Tampa a 100 koní navrch

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Zamčeno
tampa
Teenager
Příspěvky: 363
Registrován: 29. 05. 2005 18:57
Bydliště: Zlatníky

Příspěvek od tampa » 08. 12. 2005 20:39

DC píše:ještě že tady máme odborníky na VW group a čipsování vůbec :twisted: :lol:
Se vsad BMW nwrozumim tolik jako VW a Škodě a proto moje prvni auto bude Golf III VR6 8)

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 08. 12. 2005 20:51

tampa píše:
DC píše:ještě že tady máme odobníky na VW group a čipsování vůbec :twisted: :lol:
Se vsad BMW nwrozumim tolik jako VW a Škodě a proto moje prvni auto bude Golf III VR6 8)
na VW se vyser to sou sracky a hlavne to ma kazdej druhej kokot. :roll:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 08. 12. 2005 21:20

Tampa-nepřihlášen píše:Hele jde o to že ten chip stoji 70 papírů.Přidává asi tak 20hp.Firma myslim že Bit Power nebo tak něco.Sou prý 2 druhy jeden přidává 100hp ale životnost jde d rici a druhej těch 20hp a životnost neklesá.
Když mi tady někdo tvrdí že výkony zvyšovat chipem tolik nejdou.Tak co třeba OctaII 2.O TDI ze 140hp na 195 a krouták na 400Nm a nebo Octa I 1.8 turbo ze 110kw na 150kw :twisted: Myslim si že o tom vim svý a nikdo mi to tu tvrdit nebude.Tyhle výkony sou potvrzený i na brzdě. 8)
No je sice hezký že o tom víš svý, určitě jsi toho hodně přečetl, ale co třeba reálný zkušeosti v praxi s nějakým autem, kolik už jsi rozebral motorů, kolik z nich si ladil, aby jsi z nich vymáčknul víc výkonu. Třeba voTon má M3 a jak psal má jí hodně prolezlou, a tomu věřím. Jeho názory jsou založený na reálným podkladu a ne na něčem co někde přečetl. A 100hp jenom čipem, tak na to vsadím všechny svoje E30 včetně kábra, že to nikdy nikdo nedokáže. Na takovejhle výkon musí být minimálně jiná řídící jednotka (programovatelná a ne nějakej čip) plus spousta dalších úprav. Většina firem zabývajících se čiptuningem klame zákazníky nadsazenejma hodnotama. To jejich heslo "Zvýšíme výkon při poklesu spotřeby o minimálně litr", mluví samo za sebe. Z čeho se bere výkon, z energie, ze spálené směsi vzduchu s benzínem (nebo naftou), takže logicky: větší výkon = potřeba většího množství energie = víc paliva. :wink: 8)

To je prostá fyzika, kterou nikdo neoklame. :lol: 8)
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 08. 12. 2005 21:29

To Boost: Co se týče čip vs. spotřeb tak můžu aspoň u čipované nafty z vlastní zkušenosti říct, že spotřeba klesne... Mluvme koknkrétně - Pažout 307 HDi 1,4 - spotřeba před čipem něco okolo 6 litrů a po čipu dělaném firmou Bit Power spotřeba něco málo přes pět lirů... Spotřeba je měřená z palubního počítače, žádné výpočty... Udělějte si o tom každý svůj obrázek, ale toto jsou fakta, které jsou pravdivé...
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 08. 12. 2005 21:39

Míšánek píše:To Boost: Co se týče čip vs. spotřeb tak můžu aspoň u čipované nafty z vlastní zkušenosti říct, že spotřeba klesne... Mluvme koknkrétně - Pažout 307 HDi 1,4 - spotřeba před čipem něco okolo 6 litrů a po čipu dělaném firmou Bit Power spotřeba něco málo přes pět lirů... Spotřeba je měřená z palubního počítače, žádné výpočty... Udělějte si o tom každý svůj obrázek, ale toto jsou fakta, které jsou pravdivé...
Jasně... Jenže taky např. E32 735i: po výměně mezikusu měla spotřebu 8,5 litru místo 14,5 :) Nabízím se jako snižovač spotřeby... :twisted:
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
voTon
Příspěvky: 1028
Registrován: 27. 02. 2003 21:20
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od voTon » 08. 12. 2005 22:32

neplette tu ale atmosfericky benziny s turbodieslama, kazdej preci vi ze ze td ma mnohem vetsi toleranci a prostor k chipovani. u klasickyho benzina to neudela ani polovicku.
i kdyby dal za rj 170 papouchu porad je to jenom o pozmeneni davkovani paliva , popr. zapalovani. a jelikoz je to uz tak u mka relativne nasponovany zadnej chip na nem neudela realne vic nez 10-15 koni. mel sem v mku dokonce bezvahovej program a ten umi udelat opravdu malkokdo, a presto to nebylo ani znat. u 3.2 nejde ani zvysit kompresni pomer pac uz tak je nad hranici kdy je to jeste vyhodny. da se tam neco vylestit neco nachipsovat novy vacky taky moc neudelaj sou spis o presunovani vykonu stejne jako sani a co vic?

