318is

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Venca318i
Příspěvky: 167
Registrován: 01. 12. 2005 15:24
Bydliště: Praha

318is

Příspěvek od Venca318i » 02. 02. 2006 04:23

Zdravim,chtel bych se zeptat na vykon a jizdni vlastnosti 318is e30.Porovnani s 318i a 325i.K jakymu obsahu to ma nejblize,jakou ma akceleraci atd...Dik za odpovedi..

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 02. 02. 2006 05:08

Obrázek

Uživatelský avatar
Dymak
Příspěvky: 567
Registrován: 24. 07. 2003 18:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dymak » 02. 02. 2006 06:38

co chceš slyšet ???
zrychlení záleží na poměru diffu, iS nemá krouťák odspoda, ale zase se rádo vytáčí... tzn oproti 1,8 dost hbytější, dvoulitru naprášíš (pokud nejsi levej) a 2,5 (i když je težší), prostě nedohoníš....

taky záleží na co to auto chceš a kolik peněz tomu hodláš během provozu dopřávat - srovnej si pořizovací ceny tady na foru, ceny motorů a dojde ti, že iS vychází nejdráž :cry: (např. komplet rozvody cca 8k)

takový přirovnání:
318i - nadějnej dorostenec
318 iS - ligovej atlet
325i - silovej vytrvalec

přeber si to jak chceš :twisted:
(oo=[][]=oo) origo power (oo=[][]=xo) žižka power (ox=[][]=xo) EX DC power (xx=[][]=xo) super žižka power (xx=[][]=xx) slepejš power

Uživatelský avatar
Víťa
sponzor E30.cz
Příspěvky: 534
Registrován: 28. 01. 2006 14:10
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Víťa » 02. 02. 2006 07:48

Chtěl bych ještě dodat k Dymakovému souhrnu informací, že BMW 6-ti válec stojí fakt za to. Ten kdo už pár BMW vystřídal (není to můj případ, ale zkušenosti druhých) ti řekne, že 6-ti válec stojí opravdu za to a i spotřeba u něho není nějak drastická spíš je jenom o trošku vyšší než u 1,8
Rychle neznamená stylově - e30 325iXA M-technic I CULT STYL with /////ALPINE music

Uživatelský avatar
Zubata
Příspěvky: 280
Registrován: 23. 03. 2005 20:20
Bydliště: ZastávkaCity(Zastávka u Brna BO)

Příspěvek od Zubata » 02. 02. 2006 08:08

Dymak píše:co chceš slyšet ???
zrychlení záleží na poměru diffu, iS nemá krouťák odspoda, ale zase se rádo vytáčí... tzn oproti 1,8 dost hbytější, dvoulitru naprášíš (pokud nejsi levej) a 2,5 (i když je težší), prostě nedohoníš....

taky záleží na co to auto chceš a kolik peněz tomu hodláš během provozu dopřávat - srovnej si pořizovací ceny tady na foru, ceny motorů a dojde ti, že iS vychází nejdráž :cry: (např. komplet rozvody cca 8k)

takový přirovnání:
318i - nadějnej dorostenec
318 iS - ligovej atlet
325i - silovej vytrvalec

přeber si to jak chceš :twisted:
325i - silovej vytrvalec Dobrá volba
:twisted: :twisted:
BMW e30 320i cupé
BMW e36 325i sedan out
Bmw e39 528i AC Schnitzer S5

Uživatelský avatar
[CZ]Airwolf[OC]
Příspěvky: 1073
Registrován: 29. 01. 2005 11:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od [CZ]Airwolf[OC] » 02. 02. 2006 21:02

1) 325 ujede iSu az od tretiho prevodovyho stupne, cili na sprinty je iS vic nez vyrovnany souper
2) technicke zavodni trate tak vic sedi iS i diky jeho trosku tuzsimu podvozku
3) spotreba iS a 6V se srovnavat neda - neni problem drzet klobouka a jet 6-6,5l, s 6V to bude tak litr dva vys...coz tak i tak je rozdil.

nevyhodou iS je ze je jich min - vyssi cena a hlavne vyssi cena opravy motoru...
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno :)

Odpovědět