Začouzený svíčky

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Začouzený svíčky

Příspěvek od BOOST » 22. 10. 2003 20:01

Nazdárek,
dneska jsem zčíhnul svíčky a všechny byly černě očouzený. Taky mám celkem černej výfuk. Řekl bych, že mi to vstřikování dost krmí. Dá se to nějak seštelovat doma? Asi ne,co? Mám 318i M10. Taky mám pocit, že mi to někdy při sešlápnutí plynu neche táhnout a celkem se to dusí a nechce se to rozjet, ale jindy to zase vylítne jak raketa. Ten kluk, co mi to prodával říkal, že je to silnější než jiný 318, že to zkoušel s pár kámošema. Já nevím, ale za sucha na asfaltu, když to otáčím a přišlápnu to a ani to nemusím předtím vytáčet, tak to jde klíďo do slidu. Je to normální? Mám tam 185 gumy.
Díkys
Čus BOOST.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Luboš

Příspěvek od Luboš » 23. 10. 2003 12:52

Kolik ti to bere oleje na 100km?

Luboš

Příspěvek od Luboš » 23. 10. 2003 12:53

Chyba tisku..... na 1000km?

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 23. 10. 2003 14:03

Ten kluk co to měl přede mnou říkal, že tak 1 litr na 1000 km. Takže to by mělo být v pohodě a jak jsem tak sledoval stav, tak asi ani nekecal.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 23. 10. 2003 17:30

Podle mě litr oleje na 1000 km je docela dost. Jakej dáváš? Jestli dáváš plnou syntetiku, doporučil bych přejít klidně na minerál. Pak poštelovat směs. Doma to neuděláš, teda pokuď nemáš alespoň vybavení na měření emisí. Mě směs seřídil chlapiček na emisích. Samozřejmě ne každej"emisák" to umí a má na to ten správnej stroj. A tou směsí bych začal, ten volej už asi moc nezachráníš. :roll:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

co je v poho

Příspěvek od Flery » 23. 10. 2003 19:36

mě vzala M10 318i maximálně 0,7Lna 10000km a věřte nebo ne...za výměnu sem nedolejval..jak řikam top stav je top stav..
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Luboš

Příspěvek od Luboš » 24. 10. 2003 06:36

1 litr na 1000km je sice lehce nad tolerancí, ale jinak je to opravdu dost. Mě všechny BMW braly kolem 0,5l/5000-7000km, což si myslím je gut. Zkus změřit tlaky a uvidíš.

Odpovědět