Huska píše:Pořád se tu ptáte dokola... typ motoru je označení M10, M20, M40, M42 atd... pokud měníš motor (byt s jiným obsahem 1,6-1,8 nebo 2,0-2,7) nemusíš dělat nic jen výmaz čísla motoru (... tuším že je to za 50,-) na magistrátě. pokud zaměnuješ TYP motoru musíš vždy udělat přestavbu schválenou výhradním dovozcem... tudíš Mr. Stehlík Autec...3100,-. Pak už je to na něm, jestli požaduje doplnující úpravy.
Pokud se ti změní obsah který chceš přiznat kvůli pojištovně (325e na 325i), jsou dvě možnosti. Bud zase přes Autec tj. 3100,- nebo litrová zkouška ve státní zkušebně (cenu neznám) a pak magistrát.
že je dnes v těch papírech bordel ví každej a taky že se to různě obchází... dříve šlo dělat přestavby i jinak tak to jsou pozůstatky
No napsal jsi to hezky, ale bohuzel blbe.
Typ motoru v technicaku je neco naprosto odlisnyho od znaceni typovych rad motoru tovarnou BMW.
V technicaku je petimistny kod typu motoru ve tvaru napr. 164xy, nebo 184yz - oboji je motor M40. Zrovna tak 206KA a 256K1 jsou oba motory M20 katove motroniky.
Stejna rada motoru s jinym objemem je samozrejme rozdilny typ motoru.
Dokonce i dve dvapulky s kodem 256E1 a 256K1 nelze zamenovat, protoze ten prvni je bezkatovy a ten druhy s katem. Nebo M10 a M40, obe osmnactky, s kodem pravdepodobne 184xy a 184yz, taky nelze zamenit.
Zkratka typ motoru musi sedet presne, vsechny znaky v tom kodu musi byt stejne.