Díky
SPORTOVNÍ FILTR
SPORTOVNÍ FILTR
Může te mi poradit kde koupit sportovní filtr - celý kit na 325ix (myslím to i s tou trubkou
)??? Hlavně aby to vydrželo a ta trubka nepraskla (slyšel jsem že prý to sem tam dělá) a aby to nebylo předražené
Díky
Díky
Rychle neznamená stylově - e30 325iXA M-technic I CULT STYL with /////ALPINE music
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
a nepride ti u E30 zbytecná?pokud chces dostatecn krmit motor voll bych green nejakej poradnej valec aspon 20 cm a to uz sem defakto u plechu tak na co este trubku? ku radeji vetsi filtr at to stiha sat a hlavne se vyvaruj levým filtrum který pouští pěknej sajrajt do motoru...Fizl píše:Myslel jsem tu hliníkovou trubku. nevím jak se tomu říká
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
znacky filtru co maji cenu kupovat si vyjmenoval, kratkou trubku prodavaji vsichni prodejci filtru na objednani na E30 a je to s hranatou prirubou..tohle ti stací cena je kolem 350 kč + filtrFizl píše:A nemáš nějako fotku s tou kratkou trubkou? A jakou značku filtru Green, KaN nebo nějaká jiná?
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
ja to resil takhle.ten filtr uz vlasne ma odstineni takze tam zadny uz dodelavat nemusis ale ja ho tam stejne udelam at to vypada.je tam origo priruba z 318i.
omlouvam se za velikost ale nechtela se mi ta mrcha zmensit furt mi to psalo nejakou chybu.
omlouvam se za velikost ale nechtela se mi ta mrcha zmensit furt mi to psalo nejakou chybu.Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
no na brzde sem s tim nebyl takze kolik ti to da koni nevim.
ale zvuk motoru se zmeni dokonale ja ho ted mam takovej hlubsi.me stal 1250 mam od nej doma uctenku ale muj kamos ho kupoval od jiny firmy a nema na nem ten napis Matrix a stal ho neco kolem 600 i s postovnym myslim.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
znacka je Carpoint a stal tech 1250kc ale sezenes ho i od jiny firmy a vypada stejne za 550kc.priruba je klasicka z 318i.tu si myslim ze koupis v pohode tady na foru.ale rikam nejlepsi na tom je ten zvuk a hlavne mi ladi s vikem ventilu protoze ho mam vylesteny do zrdcadlovyho lesku takze proto mam zrovna tenhle.a jeste chci nejaky plasty u motoru nastrikat na modro a vse vycistit.mam rad cisty a podle vkusu barevne ladeny motory.
ted je to ale zatim vsechno spinavy jak prase. 
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
Teda to víko je mazec!!! Jao by ybylo pochromované!!! Taky bych si to chtěl udělat, ale trochu se bojím, abych to nepoškrábal a nezrušil ten znak BMW co tam je. Jak jsi to dělal?? Budeš tak dělat aj parohy? To je myslím stejný matroš jako ten dekl na ventily, ne? Dík. Fakt paráda!!
No smoke, no fun...


je to stejnej material.chce to proste jenom lestici pastu na hlinik.neboj se toho je to jednoduchy musis ten hrubej povrch prebrousit ale musis zkoncit tak minimalne u 1200 brusnyho papiru jinak tam budou skrabance.musim uznat je s tim srani ale stoji to zato.sani lestit nebudu spis to vidim ze ho bud poradne vycistim a kdyz to nepude tak ho asi striknu stribrnou barvou ale to jeste uvidim.no a nejaky ty plasty striknu modrou matnou.jo a mam doma jedno sani to sami co je na fotce a chystam se ho tak na konci unora taky vylestit a az bude hotovy tak ho sem dam na prodej doufam ze se po nem hned slehne zem. 
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
Sportovní filtr
Nechci vám, mládeži, kazit radost, ale v době, kdy vy jste ještě o nějakém BMW E 30 fóru neměli sebemenší potuchy (jaro 2004), se zde mnozí členové zabývali úplně stejnou myšlenkou - zástavbou sportovního filtru. Byly zde nekončící diskuse, planuly vášně, zastánci i odpůrci se předháněli v argumentech, atd. Jeden ze skalních členů (DC) laboroval až tak, že pro ideální přísun vzduchu a ještě co nejchladnějšího demontoval levé dálkové světlo a místo něj měl nasávací otvor (všem tehdy známý tzv. "Žižka edition"). Celé laborování a dohady mezi členy fóra skončilo objektivním testem (sportovní filtr versus normální filtr na stejném DCho voze 325) na motorové brzdě - tuším, že na Jarově. Výsledkem byl v podstatě nulový přínos (cca 3 k výkonu a 10 Nm krouťáku = nepoznatelné). Pro mnohé to bylo nemilé překvapení. Závěr byl takový, že zúčastnění uznali, že použití kvalitního běžného (papírového) filtru je lepší a bezproblémovější. Cituji DCho :"... lepší investice je 100% nová normální vložka za 200,- Kč a zbytek do benzínu - za ty prachy se užije více ... " a dále : "... ke mně již nesmí ... ". Osobně uznávám, že zvuk a design v motorovém prostoru při použití sportovního filtru je pro někoho atraktivnější, ale to je tak vše. Zkuste použít funkci hledat a vše se dozvíte třeba bez zbytečně vyhozených peněz a úsilí. Nejvíce by vám však řekl samotný DC. Jinak přeji hodně nadšení a vůli vytrvat.
desp sen.
desp sen.
-=www.desp.ic.cz=- BMW fun site
to je sice hezky co tady pises ale kdyz v tom pripade je sportovni filtr stejnej jako origo filtr tak je snad jedno jestli dam na auto ten nebo onen kdyz to vyjde na stejno.treba kdyz si koupis ten za tech 550kc + k tomu cistici sadu tak ti ten filtr vydrzi 1000000km a nakonec te to vyjde na stejne penez jako ten origo to jo ale ja jsem treba tip cloveka kterej ma rad zvuk motoru nechci na auto zadny ladeny koncovky vejfunku nebo neco podobnyho protoze se mi to hnusi!motory v bmw e30 maj skvelej zvuk sami o sobe.kazdej si mysli ze kdyz mi je 17 a jeste nemam papiry tak ze sem ve svy e30ce nejel vic jak 50km/h a jeste k tomu s tatou.pamatuji si jak ten motor mel dokonalej zvuk kdyz jsme ho s tatou na dalnici protahly a ja sem se proste takhle jednou na chate kde mam auto neudrzel auto sem vytah z garaze a jel se projet.vypnul sem si radio zavrel vsechny okynka a vychutnal sem si ten pocit.no proste dokonalost sama o sobe.nic hezciho jako je zvuk 6valcovyho motoru v 5600otackach pro moje usi neni.proto mam bmw rad vlasne ne ja ty auta miluju a hlavne e30ky tyhle stary pekace jak si nekteri mysli.abych to dokoncil,zvuk toho motoru byl dokonalej ale ja ho chtel trochu jakoby nevim jak to napsal ale hlubsi.toho sem docilil prave timhle filtrem.samozdrejme origo vlozku mam doma a muzu ji tam vratit kdykoli se mi zachce ale ja sem proste ted se zvukem svyho motoru spokojenej a o to mi slo o nic jinyho mi neslo.o kone uz vubec ne jen o ten zvuk. 
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 

