e36 318i vs. 324td touring

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

e36 318i vs. 324td touring

Příspěvek od Záchvat » 14. 12. 2005 12:45

Dnes ráno při cestě do práce se kolem mě mihnul kolega z práce s e36 318i. Podřadil jsem, dojel jsem ho, blikli jsme na sebe a dupli na to. Turboefekt zapracoval, malinko mi ujel, ale jak se motor nafoukal, tak jsme jeli skoro stejně ( 4. stupeň, 5. stupeň ), dokonce jsem se mu začínal přibližovat. Jeli jsme asi do 170 km/h, pak se to už nedalo kvůli silnici. Ve městě jsme jeli pomalinku, já se dostal před něj, nájezd na kruháč, spojka, plyn, prdel do boku a krásnej výjezd z kruháče. V zrcátku vidím kolegu a .... přetočil se a odjel do protisměru.

No nic, jen jsem měl radost, že mi 318i neujela, ba naopak.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 14. 12. 2005 13:51

proc by ti mela ujizdet? kdyz ma stejny vykon, nizsi kroutak ... :wink:
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 14. 12. 2005 14:30

No jo, jel jsem v tom a zdálo se mi, že to jede trošku líp, než moje. Ale z místa by mi na zryclení asi ujel. Jdu ho lanařit, ať to zkusíme .....
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 14. 12. 2005 15:00

bych se pridal :-)
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
zahy
Příspěvky: 1295
Registrován: 21. 10. 2003 20:06
Bydliště: Plzeň-Praha

Příspěvek od zahy » 14. 12. 2005 23:10

kamna power :D
Citroen Xm 2,1td 780 500km
e34 525tds touring 258 500km
e30 325tds rekonstruktion-new motor pripraven

Uživatelský avatar
Angel-bmw
Příspěvky: 229
Registrován: 08. 03. 2005 22:21
Bydliště: PRaha 9

Příspěvek od Angel-bmw » 15. 12. 2005 00:49

No prave na rozjezd ho das.Stejnej vykon a vetsi kroutak.Na 400 metrech mu nakopes jak nic.A pak uz te nedozene
E46 328CI & Octavia 1.9Tdi

Vune benzinu
Příspěvky: 627
Registrován: 01. 02. 2004 21:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od Vune benzinu » 15. 12. 2005 01:08

Angel-bmw píše:No prave na rozjezd ho das.Stejnej vykon a vetsi kroutak.Na 400 metrech mu nakopes jak nic.A pak uz te nedozene.


Jak nic? :shock: Do kila bude mít s 324 co dělat.:roll:

Záchwat

Příspěvek od Záchwat » 15. 12. 2005 06:53

Právě, že do kila se na ten krouťák moc nehraje. Ten benzín se snáž a líp vytáčí. Ujede mi. Na 400m mě pojelo Vento TDi 90 PS :oops: . Ale třeba v Brně na okruhu už jsem ho v cílovce bral ...

Uživatelský avatar
Angel-bmw
Příspěvky: 229
Registrován: 08. 03. 2005 22:21
Bydliště: PRaha 9

Příspěvek od Angel-bmw » 15. 12. 2005 12:59

Vážně do zkuste.Co jsem viděl na netu video 324td proti 318i tak tam to bylo jednoznacny.Pak určitě napiš :wink:
E46 328CI & Octavia 1.9Tdi

Arnie

Příspěvek od Arnie » 15. 12. 2005 13:47

Nezalezi na maximalni hodnote kroutaku, ale na prubehu kroutaku - resp. prubehu vykonu (ten je jednoznacne dan otackami a tocakem). Jak vsichni vime, je pri dane rychlosti rozhodujici vykon na kolech/hmotnost vozu (aerodyn. a valivej odpor necht je stejnej) nehlede na rychlostni stupen, diferak atd. Vyhoda nafty je akorad v tom, ze "neceka s vykonem na otacky". Nevyhoda zase vyssi hmotnost - a pri zrychlovani z klidu i zprvu castejsi razeni.