....mno ukazu vam to mozna pristi sezonu :twisted:

btw. ze se vracim k tematu magnesiovy kola nemaj na maximalku zadnej vliv, max u sprintu (jo mg kola sou krasna vec, ale kdyz ho nekde bouchne a ono praskne tak akorat pobezi za pul kila pro novy :) )
DIAGNOSTIKA, DILY, SERVIS v Ceskych Budejovicich
HTTP://WWW.VOTON.CZ
e36 323Ti

tampa
Teenager
Příspěvky: 363
Registrován: 29. 05. 2005 18:57
Bydliště: Zlatníky

Příspěvek od tampa » 08. 12. 2005 22:57

BOOST píše:
Tampa-nepřihlášen píše:Hele jde o to že ten chip stoji 70 papírů.Přidává asi tak 20hp.Firma myslim že Bit Power nebo tak něco.Sou prý 2 druhy jeden přidává 100hp ale životnost jde d rici a druhej těch 20hp a životnost neklesá.
Když mi tady někdo tvrdí že výkony zvyšovat chipem tolik nejdou.Tak co třeba OctaII 2.O TDI ze 140hp na 195 a krouták na 400Nm a nebo Octa I 1.8 turbo ze 110kw na 150kw :twisted: Myslim si že o tom vim svý a nikdo mi to tu tvrdit nebude.Tyhle výkony sou potvrzený i na brzdě. 8)
No je sice hezký že o tom víš svý, určitě jsi toho hodně přečetl, ale co třeba reálný zkušeosti v praxi s nějakým autem, kolik už jsi rozebral motorů, kolik z nich si ladil, aby jsi z nich vymáčknul víc výkonu. Třeba voTon má M3 a jak psal má jí hodně prolezlou, a tomu věřím. Jeho názory jsou založený na reálným podkladu a ne na něčem co někde přečetl. A 100hp jenom čipem, tak na to vsadím všechny svoje E30 včetně kábra, že to nikdy nikdo nedokáže. Na takovejhle výkon musí být minimálně jiná řídící jednotka (programovatelná a ne nějakej čip) plus spousta dalších úprav. Většina firem zabývajících se čiptuningem klame zákazníky nadsazenejma hodnotama. To jejich heslo "Zvýšíme výkon při poklesu spotřeby o minimálně litr", mluví samo za sebe. Z čeho se bere výkon, z energie, ze spálené směsi vzduchu s benzínem (nebo naftou), takže logicky: větší výkon = potřeba většího množství energie = víc paliva. :wink: 8)

To je prostá fyzika, kterou nikdo neoklame. :lol: 8)
Je logicky ŽE SEM ASI NEROZEBRAL ŽADNEJ MOTOR pokud nepočitám z vartase a ze skodarny 100.Ale tohle nemam z čtení to je tvrdá realita.Stál sem u toho když to měřily a vymluvit mi to nemůžete.Já vám o BMW nic netvrdim vy mi zase netvrdte nic o škodě.Pokud o to pujde tak až budou vysledky měření z brzdy ty M3 tak vam opišu co tam je.

Arnie

Příspěvek od Arnie » 08. 12. 2005 23:28

videl sem graf z brzdy pred/po uprave RJ u M3 e46 - rozdil 11 koni (320@7408/331@7583). nejvetsi rozdil 15koni pri 7700. je videt ze rozdil "nahore" je. na maximalku tudiz "chip" v tomto pripade vliv mit muze. nevim pri jakych otackach dosahuje stock verze maximalku - pokud az za vrcholem vykonu, tak muze dojit opravdu k meritelnemu narustu maximalky. co se tyce vlivu sani - komplet uprava opet dle brzdy cca +2 az +4 kone (dost neprukazne s ohledem na chybu mereni)

ales.
Příspěvky: 652
Registrován: 04. 09. 2004 17:21
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od ales. » 09. 12. 2005 08:54

bit power:-)))) 100k z atmosfery bez upravy mechanických částí to umí opravdu jen tam:-)myslím že nebude dlouho trvat a technici z f1 začnou chodit do vrbna na školení:-)

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 09. 12. 2005 10:08

tampa píše:
BOOST píše:
Tampa-nepřihlášen píše:Hele jde o to že ten chip stoji 70 papírů.Přidává asi tak 20hp.Firma myslim že Bit Power nebo tak něco.Sou prý 2 druhy jeden přidává 100hp ale životnost jde d rici a druhej těch 20hp a životnost neklesá.
Když mi tady někdo tvrdí že výkony zvyšovat chipem tolik nejdou.Tak co třeba OctaII 2.O TDI ze 140hp na 195 a krouták na 400Nm a nebo Octa I 1.8 turbo ze 110kw na 150kw :twisted: Myslim si že o tom vim svý a nikdo mi to tu tvrdit nebude.Tyhle výkony sou potvrzený i na brzdě. 8)
No je sice hezký že o tom víš svý, určitě jsi toho hodně přečetl, ale co třeba reálný zkušeosti v praxi s nějakým autem, kolik už jsi rozebral motorů, kolik z nich si ladil, aby jsi z nich vymáčknul víc výkonu. Třeba voTon má M3 a jak psal má jí hodně prolezlou, a tomu věřím. Jeho názory jsou založený na reálným podkladu a ne na něčem co někde přečetl. A 100hp jenom čipem, tak na to vsadím všechny svoje E30 včetně kábra, že to nikdy nikdo nedokáže. Na takovejhle výkon musí být minimálně jiná řídící jednotka (programovatelná a ne nějakej čip) plus spousta dalších úprav. Většina firem zabývajících se čiptuningem klame zákazníky nadsazenejma hodnotama. To jejich heslo "Zvýšíme výkon při poklesu spotřeby o minimálně litr", mluví samo za sebe. Z čeho se bere výkon, z energie, ze spálené směsi vzduchu s benzínem (nebo naftou), takže logicky: větší výkon = potřeba většího množství energie = víc paliva. :wink: 8)

To je prostá fyzika, kterou nikdo neoklame. :lol: 8)
Je logicky ