brzdy

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
RAYDEN
Příspěvky: 92
Registrován: 11. 10. 2005 22:07

brzdy

Příspěvek od RAYDEN » 19. 12. 2005 23:12

Dnes som si vsimol ze ked na snehu slapnem na brzdovy pedal tak mi idu predne kolesa do smyku, preco ale nie aj zadne? Mam vzadu kotuce ale nemam abs. Brzdy su nove. vzadu stocene kotuce, nove platnicky a vpredu nove kotuce aj platnicky. Je to normalne? Vsimol som si ze idu do smyku az ked fakt dost zatlacim na pedal
Mám ho mesiac a už začínam byt BMW závyslí :-)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 19. 12. 2005 23:42

hovori sa tomu zatazovy regulator brzdneho ucinku. Ma ho kazde auto.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

RAYDEN
Příspěvky: 92
Registrován: 11. 10. 2005 22:07

Příspěvek od RAYDEN » 19. 12. 2005 23:45

Max-Max píše:hovori sa tomu zatazovy regulator brzdneho ucinku. Ma ho kazde auto.
to viem aj to ze zadne musia menej brzdit. Myslim ale je to v "norme" ??
len ma napada ze ked ten predomnou vymenil vzadu kotuce miesto bubnov ci nebolo treba aj spravit nieco s tlakom a ak tak ci to aj spravil
Mám ho mesiac a už začínam byt BMW závyslí :-)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 19. 12. 2005 23:49

RAYDEN píše:
Max-Max píše:hovori sa tomu zatazovy regulator brzdneho ucinku. Ma ho kazde auto.
to viem aj to ze zadne musia menej brzdit. Myslim ale je to v "norme" ??
len ma napada ze ked ten predomnou vymenil vzadu kotuce miesto bubnov ci nebolo treba aj spravit nieco s tlakom a ak tak ci to aj spravil
keby neznizoval zakladny tlak tak by si prepaloval zadne dosky, tazke urcite je to uz upravene a je to v norme.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 20. 12. 2005 00:33

Max-Max píše: keby neznizoval zakladny tlak tak by si prepaloval zadne dosky, tazke urcite je to uz upravene a je to v norme.
Nepřepaloval 8) Zadek jde ale o malilinko později než předek, dá se říci, že současně. Ale ještě nemám nové třecí segmenty, možná se to pak změní a zadek bude přepálenej, možná ale taky ne
Ale to, že zadek neflekuje je "normální"

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 20. 12. 2005 08:59

Je to správně.
Kdyby to takhle nebylo udělaný a ten regulátor tam nebyl, tak je to něco jako pozvánka do hrobu :-)

První zatáčka a lehké přibrždění a pápá.
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 20. 12. 2005 16:01

Když nepůjde do fleku první zadek, tak se žádný pápá konat nebude.

RAYDEN
Příspěvky: 92
Registrován: 11. 10. 2005 22:07

Příspěvek od RAYDEN » 20. 12. 2005 22:26

Ja tomu chapem. Len sa mi zda ze by ten zadok mohol aj lepsie brzdit. Sa mi zdar trochu divne ze dostanem zadok skor do smyku rucnou brzdou ako normalnou. V podstate mam nove brzdy. Zadne kotuce sa sustruzili a predne su nove, tak isto su nove aj vsetky platnicky. Neviem ci by mohlo mat na to vpliv znizenie zadku. Lebo predtym ako som znizil aj zadok a prerobil brzdy tak sa mi zdalo ze zadok brzdil lepsie. Napr. na strku ked som prudsie zabrzdil tak to bolo poznat ze isiel aj zadok do smyku. Toto sami zda trochu divne predsa je na ulici cerstvy trochu ujazdeny sneh a ked zabrzdim tak trochu prudsie predok smyka ale zadok nic, az ked na to fakt poriadne dupnem :?: a je to sneh :!:
Mám ho mesiac a už začínam byt BMW závyslí :-)

