e36 318i vs. 324td touring
e36 318i vs. 324td touring
Dnes ráno při cestě do práce se kolem mě mihnul kolega z práce s e36 318i. Podřadil jsem, dojel jsem ho, blikli jsme na sebe a dupli na to. Turboefekt zapracoval, malinko mi ujel, ale jak se motor nafoukal, tak jsme jeli skoro stejně ( 4. stupeň, 5. stupeň ), dokonce jsem se mu začínal přibližovat. Jeli jsme asi do 170 km/h, pak se to už nedalo kvůli silnici. Ve městě jsme jeli pomalinku, já se dostal před něj, nájezd na kruháč, spojka, plyn, prdel do boku a krásnej výjezd z kruháče. V zrcátku vidím kolegu a .... přetočil se a odjel do protisměru.
No nic, jen jsem měl radost, že mi 318i neujela, ba naopak.
No nic, jen jsem měl radost, že mi 318i neujela, ba naopak.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
-
- Příspěvky: 627
- Registrován: 01. 02. 2004 21:47
- Bydliště: Praha
Nezalezi na maximalni hodnote kroutaku, ale na prubehu kroutaku - resp. prubehu vykonu (ten je jednoznacne dan otackami a tocakem). Jak vsichni vime, je pri dane rychlosti rozhodujici vykon na kolech/hmotnost vozu (aerodyn. a valivej odpor necht je stejnej) nehlede na rychlostni stupen, diferak atd. Vyhoda nafty je akorad v tom, ze "neceka s vykonem na otacky". Nevyhoda zase vyssi hmotnost - a pri zrychlovani z klidu i zprvu castejsi razeni.
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
Mno ja sem z 324td fakt mile prekvapen
a ze uz sem naky to bawo mel. Ma to krasnej spodek, zvuk na ropaka peknej, v tockaj skoro jako benzin. Fakt jsem s tim spokojenej, takze nazor ze nafta patri do kamen mi prijde trochu omezenej 


205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
no kdyz z TD324 dam 520 E28 tak proc by ne 318i
mel sem asi 3 M40ky ale kdyz sepne turbo je proste benzin v prdeli pokad to neni 2,5ka docela bych chtel prubnout 320i proti 324TD pri mereni se potvrzuje ze 0 - 100 se da pod 10 udelat s klidem prazdny auto jen se mnou a dobrym povrchm do 9ti a hlavne jede dal moc pekne minimalne do 160ti maximalka 210 mam pocit ze nema cenu se bavit o 318i M40 ale doufam ze to v plesnicich budu moct zkusit proti nejakym benzinum
samozrejmne ze 325 je oproti tomu nekde jinde a na ty intensivne pracuju aby cabro dalo cupecko





Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
bavíme se o 115ps motoru kterej je serizenej a v dobry kondici mam na to i svedky ale rozhod sem se udelat video az nebude prset.....dukaz misto slibu 0-100 pod 10 s touringem 324 TD bez cipuZáchvat píše:To jsem byl já, nechci být anonymní ......
Pokud se tedy bavíme o nenačipovaný 324 td ( 115PS )

Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
O kolik se zvedne výkon když se dá čip?Víte někdo?
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=
=M40 šicí stroj=
- Spooky-0987
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 29. 07. 2003 04:07
- Bydliště: západní čechy - KV kraj