Nízký tlak oleje
Nízký tlak oleje
Čus baworáci,
mám takovej nepříjemnej problémek. Mám motor 318i M10 odhadem r.v.87 a když to nastartuju, tak mi neshasne kontrolka mazání a při sešlápnutí plynu začnou při zvýšení otáček rachtat ventily jako kráva, až když ho nechám chvíli na volnoběh (cca 3 min) běžet, tak zhasne kontrolka a motor ztichne a už to neklepe tolik. Trochu to klepe pořád, ale nevim, jak jsou na tom ventily, ještě jsem je neseřizoval. A taky když zastavím a motor jde po zahřátí na volnoběžný otáčky, tak to mazání svítí taky, nebo problikává. Když jsem to kupoval, tak ten kluk měl odpojený čidlo tlaku oleje, tak to nesvítilo. V knížce jsem čet, že může bejt ucpanej nějakej přepouštěcí ventil a kámoš mi říkal, že by to moh bejt ucpanej sací koš. Nevíte si s tím někdo rady? Díky za odpověď.
Zas někdy BOOST.
mám takovej nepříjemnej problémek. Mám motor 318i M10 odhadem r.v.87 a když to nastartuju, tak mi neshasne kontrolka mazání a při sešlápnutí plynu začnou při zvýšení otáček rachtat ventily jako kráva, až když ho nechám chvíli na volnoběh (cca 3 min) běžet, tak zhasne kontrolka a motor ztichne a už to neklepe tolik. Trochu to klepe pořád, ale nevim, jak jsou na tom ventily, ještě jsem je neseřizoval. A taky když zastavím a motor jde po zahřátí na volnoběžný otáčky, tak to mazání svítí taky, nebo problikává. Když jsem to kupoval, tak ten kluk měl odpojený čidlo tlaku oleje, tak to nesvítilo. V knížce jsem čet, že může bejt ucpanej nějakej přepouštěcí ventil a kámoš mi říkal, že by to moh bejt ucpanej sací koš. Nevíte si s tím někdo rady? Díky za odpověď.
Zas někdy BOOST.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Nebo máš vychozený čerpadlo, nebo maš volnej spodek a neudrží olej při menším tlaku. Těch možností je mnohem víc, ale jestli to po 3 min. přestane, tak nemáš ucpanej koš, kdyby jo, tak už nejezdíš. Jestli je to takový klepání opravdu kov na kov, tak to dělaj písty jak překlápěj. Měl jsem podobný problém, ale nestačil jsem ho vyřešit, vyřešila ho za mě moje ženská..... tuning-švestka
vychozený čerpadlo, unavená pružina v přepouštěcím ventilu, prostě nízkej tlak oleje, viz rachtání řetězu a ventilů - málo tlaku pro napínák = dost vošajstlich s tím jezditLuboš píše:Nebo máš vychozený čerpadlo, nebo maš volnej spodek a neudrží olej při menším tlaku. Těch možností je mnohem víc, ale jestli to po 3 min. přestane, tak nemáš ucpanej koš, kdyby jo, tak už nejezdíš. Jestli je to takový klepání opravdu kov na kov, tak to dělaj písty jak překlápěj. Měl jsem podobný problém, ale nestačil jsem ho vyřešit, vyřešila ho za mě moje ženská..... tuning-švestka

2Luboš: co je "volnej spodek a neudrží olej při menším tlaku"
Zdar
Taky mě napadaj šály. Mě to dělalo taky a jde o to když už je šál vyklepanej a je tam vůle tak ti tam uniká tlak oleje. Jsi si jistej s tím klepaním že to jde od ventilů. Já si u toho svýho mysle že je v háji zdvyhátko a přitom ten pazvuk šel ze spoda. Bylo to sice u M40 ale v tomhle ty motory stejný teda v těch šálech.
Taky mě napadaj šály. Mě to dělalo taky a jde o to když už je šál vyklepanej a je tam vůle tak ti tam uniká tlak oleje. Jsi si jistej s tím klepaním že to jde od ventilů. Já si u toho svýho mysle že je v háji zdvyhátko a přitom ten pazvuk šel ze spoda. Bylo to sice u M40 ale v tomhle ty motory stejný teda v těch šálech.