
324td-poradte prosim s nakupem
324td-poradte prosim s nakupem
Potrebuju poradit na co davat pozor pri nakupu TDcka.Co kontrolovat opticky,pri jizde,kolik to mam drzet otacek,jak by se to melo tak nejak chovat atd.Proste kdo o tom kdo o tom aute neco(cokoliv-klidne i nejaky rady na co si davat pozor pri provozu) vi at to sem napise.Diky moc 

U auta kontrolovat standartní záležitosti -čísla ,barva, štítek,jestli nejsou opravované nosníky,uchycení zadní nápravy(trhá se z kastle),stav brzdovejch trubek pod autem,zásahy do motorový elektriky.
Na motoru klasicky podívat se jestli nehází olej víčkem ven a jestli moc nefouká(trochu může,to je normální), horem kouknout na vačku jestli nemá vyjetou drážku,jestli neni moc zaolejovanej airbox a vzduchovej filtr,kouknout jestli nekouří bíle a nesmrdí po oleji,sundat hadici sání za turbem a podívat se jestli neni plná oleje,skontrolovat jak drží teplota u zahřátýho motoru,eventuelně při nastartování se podívat so expanzky jestli nebublá a neni voda do černa.
To auto je v pohodě jako každá 30,ale trpí trochu na přední tlumiče(těžkej motor)taky je dost nedotáčivý.
Co se motoru týče je potřeba dát mu kvalitní olej(nejlépe syntetyku),netrápit ho za studena,nedržet ho dlouho na maximálních otáčkách ,nepřehřát ho,vyměnit a kontrolovat rozvody.
Každej motor je jinej,ale za sebe můžu říct,že mu díky kroutáku nejlíp svedčej otáčky 2-4000,po městě tak 2500.Spotřeba je pak někde kolem 6,5l/100po Praze.
To je snad ze základu vše.Jestli jsem na neco zapoměl,tak mě doplnte.
Pozor ještě na nerovnosti na silnici,vana je hodně nízko a každej větší hrb je lepší přejet kolem,jinak hrozí díra do vany.
Na motoru klasicky podívat se jestli nehází olej víčkem ven a jestli moc nefouká(trochu může,to je normální), horem kouknout na vačku jestli nemá vyjetou drážku,jestli neni moc zaolejovanej airbox a vzduchovej filtr,kouknout jestli nekouří bíle a nesmrdí po oleji,sundat hadici sání za turbem a podívat se jestli neni plná oleje,skontrolovat jak drží teplota u zahřátýho motoru,eventuelně při nastartování se podívat so expanzky jestli nebublá a neni voda do černa.
To auto je v pohodě jako každá 30,ale trpí trochu na přední tlumiče(těžkej motor)taky je dost nedotáčivý.
Co se motoru týče je potřeba dát mu kvalitní olej(nejlépe syntetyku),netrápit ho za studena,nedržet ho dlouho na maximálních otáčkách ,nepřehřát ho,vyměnit a kontrolovat rozvody.
Každej motor je jinej,ale za sebe můžu říct,že mu díky kroutáku nejlíp svedčej otáčky 2-4000,po městě tak 2500.Spotřeba je pak někde kolem 6,5l/100po Praze.
To je snad ze základu vše.Jestli jsem na neco zapoměl,tak mě doplnte.
Pozor ještě na nerovnosti na silnici,vana je hodně nízko a každej větší hrb je lepší přejet kolem,jinak hrozí díra do vany.
324 td Touring
318 IS E36 kupé
318 IS E36 kupé
www.e30.cz -> technika -> Kuchařka - aneb váš pomocník při nákupu BMW E30.
Zde jsou kamarade vseobecne info ohledne koupe samotne E30. TD Ti upresni nekdo odtud (teda doufam) - zkus pres SZ kontaktovat ZÁCHVATa - ten docela vi o KA///NA POWER...

Zde jsou kamarade vseobecne info ohledne koupe samotne E30. TD Ti upresni nekdo odtud (teda doufam) - zkus pres SZ kontaktovat ZÁCHVATa - ten docela vi o KA///NA POWER...


Ex E30 320i ´87 -> next E2(8,1?)...
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
idealni je koupit od nekoho kdo to auto zna par let a vi co a jak..pokud chces prijed se podivat na jedno z nejlepsich avsach seriových TD E30 nemusis ho kupovat ale uvidis alespon jak to muze taky ject a jak se to ma celkove chovat...pokud si z Prahy mas to kousek...
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
Bohužel není z Prahy, ale kousek od Brna...Flery píše:idealni je koupit od nekoho kdo to auto zna par let a vi co a jak..pokud chces prijed se podivat na jedno z nejlepsich avsach seriových TD E30 nemusis ho kupovat ale uvidis alespon jak to muze taky ject a jak se to ma celkove chovat...pokud si z Prahy mas to kousek...
BMW E30 325i M-technic II