2.5TDS

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Herák
Příspěvky: 515
Registrován: 22. 03. 2004 13:48
Bydliště: Praha

2.5TDS

Příspěvek od Herák » 28. 01. 2006 10:51

Zajima mi jaky je to motor?Je to drzak nebo nejaky ausus?Mam pocit ze to davali do Omegy.
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 28. 01. 2006 11:49

Do Omegy B se dávaly se sníženým výkonem na 130PS
V Omegách, co vím, praskaj hlavy.
U BMW už jsem taky slyšel, že by lidem praskla. Těžko říct no.
Kdybych si měl kupovat právě auto s tímhle motorem, tak si dám VELKEJ pozor, jestli není hlava KO.

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 28. 01. 2006 12:59

přesně tak do omegy se dávali tyhle motory od BMW!pokud se s tim motorem jezdí normálně= jedeš necháš to zahřát, nedržíš to dlouho v omezovači,když víš že budeš vypínat motor tak necháš aslespon 2 minutky vychladnout turbo a trochu schladit systém tak nemuže prasknout!jinak ten motor podle toho do čeho ho chceš?jestli do E30 tak to pojede výborně,jestli do E34 sedan tak to bude skoro jako 2,0 benzín a jestli do toura tak nepočítej s nějakejma velkejma závodama!v E36 nevim co to umí!!! každopádně spotřeba neni zrovna malá=kolem 10 litrů :-(
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Uživatelský avatar
Slavisimo
Příspěvky: 1114
Registrován: 14. 01. 2005 22:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od Slavisimo » 28. 01. 2006 14:03

v E36 bez chipu to bere podle BC tak 7-8litru

Uživatelský avatar
Herák
Příspěvky: 515
Registrován: 22. 03. 2004 13:48
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herák » 28. 01. 2006 18:29

Jen mi to tak zajima.Nekdo nebo spis dost lidi tvrdi ze to je motor nahovno ze to je to nejhorsi co BMW vyrobilo a tak to prodali Oplu.Takze podle toho co rikate je to normal motor se kterym kdyz se zachazi jak ma tak je OK.
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 28. 01. 2006 18:46

Herák píše:Jen mi to tak zajima.Nekdo nebo spis dost lidi tvrdi ze to je motor nahovno ze to je to nejhorsi co BMW vyrobilo a tak to prodali Oplu.Takze podle toho co rikate je to normal motor se kterym kdyz se zachazi jak ma tak je OK.
přesně tak...motor je to naprosto normální...stejně jako 1,8 tds je podle mě taky OK když se k němu člověk umí chovat.
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Uživatelský avatar
Slavisimo
Příspěvky: 1114
Registrován: 14. 01. 2005 22:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od Slavisimo » 28. 01. 2006 20:36

kdyby to byl blbej motor tak proc by ho davali do E39 :?: motor je podle me v pohode, dokonce mel mam pocit oceneni za nejvice vykony diesel v tom roce ale to nevim jiste.

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 28. 01. 2006 21:15

ted tu dám jeden dotaz já:jaká jsou rozdíly v motorech 2,5TDS v E39 a v E34?jde třeba použít palice z 34 do 39?
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 28. 01. 2006 21:50

Měli by byt stejny, az 525d je jinej.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 28. 01. 2006 21:52

Záchvat píše:Měli by byt stejny, az 525d je jinej.
díky!
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 30. 01. 2006 09:40

rozhodne motor 2,5 TDS spatnej neni ma to retez, bohuzel malo ventilu daval se do aut celkem dlouho a Opel si do jistych let kupoval motory diesel od koho se dalo a roztahnout takovou kravu jako je omega by asi 4 valec s 70 PS co v tej dobe bylo asi neslo..Omega ma stejnej motor avsa jinou elektroniku - tudiz i nezamneny kvuli nekterejm detailum a jak uz to bejva motor BMW elektrika Opel neni idealni kombinace a nejde aby Opel mel ty samy PS co BMW to by neproslo :lol:
ja osobne si myslim ze kdyz mam ted to 525 TDS je to pomalejsi nez 324 TD ale taky o 400 kilo lehcí motor je perfektni na to ze se ohreje a drzi pulku jako prilepenej ale samozrejmne plati pravidlo nejdriv ohrej potom si to uzi a pak to ochlad nez to chcipnes!
V omegach praskaj hlavy stejne jako v BMW de jen o majitele aut a on je ten R6 proste nachylnejsi k prasknuti palice pac kdyz je ohratej a vypne se motor tak se ted nevim presne na kterym valci dostane docela poradna teplota na vodu po rychlym vypnuti, motor se netoci a pokud je uprostred moc stupnu tak to muze rupnout..ti co s tim zachazi OK najedou dost km i 500 000 a vic ale sou blbci co odrovnaji do 1/2 roku 2 palice.
spotreba 525 TDS Touring manual 9 prumer ted v zimne kdyz sme byly na horych celkem nalozeny :twisted: tak 10
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 30. 01. 2006 10:32

Já myslím, že problém motorů 2.5 TDS v Soplu byl v zástavbě - prej se víc hřála zadní část palice - motor byl moc utopenej vzádu a teplo se nedostatečně, nerovnoměrně odvádělo do prostoru.

Jináč, když už 2.5 TDS, tak jedině s manuální převodoftkou, jel sem s automatem a např. při předjíždění jsem málem zešedivěl. :roll: :twisted:
BMW The Ultimate Driving Machine

Odpovědět