Zmena typu motoru

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 19. 12. 2005 23:33

Jíra píše:no rozhodně se nechci hadat, zas tak se v tom nepohybuju, ale v techničaku mam jasně napsano typ motoru neevidovan...
Jo já mam taky E21 a taky mi při evidenčce nenašli číslo ani typ, zapsali mě však: "číslo motoru se neeviduje"

......nicméně při pohledu do kolonky TYP MOTORU oko lidské nespatří nic než čistý papír, mam techničák z roku 1991, tj datum dovozu a přihlášení za švajcu, techničák je původní a typ není vyplněnej :wink: 8)
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Jíra
Příspěvky: 122
Registrován: 13. 11. 2005 17:36

Příspěvek od Jíra » 20. 12. 2005 16:51

Obrázek

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 20. 12. 2005 16:57

Jíra píše:no rozhodně se nechci hadat, zas tak se v tom nepohybuju, ale v techničaku mam jasně napsano typ motoru neevidovan...
Chapes doufam rozdil mezi cislem motoru a typem motoru...

Jíra
Příspěvky: 122
Registrován: 13. 11. 2005 17:36

Příspěvek od Jíra » 20. 12. 2005 17:03

jo rozdil rozhodně chapu, ale nechapu teď tebe asi na mě musiš polopaticky, ja totiž mluvil o typu motoru a pokud se koukneš na tu fotku tak tam je napsano T. motoru a ja to T. chapu jako typ.
Obrázek

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 20. 12. 2005 17:07

Jíra píše:jo rozdil rozhodně chapu, ale nechapu teď tebe asi na mě musiš polopaticky, ja totiž mluvil o typu motoru a pokud se koukneš na tu fotku tak tam je napsano T. motoru a ja to T. chapu jako typ.
Je to C s hackem - jako "cislo motoru neevidovano". Kazdej kdo umi trochu cesky by asi nenapsal "typ motoru neevidovano" ale "typ motoru neevidovan". Ted uz to snad bude jasnejsi... :)

Jíra
Příspěvky: 122
Registrován: 13. 11. 2005 17:36

Příspěvek od Jíra » 20. 12. 2005 17:11

pravda je že toho pseudo o na konci jsem si nevšim, ale každej kdo umi aspoň trochu latinku (psat česky) tak neudělá takovýhle Č :)
Obrázek

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 20. 12. 2005 22:40

Jíra píše:pravda je že toho pseudo o na konci jsem si nevšim, ale každej kdo umi aspoň trochu latinku (psat česky) tak neudělá takovýhle Č :)

Kolonka typ motoru je na první stránce, se tam koukni třeba ho tam taky nemáš vyplněnej :idea:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

DVORIS

změna typu motoru

Příspěvek od DVORIS » 21. 12. 2005 18:48

Tak teď čumím do svýho techničáku mám:typ motoru 184 KA
Výrobí číslo:vyškrtnuto

Uživatelský avatar
paca
Příspěvky: 1022
Registrován: 23. 02. 2004 12:33
Bydliště: 323i

Příspěvek od paca » 21. 12. 2005 20:26

já mám u typu motoru v TP úplně prázdno 8)
Obrázek
ex 323i empakeťák

Uživatelský avatar
starter
Příspěvky: 182
Registrován: 01. 06. 2005 09:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od starter » 22. 12. 2005 09:19

paca píše:já mám u typu motoru v TP úplně prázdno 8)
taky sem to měl, než mi to ouřednák nechtěl při přepsání na mě zachovat, ale mohl sem si zase vybrat jakejkoliv typ :roll:
Blondýnka na křižovatce. Z druhého auta vystoupí naštvaný chlap a rozkřičí se na ní:
"Ty krávo, dělala jsi vůbec někdy řidičák?"
Blondýna se jen usměje: "Určitě víckrát než ty, debile!"

