
a zase... rychlost 2,0 M20
jj, to znam..taky mi to tak jezdivalospeedfred píše:


B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

To je ale hrozna kravinaAnonymous píše:Maximalni rychlost vozidla udavana v TP je rychlost, kterou to vozidlo dosahne na draze dlouhe 500m s rozjezdem dlouhym 1500m.Meri se cas a rychlost se vypocitava

To by se pro monstra jako Skoda Fabia 1.2HTP udavala max. rychlost tak 120 km/h

Moje 325i je v celkem dobre kondici a na 1500m se rozjede maximalne tak na 180-190km/h a to si nejsem jist jestli neprehanim. Na max. rychlost 214km/h pak potrebuje jeste dalsich 1000-1500m
Maximalni rychlost milaska je zavisla na maximalnim vykonu motoru, ktery potrebuje k prekonani odporu prostredi (odpor vzduchu, valivy odpor, pripadne prevyseni, atp.). Vyrobcem udavana max. rychlost je rychlost kterou Vas milacek dosahne pouze vlastni silou, bez podpory z okoli a vetsinou je teoreticka - vypoctena, protoze takove idealni podminky pro mereni date dohromady malokdy. Maximalniho vykonu dosahuje motor pred maximalnimi otackami, proto pokud pomuze priroda, lze na tech zbyvajicich 200-400 ot. nez zabere omezovac vydolovat par km/h navic
Tj. pokud foukne milaskovi do zad, jede z kopce, ma uzsi pneumatiky, je ridky vzduch po desti, jedete po slunci (slyseli jste o slunecnim vetru ne??

Uplne jine tema je pak promerovani tacho - at uz to "spravne" nastavene z fabriky, nebo kvuli jinym pneu atd. Hlavni je pocit ne??? A ten mate z udaje na tacho

- CharlitoCZ
- Příspěvky: 218
- Registrován: 04. 11. 2005 19:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
taky si myslim že tam nějaká rezerva z fabriky bude... já to počítám tachle...
jedu 250 (5-10% proměřuje téměř každej tacho) budu pro lehčí počítní brát 10 = 225, v techničáku je třeba 220 tak si myslim že 5kmh je rezerva od výrobce..
no napsal jsem to poněkud divně, sám se moc nechápu, ale vy to asi dáte
jedu 250 (5-10% proměřuje téměř každej tacho) budu pro lehčí počítní brát 10 = 225, v techničáku je třeba 220 tak si myslim že 5kmh je rezerva od výrobce..

no napsal jsem to poněkud divně, sám se moc nechápu, ale vy to asi dáte

Z vlastni zkusenosti bych rek ze max rychlost sedi s udajema vyrobce. Nektery ty supervykony jsou dany mirnym klesanim (ktery je sakra znat ve vysoke rychlosti), chybou rychlomeru, vetrem v zadech,... Je treba si zachovat chladnou hlavu a od auta s vykonem pod 100kW necekat rychlost nejak zavratne prekracujici 200. Zvlast u e30 - nikterak aerodynamicky vyvedene a stare auto (pomerne znacne ztraty v prevodech).
Fakt si myslite, ze vsechny auta ktery ve fabrice postavi (samozrezme stejnej typ motor atd) jedou uplne stejne? A ze vsechny motory ktery postavi(zase stejne) maj naprosto stejnej vykon?? ... ja si to nemyslim
Teda nevim jestli je to pravda, uz si nepamatuju zdroj, ale slysel sem, ze pro stejne motory se vyrabi nekolik typu ridicich jednotek prave kvuli tomu aby srovnali odchylky ve vykonech motoru.
Proste si myslim, ze kdyby ste vzali napr. 5 naprosto stejnych uplne novych a stejne vybavenych aut, tak nepojedou uplne stejne ...
Teda nevim jestli je to pravda, uz si nepamatuju zdroj, ale slysel sem, ze pro stejne motory se vyrabi nekolik typu ridicich jednotek prave kvuli tomu aby srovnali odchylky ve vykonech motoru.
Proste si myslim, ze kdyby ste vzali napr. 5 naprosto stejnych uplne novych a stejne vybavenych aut, tak nepojedou uplne stejne ...
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Vykony aut se samozrejme lisej uz z fabriky. Osobne sem u jednoho motoru videl u relativne novejch aut rozdil 11 kW (cca 10 procent z celkoveho vykonu). To par km/h samozrejme prida, ale rozhodne auto co ma jet 200 nepojede 220. Trebas 7kW rozdilu mezi 320i a 323i prida 7km/h - viz. technicke specifikace. 23kW rozdil mezi 323i a 325i prida uz jen 14km/h (odpor vzduchu vzrusta cca se ctvercem rychlosti).