zmena bubnovych brzd na kotoucove.

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

zmena bubnovych brzd na kotoucove.

Příspěvek od Bobik » 06. 02. 2006 19:32

Jak uz s nazvu tematu vyplyva,pohravam si s myslenkou vymenit zadni bubnovy brzdy za kotoucove.Co vsechno je k tomu potreba a jaka jsou mozna uskali?.A kolik to tak vyjde cela ta prestavba kdyz nepocitame praci a pocitame pouze material a veci potrebne k uskutecneni teto prestavby.

Pokud uz to tema nekde je tak se hluboce omlouvam,diky
Obrázek

Mazety
Příspěvky: 1548
Registrován: 14. 10. 2004 08:38
Bydliště: Praha 10, Lysá n/L, HB

Příspěvek od Mazety » 06. 02. 2006 21:20

EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i

Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 218
Registrován: 04. 11. 2005 19:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CharlitoCZ » 07. 02. 2006 09:28

jsem si to teď pročetl, ale myslim si, že to je celkem zbytečná práce (pokud neberu optický zlepšení) zadní kola ti brzděj minimálně, tak bych se spíš nejprve soustředil na poladění předních brzd (pokud to už neni) a pak až se pouštět na prdel
BMW 320i Saloon 110kW/5900 190Nm/4700
http://charlitocz.wz.cz/

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2374
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 07. 02. 2006 10:03

CharlitoCZ píše:jsem si to teď pročetl, ale myslim si, že to je celkem zbytečná práce (pokud neberu optický zlepšení) zadní kola ti brzděj minimálně, tak bych se spíš nejprve soustředil na poladění předních brzd (pokud to už neni) a pak až se pouštět na prdel

Tak to není vůbec pravda...rozdíl je skutečně znatelný... kdysi jsem to dělal a vřele doporučuji... samozřejmě v kombinaci s chlazeným předkem.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 12. 02. 2006 12:26

takze se nabizi otazka vymenit ci nevymenit zadni bubnovou napravu za kotoucovou?
Obrázek

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 12. 02. 2006 12:32

Vzhledem k cene pouzitych dilu se to vyplati. Sezenes to levne.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 12. 02. 2006 13:17

a nevis jak dlouho cca to tak muze trvat v nejakym servisu? nebo tak?myslim tim tu prestavbu
Obrázek

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 12. 02. 2006 13:21

Je to jenom prehozeni napravy, resp. ramen.

3-4 hodiny?
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 12. 02. 2006 13:58

Záchvat píše:Je to jenom prehozeni napravy, resp. ramen.

3-4 hodiny?
a co poloosy?ty muzou zustat z bubnovy napravy?jsou jiny jenom ABS bez ABS?
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 12. 02. 2006 14:19

Poloosy muzou zustat.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 12. 02. 2006 19:32

a cena kompet cely zadni kotoucovy napravy + vse co je k tomu potreba..napr kotouce,trmeny atd... Napiste mi to plz...at vim co shanet vse
Obrázek

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 12. 02. 2006 21:31

Zalezi na tom, kdo a za kolik ti to proda. Treba ja mam komplet napravu, kde je potreba vymenit hucici lozisko a cenim si ji na 1500,-
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2374
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 13. 02. 2006 09:55

Záchvat píše:Zalezi na tom, kdo a za kolik ti to proda. Treba ja mam komplet napravu, kde je potreba vymenit hucici lozisko a cenim si ji na 1500,-
to je solidní cena...
podle mě když seženeš s komplet dobrou (silentbloky, ložiska, kotouče, deskyi s poloosama.) kolem 3tis tak je to super cena...výhodou je že nemusíš shánět s ABS ale klidně tam může být. Výměnu trvá s dobrým vybavením půl dne...... když se nedaří (nejde povolit výfuk, stáhnout slilentbloky...vytáhnout lano ruč brzdy apod...) tak den. Správně by jsi měl měnit i brzdový válec, ale mě se nakonec zdála lepší kombinace s původním z bubnů, jezdil jsem převážně naložený LPG bomba v kufru..takže lépe vyhovoval více bržděný zadek než má být origo.....zkoušel jsem ale oba.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Vune benzinu
Příspěvky: 627
Registrován: 01. 02. 2004 21:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od Vune benzinu » 14. 02. 2006 00:47

Jen podotknu,že z mojí zkušenosti má ruční brzda u budnového provedení razantnější účinek než u kotoučového.

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 14. 02. 2006 07:50

A proc? Fyzika - paka :)

Kdyz je dobre udelana kotoucova, tak brzdi taky dobre. Ale je fakt, ze bubnova brzdi lepe a hlavne dele.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Odpovědět