brzdy
brzdy
Dnes som si vsimol ze ked na snehu slapnem na brzdovy pedal tak mi idu predne kolesa do smyku, preco ale nie aj zadne? Mam vzadu kotuce ale nemam abs. Brzdy su nove. vzadu stocene kotuce, nove platnicky a vpredu nove kotuce aj platnicky. Je to normalne? Vsimol som si ze idu do smyku az ked fakt dost zatlacim na pedal
Mám ho mesiac a už začínam byt BMW závyslí 

to viem aj to ze zadne musia menej brzdit. Myslim ale je to v "norme" ??Max-Max píše:hovori sa tomu zatazovy regulator brzdneho ucinku. Ma ho kazde auto.
len ma napada ze ked ten predomnou vymenil vzadu kotuce miesto bubnov ci nebolo treba aj spravit nieco s tlakom a ak tak ci to aj spravil
Mám ho mesiac a už začínam byt BMW závyslí 

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
keby neznizoval zakladny tlak tak by si prepaloval zadne dosky, tazke urcite je to uz upravene a je to v norme.RAYDEN píše:to viem aj to ze zadne musia menej brzdit. Myslim ale je to v "norme" ??Max-Max píše:hovori sa tomu zatazovy regulator brzdneho ucinku. Ma ho kazde auto.
len ma napada ze ked ten predomnou vymenil vzadu kotuce miesto bubnov ci nebolo treba aj spravit nieco s tlakom a ak tak ci to aj spravil
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
NepřepalovalMax-Max píše: keby neznizoval zakladny tlak tak by si prepaloval zadne dosky, tazke urcite je to uz upravene a je to v norme.

Ale to, že zadek neflekuje je "normální"
Ja tomu chapem. Len sa mi zda ze by ten zadok mohol aj lepsie brzdit. Sa mi zdar trochu divne ze dostanem zadok skor do smyku rucnou brzdou ako normalnou. V podstate mam nove brzdy. Zadne kotuce sa sustruzili a predne su nove, tak isto su nove aj vsetky platnicky. Neviem ci by mohlo mat na to vpliv znizenie zadku. Lebo predtym ako som znizil aj zadok a prerobil brzdy tak sa mi zdalo ze zadok brzdil lepsie. Napr. na strku ked som prudsie zabrzdil tak to bolo poznat ze isiel aj zadok do smyku. Toto sami zda trochu divne predsa je na ulici cerstvy trochu ujazdeny sneh a ked zabrzdim tak trochu prudsie predok smyka ale zadok nic, az ked na to fakt poriadne dupnem
a je to sneh 


Mám ho mesiac a už začínam byt BMW závyslí 

- [CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha
Nevim teda jak u e30, ale u normalnich aut omezovac tlaku v zadnich brzdach pozna zatizeni zadni napravy podle vysky zadku (vetsinou je spojena nejaka pohybliva cast napravy s ovladacim clenem regulatoru), takze si mozna uhodil hrebicek na hlavickuRAYDEN píše:Ja tomu chapem. Len sa mi zda ze by ten zadok mohol aj lepsie brzdit. Sa mi zdar trochu divne ze dostanem zadok skor do smyku rucnou brzdou ako normalnou. V podstate mam nove brzdy. Zadne kotuce sa sustruzili a predne su nove, tak isto su nove aj vsetky platnicky. Neviem ci by mohlo mat na to vpliv znizenie zadku. Lebo predtym ako som znizil aj zadok a prerobil brzdy tak sa mi zdalo ze zadok brzdil lepsie. Napr. na strku ked som prudsie zabrzdil tak to bolo poznat ze isiel aj zadok do smyku. Toto sami zda trochu divne predsa je na ulici cerstvy trochu ujazdeny sneh a ked zabrzdim tak trochu prudsie predok smyka ale zadok nic, az ked na to fakt poriadne dupnema je to sneh

