ale na volnobeh ma neklidnejsi beh a auto ma horsi rozjezd.
Kdyby ta remenice praskla, tak se celkem houby stane - maximalne ocese par listu na vrtuli a vypadne pod auto. V nejhorsim pripade prorazi chladic.
Kdyz maji rotacni soucasti motoru (vsechny, takze treba i remenice vodni pumpy, alternatoru, rozvodova kola, napinaci kladky apod.) mensi moment setrvacnosti, jde motor lepe do otacek, ale na volnobeh ma neklidnejsi beh a auto ma horsi rozjezd.
Kdyby ta remenice praskla, tak se celkem houby stane - maximalne ocese par listu na vrtuli a vypadne pod auto. V nejhorsim pripade prorazi chladic.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
zajimavy ze kdyz prdne vrtule na visce, tak nekdy dokaze prorazit kapotu, a nekolik kilova hlavni remenice neudela nicBoban píše:Odlehcit remenici je uplne normalni vec, nic cemu by bylo nutny se posmivat. Musi se to udelat tak, aby tam zbyl nejakej material, aby to neprasklo. Proste uplne ze stejnech duvodu a podle stejnejch principu, jako se odlehcuje setrvacnik. Po odlehceni je treba to nechat vyvazit. Efekt bude velice malej, protoze na remenici se toho neda moc sebrat, ale nekdy je kazdej gram dobrej. Na seriovym motoru je lepsi zacit setrvacnikem.
Kdyz maji rotacni soucasti motoru (vsechny, takze treba i remenice vodni pumpy, alternatoru, rozvodova kola, napinaci kladky apod.) mensi moment setrvacnosti, jde motor lepe do otacek, ale na volnobeh ma neklidnejsi beh a auto ma horsi rozjezd.
Kdyby ta remenice praskla, tak se celkem houby stane - maximalne ocese par listu na vrtuli a vypadne pod auto. V nejhorsim pripade prorazi chladic.

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Remenice zpravidla odejde tak, ze se oddeli ta obruc pro remeny od disku, kterym je prisroubovana na kliku (ono se to ani jinde moc odlehcit neda, nez nekde v techto mistech). Nic z toho odstredivou silou nemuze vystrelit, tak jako treba list z vrtule.Max-Max píše:
zajimavy ze kdyz prdne vrtule na visce, tak nekdy dokaze prorazit kapotu, a nekolik kilova hlavni remenice neudela nic