konstrukce výfuku pro max. výkon
konstrukce výfuku pro max. výkon
jak postavit výfuk pro největší výkon?
svody sou jasný, ale jak dál? pouze trubka, rezonátory, tlumiče?
napiště s čím máte nejlepší zkušenosti
vše pro běžnou atmosferickou M20 2,5
dík
svody sou jasný, ale jak dál? pouze trubka, rezonátory, tlumiče?
napiště s čím máte nejlepší zkušenosti
vše pro běžnou atmosferickou M20 2,5
dík
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
Kdyz jsem svoje auto koupil tak na nem nebyl ani jeden tlumic, akorat koncovaka s ladenym tlumicem. Razantne to poznat nebylo, ale koupil jsem vyfuk walker s obema tlumici a jede to lip. Bez tech tlumicu to tak nejak slo spatne nahoru... Takhle je to o 100 % lepsi... Tohle je moje zkusenost...
Ex E30 320i ´87 -> next E2(8,1?)...
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 218
- Registrován: 04. 11. 2005 19:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
pokud je vozidlo s katem, tak ho rozhodně vyhodit (ale taky záleží na motoru, nemá smysl kupovat ty e-shopový sportovní katy, protože ty přidaj tak půl koně) když ho vyhodíte, tak počítejte tak 5kW, jinak bych místo něj prdnul asi rezonátor, klasicky dál nějakej propustnej tlumič, ale záleží dost na okolnostech a motoru, nejlepší by to bylo vždycky potom změřit... Při velký propustnosti chybí pak tlak v nízkejch otáčkách a poněkud to ztratí dole krouťák.. tychle debaty jsou takový spíš o ničem, třeba se tu najde nějakej profík.. 
jinak amatérsky doporučuju vyhodit kat, hodit tam třeba ten rezonátor a nechat poslední díl takovej jakej je.. (možná se časem vymlátí protože neustojí rázy z katu) tak pak kdyžtak sportovní..
(kuwa jsem se v tom nějak ztratil.. )
jinak se zkuste poptat maníka z motorexcelu, ten dělá všechno nerez a kvalitně, testuje to a všelijak vyměřuje, zabejvá se snad čimkoliv, podejte návrh a on vám to vysvětlí
- super je i to, že to upravuje stylem výkon + ale hluk nechává stejnej (pokud to jde)

jinak amatérsky doporučuju vyhodit kat, hodit tam třeba ten rezonátor a nechat poslední díl takovej jakej je.. (možná se časem vymlátí protože neustojí rázy z katu) tak pak kdyžtak sportovní..
(kuwa jsem se v tom nějak ztratil.. )

- super je i to, že to upravuje stylem výkon + ale hluk nechává stejnej (pokud to jde)
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 218
- Registrován: 04. 11. 2005 19:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
jj, podtlak, na tom se shodnemCharlitoCZ píše:to jo, ale v tom případě bych tam nechal ten kat, nebo koupil pravej sportovní (tak 15k) jinak to nepůjde do otáček (bude chybět podtlak)lupik píše:poslední díl tak jak je bych rozhodně nenechával. ten rezonátor je good a na konec laďák s pořádným laufem

4takt potřebuje volný odvod zplodin, lamda má ráda když je za ní umístěnej absorbční tlumič. Pokuď nevadí hluk, jednu pořádnou rouru s dvěma absorbčákama, pokuď vysavač, menší 2 trubky a kombinace rezonančního a absorbčního tlumiče + slepý střevo (pokuď je na něj místo)- to je bandaska o určitém oběmu dle objemu motoru. e39 to ma v originalu
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=20
leva je rezonanční tlumič, pravá je jen banda (kdyby nekdo chtěl tento zadní tlumič i s tou bandou ve velmi pěkném stavu, tak mam
)
U ty petky je to nejspiš hlavně z těch hlukových důvodů, ale dělá se to i u závoďáků...
P.S. tady se da zahlidnou, jak to mám já
http://www.mackovo.com/albumy/Ferda/zastavba/
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=20
leva je rezonanční tlumič, pravá je jen banda (kdyby nekdo chtěl tento zadní tlumič i s tou bandou ve velmi pěkném stavu, tak mam

U ty petky je to nejspiš hlavně z těch hlukových důvodů, ale dělá se to i u závoďáků...
P.S. tady se da zahlidnou, jak to mám já

http://www.mackovo.com/albumy/Ferda/zastavba/
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 218
- Registrován: 04. 11. 2005 19:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
hele ten kat ubírá fakt hafo, těch 5 kw neni z mojí hlavy.. a to se to řešilo u feldy 1,6, takže u výkonů bmw to bude podle mě ještě víc..Flery píše:vyndat kat prida 5kwstred ti nemuze ubrat skoro nic zadek ti prida jen zvuk ja bych to videl na neco z produkce originalnich dilu akorat dat silnejsi trubky

-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 28. 12. 2005 19:25
- Bydliště: Žatec
A co takhle-Ala dragster...
laděný svody a co nejkratším potrubím ven!Výkon sice asi tolik nenaroste,ale zato,když nastartujete tak to uslyší na km daleko.Nějakej ten rádoby tuner(nejspíš s golfem...) by potom musel zhasnout motůrek,aby se nestrapnil
Jinak bych asi šel do originál sport výfukovýho potrubí


a co kdybych na 320i kat,dal pryc katalizator misto nej dve trubky bez zadnejch rezonatoru a tak a vzadu nechal puvodni tlumic?bylo by to k necemu dobry?jestli to tak nekdo mate tak zlepsilo se tim neco?ma to treba aspon lepsi zvuk?
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 

- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
no ja že sem ho 2x vyndal a skoro nicCharlitoCZ píše:hele ten kat ubírá fakt hafo, těch 5 kw neni z mojí hlavy.. a to se to řešilo u feldy 1,6, takže u výkonů bmw to bude podle mě ještě víc..Flery píše:vyndat kat prida 5kwstred ti nemuze ubrat skoro nic zadek ti prida jen zvuk ja bych to videl na neco z produkce originalnich dilu akorat dat silnejsi trubky


Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
no magiccc nejak uz odpovedel..vliv jo na spotrebu smerem nahoru..ny vykon ne a jestli jo tak ja ho nepoznal a rozhodne za ten 1 litr na 100 navic to nestalo za tomagiccc píše:Flery píše:no ja že sem ho 2x vyndal a skoro nic...
vlada320 píše:a co u ty petky 2,0litra melo to na neco vliv?...
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D