pozriem toBoban píše:Nevim teda jak u e30, ale u normalnich aut omezovac tlaku v zadnich brzdach pozna zatizeni zadni napravy podle vysky zadku (vetsinou je spojena nejaka pohybliva cast napravy s ovladacim clenem regulatoru), takze si mozna uhodil hrebicek na hlavickuRAYDEN píše:Ja tomu chapem. Len sa mi zda ze by ten zadok mohol aj lepsie brzdit. Sa mi zdar trochu divne ze dostanem zadok skor do smyku rucnou brzdou ako normalnou. V podstate mam nove brzdy. Zadne kotuce sa sustruzili a predne su nove, tak isto su nove aj vsetky platnicky. Neviem ci by mohlo mat na to vpliv znizenie zadku. Lebo predtym ako som znizil aj zadok a prerobil brzdy tak sa mi zdalo ze zadok brzdil lepsie. Napr. na strku ked som prudsie zabrzdil tak to bolo poznat ze isiel aj zadok do smyku. Toto sami zda trochu divne predsa je na ulici cerstvy trochu ujazdeny sneh a ked zabrzdim tak trochu prudsie predok smyka ale zadok nic, az ked na to fakt poriadne dupnema je to sneh
. Ale jak rikam, regulatoru u e30 jsem si nikdy nevsiml, ani nevim jestli ho auta s abs maji.

Mám ho mesiac a už začínam byt BMW závyslí 

Ake by mali byt dobre hodnoty? Na poslednom papieri s stk od min. majitela su predok okolo 2,7 a zadok tak 1,7 aspon sa mi zda. Inac nad tym regulatorom ak tak rozmyslam ak je to tak ako pisal Boban tak si myslim ze ak znizim auto tak by to ten regulator mal mat pocit ze auto je poriadne zatazene a malo by to viac brzdit nieFlery píše:jen napad pokud se te neco nezda zajed nekam kde ti za par kacek zmeri brzdy jak brzdi a v jakym pomeru a vis jestli je to OK nebo KO

Mám ho mesiac a už začínam byt BMW závyslí 

- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
to ti musi rict jini kolik je pomer predku a zadku uplne nejjednodussi je zajet na TK at ti zmeri brzdy ze je nekde chyba a oni ti uz reknou ktery kolo nebo co je spatne a nebude te to stat moc..aspon takhle sem to resil ja a me ted tohle ceka..RAYDEN píše:Ake by mali byt dobre hodnoty? Na poslednom papieri s stk od min. majitela su predok okolo 2,7 a zadok tak 1,7 aspon sa mi zda. Inac nad tym regulatorom ak tak rozmyslam ak je to tak ako pisal Boban tak si myslim ze ak znizim auto tak by to ten regulator mal mat pocit ze auto je poriadne zatazene a malo by to viac brzdit nieFlery píše:jen napad pokud se te neco nezda zajed nekam kde ti za par kacek zmeri brzdy jak brzdi a v jakym pomeru a vis jestli je to OK nebo KO
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
regulátor
Mám Touringa s ABS rok 91 a regulátor tam rohodně žádný není a nikdy nebyl.Každopádně brzdy mám taky komplet nové a zadek do smyku jen tak nedostanu,zkoušeli jsme to na suchu s odpojeným ABS a jde to ale jen vyjímečně.
V LPG je síla
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: regulátor
Jseš si tím opravdu jistej?Huncak píše:Mám Touringa s ABS rok 91 a regulátor tam rohodně žádný není a nikdy nebyl.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
regulator
Mužu si ted v práci opět zvednout a podívat se ale měl jsem už venku i nádrž a skutečně jsem nikde neobjevil nic co by se regulátoru podobalo.Jsou tam pouze gumové hadice napojené natvrdo do trubiček.Nedovedu si teda moc dobře představit jak by to tam bylo udělaný když tam jsou samostatně zavěsěná kola,u pevné zadní napravy to není problém ale tady by to asi muselo mít každé kolo zvlášt.
V LPG je síla
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
hm zajimavy..Hanis píše:Tak se zkus podívat pod brzdový posilovač a na vedení k zadním brzdám najdeš váleček sloužící k omezení tlaku zadních brzd
Brake Pressure Regulator

je to hned pod brdovym posilovačem..
pokud ma auto ABS je jinde bohuzel to z ETK nejde moc dobre poznat

Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D