Jestli ty vstřiky mají shodnej odpor a šly by použit třeba na 2,5litra E30??
zase vstřiky...
- zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
zase vstřiky...
nevíte někdo co je za vstřiky na motoru ze staré pětky(E28) .Nevím jakej má objem ale na sání má vyražený 2,5/2,8
Jestli ty vstřiky mají shodnej odpor a šly by použit třeba na 2,5litra E30??
Jestli ty vstřiky mají shodnej odpor a šly by použit třeba na 2,5litra E30??
E46 330D
E30 323i
327i
325i
335i
328i
X5 4,8is
E30 323i
X5 4,8is
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
dle ETk byli pouzity v motorech M30 2.5 a 2.8 a v M30 3.5, ale jenom v e28, v e34 535i jsou jine a jelikoz e34 ma vykonnejsi verzi 3.5, predpokladam, ze vstriky z e28 by ti tu tvou e30 patrne vykonove snizili.
co nechapes? je to bud 2.5 nebo 2.8, mechanicky jsou stejny.zdene píše:Nevím jakej má objem ale na sání má vyražený 2,5/2,8
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
..
Jo,to je mě jasný že to bude jeden z těch dvou objemů ale podle čeho poznám kterej to je?Podle typu motoru?
Takže říkáš že vstřiky z E28 na E30 nejsou vhodný?
A ještě jeden dotázek...vstřiky z motoru M10 a M40 sou uplně stejný nebo
je tam rozdíl třeba v odporu?
Takže říkáš že vstřiky z E28 na E30 nejsou vhodný?
A ještě jeden dotázek...vstřiky z motoru M10 a M40 sou uplně stejný nebo
je tam rozdíl třeba v odporu?
E46 330D
E30 323i
327i
325i
335i
328i
X5 4,8is
E30 323i
X5 4,8is
- zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
..
Jo a ještě něco...kdesi sem tady četl že v podstatě na vstřikách nezáleží,že stačí vyměnit nebo nějak upravit ten "nevím jak se to jmenuje" prostě to cosi válcovýho tvaru(asi filtr) co je na liště se vstřikama... 
E46 330D
E30 323i
327i
325i
335i
328i
X5 4,8is
E30 323i
X5 4,8is
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: ..
teoreticky ano, pokud jsou good. Pokud jsou zaneseny a nedelaji pri rozstriku mlhu, ale napr. jde palivo proudem jakoby z hadicky, bude to mnohem vic paliva na jedno misto pisto a je tady riziko ze se propali pist. mam dojem, ze vysledny efekt bude stejne jen ten, ze to bude moc zrat a nic moc vysledek na dynamice, pac pojedes na prilis bohatou smes.zdene píše:Regulátor tlaku paliva...jo to ono!!
Takže upravením nebo výměnou tohoto regulátoru by se mělo docílit vstřikování většího množství paliva
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Když už je tady to téma tak se rovnou zeptám: Má někdo zkušenost s regulátory tlaku paliva, které se dají sehnat v tuningových obchodech?? Je tam namontovaný měřák tlaku a jeho činnost jsem pochopil tak, že ten regulátor tlaku zvyšuje tlak paliva, takže je do válců vstřikováno pod větším tlakem a mělo by to (prý) nějakého koníka přidat, víte o tom někdo něco??
No smoke, no fun...


Re: ..
Tohle neni vznetovy motor s primym vstrikem paliva, tohle nebezpeci tady nehrozi.Max-Max píše:... ale napr. jde palivo proudem jakoby z hadicky, bude to mnohem vic paliva na jedno misto pistu a je tady riziko ze se propali pist...
Pisty se propalujou vetsinou kdyz je smes moc chuda, tzn. benzinu je malo.
- zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
..
No takže ty vstřiky stejně budu muset koupit...potřebuju vstřiky na 327i takže už ste mě poradili že můžu v klidu použít ty z 318ky(za což moc děkuju).
Ale jde o to,že 318ka je 4válec a já potřebuju těch vstřiků 6
takže musím trochu kombinovat protože mám k dispozici jedny vstřiky z m10 a druhý z m40 takže se ptám jsou uplně stejný nebo je tam nějakej třeba jen nepatrnej odporovej rozdíl
Aby se to nehádalo
To: Míšánek
Ten regulátor tlaku paliva s tím ukazatelem tlaku...jak to vypadá a co to tak stojí??Ještě sem to nikdy neviděl?
Ten tlak se ukazuje na nějakým budíku nebo to má displej??
Ale jde o to,že 318ka je 4válec a já potřebuju těch vstřiků 6
To: Míšánek
Ten regulátor tlaku paliva s tím ukazatelem tlaku...jak to vypadá a co to tak stojí??Ještě sem to nikdy neviděl?
Ten tlak se ukazuje na nějakým budíku nebo to má displej??
E46 330D
E30 323i
327i
325i
335i
328i
X5 4,8is
E30 323i
X5 4,8is
Tady mas 2.5i vstriky
viewtopic.php?t=21629 Ale z 3.5 sou lepsi
0042191777565
Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png
Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: ..
nebo z 325i, jsou stejny a taky M40 a M10 316i a 318izdene píše:No takže ty vstřiky stejně budu muset koupit...potřebuju vstřiky na 327i takže už ste mě poradili že můžu v klidu použít ty z 318ky(za což moc děkuju).
Ale jde o to,že 318ka je 4válec a já potřebuju těch vstřiků 6![]()
takže musím trochu kombinovat protože mám k dispozici jedny vstřiky z m10 a druhý z m40 takže se ptám jsou uplně stejný nebo je tam nějakej třeba jen nepatrnej odporovej rozdíl
![]()
Aby se to nehádalo
![]()
![]()
![]()
To: Míšánek
Ten regulátor tlaku paliva s tím ukazatelem tlaku...jak to vypadá a co to tak stojí??Ještě sem to nikdy neviděl?
Ten tlak se ukazuje na nějakým budíku nebo to má displej??
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
na každým vstřiku máš BOSCH číslo např 0 280 150 737 a ty ti musej samozřejmě sedět na všech vstřicích, regulátory tlaku paliva jsou většinou od cca 1800kč na www.saabtuning.cz, nebo se nechají sehnat starší z vrakoviště některé lancie je používali, vypadají jako klasické hadicové regulátory tlaku benzinu jen na horním deklu uprostřed (vedle je hadička podtlaku) je záslepka která se vyloupne a je přístu na štelovací šroub, vstřiky jsou většinou konstruovány na tlak 3 bar, ale z vlastní zkušenosti mohu říct že na 5.5bar choděj bez problému taky (měl jsem to takhle rok na autě) jen doporučuji výměnu všech tlakových hadic minimálně za nové nebo ještě lépe s ocelovým opletem, a je třeba taky počítat s tím že pravděpodobně při extremním navýšení tlaku nebude stíhat pal. čerpadlo a bude se muset přidat podávací, ještě dodám že tohle jsem měl na turbovým autě kde přidání bezinu mělo smysl protože turbo zase dodalo potřebný vzduch pro to větší množství benzinu, u normální atmosfery to asi moc smyslu mít nebude.
- zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
..
Takže pánové.díky za odpovědi!
Díky Foreetovi sem si sehnal vstřiky přímo na 325i takže je to vyřešeno a no problem!!
-- toho inzerátu od bmwm3 sem si vůbec nevšiml

Díky Foreetovi sem si sehnal vstřiky přímo na 325i takže je to vyřešeno a no problem!!
E46 330D
E30 323i
327i
325i
335i
328i
X5 4,8is
E30 323i
X5 4,8is

