Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
peca
- Příspěvky: 323
- Registrován: 16. 10. 2003 11:17
- Bydliště: Zlín
Příspěvek
od peca » 24. 10. 2003 09:05
Zdar,při zahřátí na provozní teplotu mi ručička neukazuje svisle jak by měla.Ukazuje míň!Asi polovinu poloviny!Je v prdeli termostat?
Nekupujte si auto! Kupte si BMW !
-
venca
Příspěvek
od venca » 24. 10. 2003 09:18
peca píše:Zdar,při zahřátí na provozní teplotu mi ručička neukazuje svisle jak by měla.Ukazuje míň!Asi polovinu poloviny!Je v prdeli termostat?
Po startu studeného motoru se rafička do několika minut postaví svisle, během jízdy jsou patrné jen krátkodobé mírné výkyvy na strany - do 2 mm.
Takhle to má fungovat.
Šlo mi to, dokud fungoval termostat. Poté, co přestal plně zavírat dochází za jízdy i k přechlazení a po dlouhé jízdě na neutrál s kopce se rafička dostává až k modrému poli.
-
peca
- Příspěvky: 323
- Registrován: 16. 10. 2003 11:17
- Bydliště: Zlín
Příspěvek
od peca » 24. 10. 2003 09:25
Ručička mi za jízdy nekolísá.Je asi centimetr za modrým polem a dál se ani nehne!Topení,ale hřeje pefektně,to si nemůžu stěžovat!
Nekupujte si auto! Kupte si BMW !
-
Luboš
Příspěvek
od Luboš » 24. 10. 2003 09:48
Nedosedá ti termostat a pořád trochu propouští. Mám stejný problém.
-
peca
- Příspěvky: 323
- Registrován: 16. 10. 2003 11:17
- Bydliště: Zlín
Příspěvek
od peca » 24. 10. 2003 09:59
Myslíš,že bude nejlepší nermostat vyměnit?
Nekupujte si auto! Kupte si BMW !
-
Luboš
Příspěvek
od Luboš » 24. 10. 2003 11:13
Určitě ano, prospěje to i motoru, bude zase makat při správné teplotě.
-
peca
- Příspěvky: 323
- Registrován: 16. 10. 2003 11:17
- Bydliště: Zlín
Příspěvek
od peca » 27. 10. 2003 07:43
Tak jsem včera měl termostat venku a doma ho povařil v hrnci.Funguje úplně normálně!Bude to asi něčím jiným!
Nekupujte si auto! Kupte si BMW !
-
Venca
Příspěvek
od Venca » 27. 10. 2003 11:32
peca píše:Tak jsem včera měl termostat venku a doma ho povařil v hrnci.Funguje úplně normálně!Bude to asi něčím jiným!
Ten termostat možná otevírá, ale při zavření nedosedne úplně a propouští.
Co je to typ? (M10 ho má v armatuře, M40 a asi i M20 samostatně).
-
peca
- Příspěvky: 323
- Registrován: 16. 10. 2003 11:17
- Bydliště: Zlín
Příspěvek
od peca » 27. 10. 2003 11:40
motor m20.Normálně odšroubuješ 3 šrouby,odděláš kryt termostatu a pak vytáhneš to těleso uvnitř.Těsnění bylo ještě dobré.Pak jsem to zase složil,odvzdušnil a topí zase perfektně,akorát ta teplota zůstala stejná!
Nekupujte si auto! Kupte si BMW !
-
Venca
Příspěvek
od Venca » 27. 10. 2003 11:47
peca píše:motor m20.Normálně odšroubuješ 3 šrouby,odděláš kryt termostatu a pak vytáhneš to těleso uvnitř.Těsnění bylo ještě dobré.Pak jsem to zase složil,odvzdušnil a topí zase perfektně,akorát ta teplota zůstala stejná!
Takže to je samostatný termostat bez armatury.
Pokud bys ho ještě vyndaval, zkontroluj jestli úplně dosedne a těsní.
Jiná možnost (asi míň pravděpodobná) - teploměr ukazuje jinak, než má.
-
peca
- Příspěvky: 323
- Registrován: 16. 10. 2003 11:17
- Bydliště: Zlín
Příspěvek
od peca » 27. 10. 2003 11:51
Ve středu jedu na diagnostiku,tak uvidíme co všechno mi řeknou,třeba i o termostatu!!

Nekupujte si auto! Kupte si BMW !