Zmena typu motoru
Zmena typu motoru
Cau,
chci se zeptat, co je potreba na zmenu typu motoru v technicaku.
Ci zda je to vubec potreba, kdyz to bude z 318i na 318is
Diky
chci se zeptat, co je potreba na zmenu typu motoru v technicaku.
Ci zda je to vubec potreba, kdyz to bude z 318i na 318is
Diky
Z 318i na 318IS je to dost velkej výkonovej skok a navíc ISo má jiný brzdy a podvozek, takže do Autecu za Stehlíkem a budeš muset udělat velkou přestavbu, protože to nebude jenom motor ale i podvozkové díly, takže za povolení v Autecu vyplázneš 3100Kč. 

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Tobe pripada 1.6 M40 a 1.8 M42 stejny typ motoru? Vazne myslis, ze jsou na STK takovi blbci?KuaJa píše:A kdyz tam teda flaknu motor z ISa (ja teda mam 1.6 M40), tak staci zaplatit 3100,- Autecu a je to legal?
Kdyz bych jen pozadal o vymaz cisla motoru a motory prohodil, tak by to slo?
je to stejny typ motoru - projde mi to na TK?
dobre, to jsem blbe vyjadril.
co je teda vlastne kriterium stejnosti motoru?
1.6 M40 za 1.6 M40 si teda muzu prehazovat, jak chci.
1.6 M40 za 1.8 M40 nebo M10 uz nemuzu?
M42 je teda treba legalizovat pres Autec nebo to jde i jednodusejc?
Jinak si teda myslim, ze na TK by to poznat nemuseli, prerazit typ na motoru.. zas takovy frajeri to u nas nebudou.
co je teda vlastne kriterium stejnosti motoru?
1.6 M40 za 1.6 M40 si teda muzu prehazovat, jak chci.
1.6 M40 za 1.8 M40 nebo M10 uz nemuzu?
M42 je teda treba legalizovat pres Autec nebo to jde i jednodusejc?
Jinak si teda myslim, ze na TK by to poznat nemuseli, prerazit typ na motoru.. zas takovy frajeri to u nas nebudou.
Kdyz mas vymazany cislo motoru ve velkym technicaku, tak ano.KuaJa píše: 1.6 M40 za 1.6 M40 si teda muzu prehazovat, jak chci?
Spravne, protoze to je jiny typ motoru, pravdepodobne 164xx X 184xx X 184yy...KuaJa píše: 1.6 M40 za 1.8 M40 nebo M10 uz nemuzu?
Legalne pouze pres Autec, podminky neznam, ale jiste je tu nekde najdes, omila se to porad dokola.KuaJa píše: M42 je teda treba legalizovat pres Autec nebo to jde i jednodusejc?
Jen malo lidi dokaze prerazit cisla na bloku tak, aby to technici, kteri vidi denne desitky originalnich cisel, nepoznali. Tezko ale budes vydavat M42 za M40 - je jen otazka casu, nez narazis na nekoho, kdo se v tom vyzna...KuaJa píše: Jinak si teda myslim, ze na TK by to poznat nemuseli, prerazit typ na motoru.. zas takovy frajeri to u nas nebudou.
Musíš za Stehlíkem, aby Ti dal papíry na změnu typu motoru... už jsem taky z jedny ety udělal 2,5... poplatek tuším kolem 1500kčpaca píše:Když už jste to tady nakousli, mám etu (2.7) a chtěl bych tam dát dvaapůlku, co k tomu potřebuji? Podle mě by to mělo být jednodušší, obsah motoru nenavyšuji ale snižuji, podvozek je vpodstatě stejný. Stačí výmaz čísla a zajet na technickou? Díky
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
V Autecu dostaneš povolení na přestavbu za 3100Kč a potom musíš udělat normálně přestavbovou technickou.KuaJa píše:A kdyz tam teda flaknu motor z ISa (ja teda mam 1.6 M40), tak staci zaplatit 3100,- Autecu a je to legal?
Kdyz bych jen pozadal o vymaz cisla motoru a motory prohodil, tak by to slo?
je to stejny typ motoru - projde mi to na TK?

