Pípátko světel
Pípátko světel
Zdarec bmváci tak jak to jezdí, ja jsem dojezdil na baterku bo jsem pres noc nechal zaplá světla a proto se teď vás ptám, kde a jak namontuji nějaký signalizační zvuk že mám zaplé světla když otevřu dveře. Kde ho koupím a jak ho namontuji. Díky moc !!!
...


-
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Aaaa nebo jina moznost - automaticke rozsveceni pri zapnuti zapalovani. Na predchozi kare jsem to mel a pohoda. Schema zapojeni mohu poskytnout.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
pípák na světla doporučuju třeba z Favorita. Na vrakáču do 50,-Kč a je mnohem kvalitnější než ty mrchy za stovku z benzinky.




Mě to hlavní světla vypne a zas bych nerad aby me to vyplo i parkovacky, protoze nekdy rad sedim v aute a rad mam zaply podsviceni a je to nadhera
)) chci to dat jen na dveriska pac abych nezapomel kdyz vylizam ven. Uz jsem koupil v prerovske mototechne za 50 Kc pohudka, ted me napada, kdyz to dam na dveriska jak to mam sfazovat aby to pipalo kdyz se dvere otevrou a ne kdyz na sobe kontakty budou a dvere budou zatvoreny. DIKY za RADY

...


- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Abych to trošku upřesnil na parkovačky vyndání klíčku ze zapalování nemá vliv, to je pro někoho výhoda, pro někoho nevýhoda. Já, když jsem to ještě neznal, tak jsem odešel z garáže s tím, že jsem vypnul motor a tím pádem zhasnul, jenže před tím jsem přepnul na parkovačky. Naštěstí jsem se pro něco vracel, takže ráno mě nečekalo nepříjemný překvápko v podobě vybitý baterky.
Maj to vymáknutý Švédi,... musej, protože v drsných severských podmínkách je spolehlivost kolikrát otázkou přežití.
Maj to vymáknutý Švédi,... musej, protože v drsných severských podmínkách je spolehlivost kolikrát otázkou přežití.
BMW The Ultimate Driving Machine
Já osobně bych uvítal aby to pískalo jenom když vypnu motor a otevřu dveře. Objasním: Přijedu k vratům, motor nevypínám, vylezu a otvírám vrata (světla rozsvícený aby do mě nekdo neříznul) a většinou se nezdržuju zavíráním dveří. No a lidi co chodí kolem na mě koukaj (abych to řek slušně) a asi si myslí že posloucham hodně výstřední muziku:-) Každopádně mě samotnýho štve že jakmile votevřu dveře, tak už to řve i když mam zapnutej motor a nehodlam tudíž zjevně od auta odcházet na delší dobu...
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
V posledním čísle Světa Motorů je dobrej návod na instalaci věcičky(nějaký relátko-moc jsem to nečetl-zatííím
), která zapíná světla se zapnutím motoru, je to napojený na alternátor.
Stojí to 600,- + práce. V nějakým autorizovaným servisu za instalaci do Felicie chtěj 1500,-.
V tom SM ještě píšou o BMW E36, že prej motory 325 td a 325tDs by nedoporučovali kupovat---to jsou debilové.
Hlavně teda TDs, to mě docela zaráží-jeden z nejlepších dieselových motorů. Když např. SOPEL (GM) neměl pořádnej dieselovej motor do OMEGY tak tam nějakej čas cpal TDs od BMW. A 2.4td bude určitě lepší jak 90% motorů od konkurence. Známej má novou Lagunu diesel a nejradši jezdí s E28 524td, protože prej laguňáckej motor je oproti BMW hnusnej traktor.
SM-časopis sponzorovaný koncernem folkskwágen

Stojí to 600,- + práce. V nějakým autorizovaným servisu za instalaci do Felicie chtěj 1500,-.
V tom SM ještě píšou o BMW E36, že prej motory 325 td a 325tDs by nedoporučovali kupovat---to jsou debilové.
Hlavně teda TDs, to mě docela zaráží-jeden z nejlepších dieselových motorů. Když např. SOPEL (GM) neměl pořádnej dieselovej motor do OMEGY tak tam nějakej čas cpal TDs od BMW. A 2.4td bude určitě lepší jak 90% motorů od konkurence. Známej má novou Lagunu diesel a nejradši jezdí s E28 524td, protože prej laguňáckej motor je oproti BMW hnusnej traktor.

SM-časopis sponzorovaný koncernem folkskwágen
BMW The Ultimate Driving Machine