Uživatelský avatar
Kalis
Příspěvky: 751
Registrován: 30. 09. 2004 12:43
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Kalis » 15. 12. 2005 15:06

Nafta patří do kamen.... :twisted: :lol: :twisted:
BMW E30 325i M-technic II

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 15. 12. 2005 15:17

Mno ja sem z 324td fakt mile prekvapen ;-) a ze uz sem naky to bawo mel. Ma to krasnej spodek, zvuk na ropaka peknej, v tockaj skoro jako benzin. Fakt jsem s tim spokojenej, takze nazor ze nafta patri do kamen mi prijde trochu omezenej ;-)
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 16. 12. 2005 11:24

no kdyz z TD324 dam 520 E28 tak proc by ne 318i 8) mel sem asi 3 M40ky ale kdyz sepne turbo je proste benzin v prdeli pokad to neni 2,5ka docela bych chtel prubnout 320i proti 324TD pri mereni se potvrzuje ze 0 - 100 se da pod 10 udelat s klidem prazdny auto jen se mnou a dobrym povrchm do 9ti a hlavne jede dal moc pekne minimalne do 160ti maximalka 210 mam pocit ze nema cenu se bavit o 318i M40 ale doufam ze to v plesnicich budu moct zkusit proti nejakym benzinum 8)samozrejmne ze 325 je oproti tomu nekde jinde a na ty intensivne pracuju aby cabro dalo cupecko 8) :twisted:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 16. 12. 2005 12:12

To, že dáš s 324td 100km/h pod 9 sekund, ti nevěřím. Ani pod těch 10 sekund. Vždyť tabulky uvádí asi 11.5 s. Když mi to dokážeš, smeknu, ale jinak nevěřím.

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 16. 12. 2005 12:14

To jsem byl já, nechci být anonymní ......
Pokud se tedy bavíme o nenačipovaný 324 td ( 115PS )
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 16. 12. 2005 12:47

Záchvat píše:To jsem byl já, nechci být anonymní ......
Pokud se tedy bavíme o nenačipovaný 324 td ( 115PS )
bavíme se o 115ps motoru kterej je serizenej a v dobry kondici mam na to i svedky ale rozhod sem se udelat video az nebude prset.....dukaz misto slibu 0-100 pod 10 s touringem 324 TD bez cipu 8)
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
zahy
Příspěvky: 1295
Registrován: 21. 10. 2003 20:06
Bydliště: Plzeň-Praha

Příspěvek od zahy » 18. 12. 2005 11:00

taky jako zachvat nevěřim,to chce objektivni časomiru,ane hele Bedo ted zmačkni stopky :roll:
To moje kamna delej z O-100 za 6 vteřin asi :lol:
Citroen Xm 2,1td 780 500km
e34 525tds touring 258 500km
e30 325tds rekonstruktion-new motor pripraven

Uživatelský avatar
Herák
Příspěvky: 515
Registrován: 22. 03. 2004 13:48
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herák » 18. 12. 2005 11:50

O kolik se zvedne výkon když se dá čip?Víte někdo?
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 18. 12. 2005 20:56

zahy píše:taky jako zachvat nevěřim,to chce objektivni časomiru,ane hele Bedo ted zmačkni stopky :roll:
To moje kamna delej z O-100 za 6 vteřin asi :lol:
zahy..ja alespon od tebe nekrmim....i Martin to videl 8)
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Spooky-0987
Příspěvky: 2232
Registrován: 29. 07. 2003 04:07
Bydliště: západní čechy - KV kraj

Příspěvek od Spooky-0987 » 19. 12. 2005 00:31

320x324td delal jsem zavod to jsem jeste mel 125ps 2.0 mno a celkem se drzel, do toho kila ujizdel a pak to bylo vyrovnane,,
e30/320i rv 88

Odpovědět