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Tak když už jsme u toho,tak se taky zeptám.Mám iso,do kterýho předchozí majitel dal obyč 318 M10 a udělal oficiální přestavbu.Já teď měním tu 318 M10 zpět za iso a samozdřejmě sedí VIN na kastli,na štítku kde je i 318is,mám vzadu kotouče,ale ve velkém TP jiný typ motoru,právě z 318 M10.A teď ta otázka:udělají mi zase přestavbu na isovej motor bez problémů??A popřípadě za kolik?? Předem díky za odpovědi...
e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Postupem, který tu je popsaný můžeš přestavovat do aleluja, třeba pětkrát za rok. Jen si k té ceně připočítej přestavbovou technickou - tuším dva tis. - a nějaké ty správní poplatky a stresy.Beda píše:Tak když už jsme u toho,tak se taky zeptám.Mám iso,do kterýho předchozí majitel dal obyč 318 M10 a udělal oficiální přestavbu.Já teď měním tu 318 M10 zpět za iso a samozdřejmě sedí VIN na kastli,na štítku kde je i 318is,mám vzadu kotouče,ale ve velkém TP jiný typ motoru,právě z 318 M10.A teď ta otázka:udělají mi zase přestavbu na isovej motor bez problémů??A popřípadě za kolik?? Předem díky za odpovědi...
Myslíš k těm 3tisícům odhaduju,jinak díky za odpověď!Dan td píše:Postupem, který tu je popsaný můžeš přestavovat do aleluja, třeba pětkrát za rok. Jen si k té ceně připočítej přestavbovou technickou - tuším dva tis. - a nějaké ty správní poplatky a stresy.Beda píše:Tak když už jsme u toho,tak se taky zeptám.Mám iso,do kterýho předchozí majitel dal obyč 318 M10 a udělal oficiální přestavbu.Já teď měním tu 318 M10 zpět za iso a samozdřejmě sedí VIN na kastli,na štítku kde je i 318is,mám vzadu kotouče,ale ve velkém TP jiný typ motoru,právě z 318 M10.A teď ta otázka:udělají mi zase přestavbu na isovej motor bez problémů??A popřípadě za kolik?? Předem díky za odpovědi...
e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
Pokud se nepletu, tak Stehlík Ti vydá takový "prohlášení o´shodě" tzn. soupis toho co v tom autě má být. př. pokud má iso ( nevím to jistě ) seriově kotouče i vzadu a tvoje 316i je nemá, musíš je vyměnit taky. Alespoň tak mi to Stehlík vysvětloval otázka je jak to na tý přestavbový technický budou kontrolovat.
momentálně bez.......
No tak to by ti bylo houby platny, typ motoru se z technicaku vyskrtnout neda a kdyby ti nesedel, budes mit problemy jindy. Spis ti nesedelo vyrobni cislo motoru, to vyskrtnout lze.Jíra píše:já výměnu motoru sice nedělal ale puvodni majitel ano 315>316, když jsem byl s čerstvě koupenym autem na evidenčni tak mi technik zjistil že nesedi typ motoru. Udělal škrt škrt, motor neevidovan a jel sem si pro čisla >všechno ok. na stk sem platil myslim dvěsta k.
změna typu motoru
Tak,tak žádný škrt,škrt ja když prodaval popelnici kterou jsem měl před mým Bmw(Zastava),tak jse měl takový fofry při přepisu,že jsem myslel že je všechny vystřílím, tu bandu zkorumpovaných zmrdů tady u nás v Přerově.Udělali ze mne zloděje,auto chtěli sbalit na expertýzu do ostravy,že tam mam kradenej motor, při tom auto jsme jako rodina vlastnili 15let a bylo ve100pro stavu.Na dopravce mi dokonce radili ať to radši sešrotuju.To vše kvuli překlepu jednoho čísílka na motoru(místo3,8),typ motoru a nepomoh mi ani ďábelarchanděl,až telefonát na dovozce Fiat 300kč a bylo hotovo.Takže tolik k typovým číslům na motoru,jinak kdo chce zvednout adrenalin v krvi tak naši STK vřele doporučuji.