2.5TDS
2.5TDS
Zajima mi jaky je to motor?Je to drzak nebo nejaky ausus?Mam pocit ze to davali do Omegy.
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=
=M40 šicí stroj=
přesně tak do omegy se dávali tyhle motory od BMW!pokud se s tim motorem jezdí normálně= jedeš necháš to zahřát, nedržíš to dlouho v omezovači,když víš že budeš vypínat motor tak necháš aslespon 2 minutky vychladnout turbo a trochu schladit systém tak nemuže prasknout!jinak ten motor podle toho do čeho ho chceš?jestli do E30 tak to pojede výborně,jestli do E34 sedan tak to bude skoro jako 2,0 benzín a jestli do toura tak nepočítej s nějakejma velkejma závodama!v E36 nevim co to umí!!! každopádně spotřeba neni zrovna malá=kolem 10 litrů 

E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d
728 36 83 19
728 36 83 19
Jen mi to tak zajima.Nekdo nebo spis dost lidi tvrdi ze to je motor nahovno ze to je to nejhorsi co BMW vyrobilo a tak to prodali Oplu.Takze podle toho co rikate je to normal motor se kterym kdyz se zachazi jak ma tak je OK.
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=
=M40 šicí stroj=
přesně tak...motor je to naprosto normální...stejně jako 1,8 tds je podle mě taky OK když se k němu člověk umí chovat.Herák píše:Jen mi to tak zajima.Nekdo nebo spis dost lidi tvrdi ze to je motor nahovno ze to je to nejhorsi co BMW vyrobilo a tak to prodali Oplu.Takze podle toho co rikate je to normal motor se kterym kdyz se zachazi jak ma tak je OK.
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d
728 36 83 19
728 36 83 19
ted tu dám jeden dotaz já:jaká jsou rozdíly v motorech 2,5TDS v E39 a v E34?jde třeba použít palice z 34 do 39?
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d
728 36 83 19
728 36 83 19
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
rozhodne motor 2,5 TDS spatnej neni ma to retez, bohuzel malo ventilu daval se do aut celkem dlouho a Opel si do jistych let kupoval motory diesel od koho se dalo a roztahnout takovou kravu jako je omega by asi 4 valec s 70 PS co v tej dobe bylo asi neslo..Omega ma stejnej motor avsa jinou elektroniku - tudiz i nezamneny kvuli nekterejm detailum a jak uz to bejva motor BMW elektrika Opel neni idealni kombinace a nejde aby Opel mel ty samy PS co BMW to by neproslo
ja osobne si myslim ze kdyz mam ted to 525 TDS je to pomalejsi nez 324 TD ale taky o 400 kilo lehcí motor je perfektni na to ze se ohreje a drzi pulku jako prilepenej ale samozrejmne plati pravidlo nejdriv ohrej potom si to uzi a pak to ochlad nez to chcipnes!
V omegach praskaj hlavy stejne jako v BMW de jen o majitele aut a on je ten R6 proste nachylnejsi k prasknuti palice pac kdyz je ohratej a vypne se motor tak se ted nevim presne na kterym valci dostane docela poradna teplota na vodu po rychlym vypnuti, motor se netoci a pokud je uprostred moc stupnu tak to muze rupnout..ti co s tim zachazi OK najedou dost km i 500 000 a vic ale sou blbci co odrovnaji do 1/2 roku 2 palice.
spotreba 525 TDS Touring manual 9 prumer ted v zimne kdyz sme byly na horych celkem nalozeny
tak 10

ja osobne si myslim ze kdyz mam ted to 525 TDS je to pomalejsi nez 324 TD ale taky o 400 kilo lehcí motor je perfektni na to ze se ohreje a drzi pulku jako prilepenej ale samozrejmne plati pravidlo nejdriv ohrej potom si to uzi a pak to ochlad nez to chcipnes!
V omegach praskaj hlavy stejne jako v BMW de jen o majitele aut a on je ten R6 proste nachylnejsi k prasknuti palice pac kdyz je ohratej a vypne se motor tak se ted nevim presne na kterym valci dostane docela poradna teplota na vodu po rychlym vypnuti, motor se netoci a pokud je uprostred moc stupnu tak to muze rupnout..ti co s tim zachazi OK najedou dost km i 500 000 a vic ale sou blbci co odrovnaji do 1/2 roku 2 palice.
spotreba 525 TDS Touring manual 9 prumer ted v zimne kdyz sme byly na horych celkem nalozeny

Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Já myslím, že problém motorů 2.5 TDS v Soplu byl v zástavbě - prej se víc hřála zadní část palice - motor byl moc utopenej vzádu a teplo se nedostatečně, nerovnoměrně odvádělo do prostoru.
Jináč, když už 2.5 TDS, tak jedině s manuální převodoftkou, jel sem s automatem a např. při předjíždění jsem málem zešedivěl.

Jináč, když už 2.5 TDS, tak jedině s manuální převodoftkou, jel sem s automatem a např. při předjíždění jsem málem zešedivěl.


BMW The Ultimate Driving Machine