Provozní teplota

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
peca
Příspěvky: 323
Registrován: 16. 10. 2003 11:17
Bydliště: Zlín

Provozní teplota

Příspěvek od peca » 24. 10. 2003 09:05

Zdar,při zahřátí na provozní teplotu mi ručička neukazuje svisle jak by měla.Ukazuje míň!Asi polovinu poloviny!Je v prdeli termostat?
Nekupujte si auto! Kupte si BMW !

venca

Re: Provozní teplota

Příspěvek od venca » 24. 10. 2003 09:18

peca píše:Zdar,při zahřátí na provozní teplotu mi ručička neukazuje svisle jak by měla.Ukazuje míň!Asi polovinu poloviny!Je v prdeli termostat?
Po startu studeného motoru se rafička do několika minut postaví svisle, během jízdy jsou patrné jen krátkodobé mírné výkyvy na strany - do 2 mm.
Takhle to má fungovat.
Šlo mi to, dokud fungoval termostat. Poté, co přestal plně zavírat dochází za jízdy i k přechlazení a po dlouhé jízdě na neutrál s kopce se rafička dostává až k modrému poli.

Uživatelský avatar
peca
Příspěvky: 323
Registrován: 16. 10. 2003 11:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od peca » 24. 10. 2003 09:25

Ručička mi za jízdy nekolísá.Je asi centimetr za modrým polem a dál se ani nehne!Topení,ale hřeje pefektně,to si nemůžu stěžovat!
Nekupujte si auto! Kupte si BMW !

Luboš

Příspěvek od Luboš » 24. 10. 2003 09:48

Nedosedá ti termostat a pořád trochu propouští. Mám stejný problém.

Uživatelský avatar
peca
Příspěvky: 323
Registrován: 16. 10. 2003 11:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od peca » 24. 10. 2003 09:59

Myslíš,že bude nejlepší nermostat vyměnit?
Nekupujte si auto! Kupte si BMW !

Luboš

Příspěvek od Luboš » 24. 10. 2003 11:13

Určitě ano, prospěje to i motoru, bude zase makat při správné teplotě.

Uživatelský avatar
peca
Příspěvky: 323
Registrován: 16. 10. 2003 11:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od peca » 27. 10. 2003 07:43

Tak jsem včera měl termostat venku a doma ho povařil v hrnci.Funguje úplně normálně!Bude to asi něčím jiným!
Nekupujte si auto! Kupte si BMW !

Venca

Příspěvek od Venca » 27. 10. 2003 11:32

peca píše:Tak jsem včera měl termostat venku a doma ho povařil v hrnci.Funguje úplně normálně!Bude to asi něčím jiným!
Ten termostat možná otevírá, ale při zavření nedosedne úplně a propouští.
Co je to typ? (M10 ho má v armatuře, M40 a asi i M20 samostatně).

Uživatelský avatar
peca
Příspěvky: 323
Registrován: 16. 10. 2003 11:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od peca » 27. 10. 2003 11:40

motor m20.Normálně odšroubuješ 3 šrouby,odděláš kryt termostatu a pak vytáhneš to těleso uvnitř.Těsnění bylo ještě dobré.Pak jsem to zase složil,odvzdušnil a topí zase perfektně,akorát ta teplota zůstala stejná!
Nekupujte si auto! Kupte si BMW !

Venca

Příspěvek od Venca » 27. 10. 2003 11:47

peca píše:motor m20.Normálně odšroubuješ 3 šrouby,odděláš kryt termostatu a pak vytáhneš to těleso uvnitř.Těsnění bylo ještě dobré.Pak jsem to zase složil,odvzdušnil a topí zase perfektně,akorát ta teplota zůstala stejná!
Takže to je samostatný termostat bez armatury.
Pokud bys ho ještě vyndaval, zkontroluj jestli úplně dosedne a těsní.

Jiná možnost (asi míň pravděpodobná) - teploměr ukazuje jinak, než má.

Uživatelský avatar
peca
Příspěvky: 323
Registrován: 16. 10. 2003 11:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od peca » 27. 10. 2003 11:51

Ve středu jedu na diagnostiku,tak uvidíme co všechno mi řeknou,třeba i o termostatu!! :aaa:
Nekupujte si auto! Kupte si BMW !

Odpovědět