Uživatelský avatar
[CZ]Airwolf[OC]
Příspěvky: 1073
Registrován: 29. 01. 2005 11:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od [CZ]Airwolf[OC] » 20. 12. 2005 22:44

ja zadek ruckou do smyku nedostanu, a to tam mam nove pakny a kotouce z brezna...motor tim proste nepretlacim...bez spojky to taky nema takovou silu to rychle zabrzdit ruckou...
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno :)

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 20. 12. 2005 23:36

bmwm3 píše:Když nepůjde do fleku první zadek, tak se žádný pápá konat nebude.
Přesně tak a např. z tohohle důvodu je tam ten regulátor.
Ondra ex.M-Fahrer

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 20. 12. 2005 23:37

RAYDEN píše:Ja tomu chapem. Len sa mi zda ze by ten zadok mohol aj lepsie brzdit. Sa mi zdar trochu divne ze dostanem zadok skor do smyku rucnou brzdou ako normalnou. V podstate mam nove brzdy. Zadne kotuce sa sustruzili a predne su nove, tak isto su nove aj vsetky platnicky. Neviem ci by mohlo mat na to vpliv znizenie zadku. Lebo predtym ako som znizil aj zadok a prerobil brzdy tak sa mi zdalo ze zadok brzdil lepsie. Napr. na strku ked som prudsie zabrzdil tak to bolo poznat ze isiel aj zadok do smyku. Toto sami zda trochu divne predsa je na ulici cerstvy trochu ujazdeny sneh a ked zabrzdim tak trochu prudsie predok smyka ale zadok nic, az ked na to fakt poriadne dupnem :?: a je to sneh :!:
Nevim teda jak u e30, ale u normalnich aut omezovac tlaku v zadnich brzdach pozna zatizeni zadni napravy podle vysky zadku (vetsinou je spojena nejaka pohybliva cast napravy s ovladacim clenem regulatoru), takze si mozna uhodil hrebicek na hlavicku :) . Ale jak rikam, regulatoru u e30 jsem si nikdy nevsiml, ani nevim jestli ho auta s abs maji.

RAYDEN
Příspěvky: 92
Registrován: 11. 10. 2005 22:07

Příspěvek od RAYDEN » 20. 12. 2005 23:42

Boban píše:
RAYDEN píše:Ja tomu chapem. Len sa mi zda ze by ten zadok mohol aj lepsie brzdit. Sa mi zdar trochu divne ze dostanem zadok skor do smyku rucnou brzdou ako normalnou. V podstate mam nove brzdy. Zadne kotuce sa sustruzili a predne su nove, tak isto su nove aj vsetky platnicky. Neviem ci by mohlo mat na to vpliv znizenie zadku. Lebo predtym ako som znizil aj zadok a prerobil brzdy tak sa mi zdalo ze zadok brzdil lepsie. Napr. na strku ked som prudsie zabrzdil tak to bolo poznat ze isiel aj zadok do smyku. Toto sami zda trochu divne predsa je na ulici cerstvy trochu ujazdeny sneh a ked zabrzdim tak trochu prudsie predok smyka ale zadok nic, az ked na to fakt poriadne dupnem :?: a je to sneh :!:
Nevim teda jak u e30, ale u normalnich aut omezovac tlaku v zadnich brzdach pozna zatizeni zadni napravy podle vysky zadku (vetsinou je spojena nejaka pohybliva cast napravy s ovladacim clenem regulatoru), takze si mozna uhodil hrebicek na hlavicku :) . Ale jak rikam, regulatoru u e30 jsem si nikdy nevsiml, ani nevim jestli ho auta s abs maji.
pozriem to :-) ja sice mam kotuce vzadu ale nemam ABS!!!
Mám ho mesiac a už začínam byt BMW závyslí :-)

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 20. 12. 2005 23:45

jen napad pokud se te neco nezda zajed nekam kde ti za par kacek zmeri brzdy jak brzdi a v jakym pomeru a vis jestli je to OK nebo KO
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