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 22. 12. 2005 12:47

Pořád se tu ptáte dokola... typ motoru je označení M10, M20, M40, M42 atd... pokud měníš motor (byt s jiným obsahem 1,6-1,8 nebo 2,0-2,7) nemusíš dělat nic jen výmaz čísla motoru (... tuším že je to za 50,-) na magistrátě. pokud zaměnuješ TYP motoru musíš vždy udělat přestavbu schválenou výhradním dovozcem... tudíš Mr. Stehlík Autec...3100,-. Pak už je to na něm, jestli požaduje doplnující úpravy.
Pokud se ti změní obsah který chceš přiznat kvůli pojištovně (325e na 325i), jsou dvě možnosti. Bud zase přes Autec tj. 3100,- nebo litrová zkouška ve státní zkušebně (cenu neznám) a pak magistrát.

že je dnes v těch papírech bordel ví každej a taky že se to různě obchází... dříve šlo dělat přestavby i jinak tak to jsou pozůstatky
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 22. 12. 2005 15:00

Huska píše:Pořád se tu ptáte dokola... typ motoru je označení M10, M20, M40, M42 atd... pokud měníš motor (byt s jiným obsahem 1,6-1,8 nebo 2,0-2,7) nemusíš dělat nic jen výmaz čísla motoru (... tuším že je to za 50,-) na magistrátě. pokud zaměnuješ TYP motoru musíš vždy udělat přestavbu schválenou výhradním dovozcem... tudíš Mr. Stehlík Autec...3100,-. Pak už je to na něm, jestli požaduje doplnující úpravy.
Pokud se ti změní obsah který chceš přiznat kvůli pojištovně (325e na 325i), jsou dvě možnosti. Bud zase přes Autec tj. 3100,- nebo litrová zkouška ve státní zkušebně (cenu neznám) a pak magistrát.

že je dnes v těch papírech bordel ví každej a taky že se to různě obchází... dříve šlo dělat přestavby i jinak tak to jsou pozůstatky
No napsal jsi to hezky, ale bohuzel blbe.
Typ motoru v technicaku je neco naprosto odlisnyho od znaceni typovych rad motoru tovarnou BMW.
V technicaku je petimistny kod typu motoru ve tvaru napr. 164xy, nebo 184yz - oboji je motor M40. Zrovna tak 206KA a 256K1 jsou oba motory M20 katove motroniky.
Stejna rada motoru s jinym objemem je samozrejme rozdilny typ motoru.
Dokonce i dve dvapulky s kodem 256E1 a 256K1 nelze zamenovat, protoze ten prvni je bezkatovy a ten druhy s katem. Nebo M10 a M40, obe osmnactky, s kodem pravdepodobne 184xy a 184yz, taky nelze zamenit.
Zkratka typ motoru musi sedet presne, vsechny znaky v tom kodu musi byt stejne.

Uživatelský avatar
Jeňas
Příspěvky: 830
Registrován: 21. 05. 2005 08:24
Bydliště: Blansko City

Příspěvek od Jeňas » 22. 12. 2005 15:35

Jo tak tak nejak jsem to myslel... Uz jak jsem psal na zacactku... typ - 206KA. Je docela pochopitelny, ze M40 a M20 nema s typem nic spolecnyho - myslim papirove, jakoze typ je treba 206KA papirove a v BMW je to treba M20 2.0i...
Ex E30 320i ´87 -> next E2(8,1?)...

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 22. 12. 2005 15:43

Boban píše:No napsal jsi to hezky, ale bohuzel blbe.
Typ motoru v technicaku je neco naprosto odlisnyho od znaceni typovych rad motoru tovarnou BMW.
V technicaku je petimistny kod typu motoru ve tvaru napr. 164xy, nebo 184yz - oboji je motor M40. Zrovna tak 206KA a 256K1 jsou oba motory M20 katove motroniky.
Stejna rada motoru s jinym objemem je samozrejme rozdilny typ motoru.
Dokonce i dve dvapulky s kodem 256E1 a 256K1 nelze zamenovat, protoze ten prvni je bezkatovy a ten druhy s katem. Nebo M10 a M40, obe osmnactky, s kodem pravdepodobne 184xy a 184yz, taky nelze zamenit.
Zkratka typ motoru musi sedet presne, vsechny znaky v tom kodu musi byt stejne.
jo kua psal jsem to ve spěchu a tovární označení jsme spletl s typem :oops: :oops: :oops: , ale jinak to platí :oops: :oops:

díky :wink:
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Odpovědět