RAYDEN
Příspěvky: 92
Registrován: 11. 10. 2005 22:07

Příspěvek od RAYDEN » 20. 12. 2005 23:52

Flery píše:jen napad pokud se te neco nezda zajed nekam kde ti za par kacek zmeri brzdy jak brzdi a v jakym pomeru a vis jestli je to OK nebo KO
Ake by mali byt dobre hodnoty? Na poslednom papieri s stk od min. majitela su predok okolo 2,7 a zadok tak 1,7 aspon sa mi zda. Inac nad tym regulatorom ak tak rozmyslam ak je to tak ako pisal Boban tak si myslim ze ak znizim auto tak by to ten regulator mal mat pocit ze auto je poriadne zatazene a malo by to viac brzdit nie :?:
Mám ho mesiac a už začínam byt BMW závyslí :-)

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 20. 12. 2005 23:56

RAYDEN píše:
Flery píše:jen napad pokud se te neco nezda zajed nekam kde ti za par kacek zmeri brzdy jak brzdi a v jakym pomeru a vis jestli je to OK nebo KO
Ake by mali byt dobre hodnoty? Na poslednom papieri s stk od min. majitela su predok okolo 2,7 a zadok tak 1,7 aspon sa mi zda. Inac nad tym regulatorom ak tak rozmyslam ak je to tak ako pisal Boban tak si myslim ze ak znizim auto tak by to ten regulator mal mat pocit ze auto je poriadne zatazene a malo by to viac brzdit nie :?:
to ti musi rict jini kolik je pomer predku a zadku uplne nejjednodussi je zajet na TK at ti zmeri brzdy ze je nekde chyba a oni ti uz reknou ktery kolo nebo co je spatne a nebude te to stat moc..aspon takhle sem to resil ja a me ted tohle ceka..
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Huncak
Příspěvky: 260
Registrován: 06. 10. 2005 14:39
Bydliště: Dřínov 44

regulátor

Příspěvek od Huncak » 21. 12. 2005 08:43

Mám Touringa s ABS rok 91 a regulátor tam rohodně žádný není a nikdy nebyl.Každopádně brzdy mám taky komplet nové a zadek do smyku jen tak nedostanu,zkoušeli jsme to na suchu s odpojeným ABS a jde to ale jen vyjímečně.
V LPG je síla

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: regulátor

Příspěvek od Hanis » 21. 12. 2005 08:49

Huncak píše:Mám Touringa s ABS rok 91 a regulátor tam rohodně žádný není a nikdy nebyl.
Jseš si tím opravdu jistej?
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Huncak
Příspěvky: 260
Registrován: 06. 10. 2005 14:39
Bydliště: Dřínov 44

regulator

Příspěvek od Huncak » 21. 12. 2005 09:07

Mužu si ted v práci opět zvednout a podívat se ale měl jsem už venku i nádrž a skutečně jsem nikde neobjevil nic co by se regulátoru podobalo.Jsou tam pouze gumové hadice napojené natvrdo do trubiček.Nedovedu si teda moc dobře představit jak by to tam bylo udělaný když tam jsou samostatně zavěsěná kola,u pevné zadní napravy to není problém ale tady by to asi muselo mít každé kolo zvlášt.
V LPG je síla

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 21. 12. 2005 09:20

Tak se zkus podívat pod brzdový posilovač a na vedení k zadním brzdám najdeš váleček sloužící k omezení tlaku zadních brzd
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 21. 12. 2005 09:27

Hanis píše:Tak se zkus podívat pod brzdový posilovač a na vedení k zadním brzdám najdeš váleček sloužící k omezení tlaku zadních brzd
hm zajimavy..
Brake Pressure Regulator 8) že by todle?
je to hned pod brdovym posilovačem..
pokud ma auto ABS je jinde bohuzel to z ETK nejde moc dobre poznat :?
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Odpovědět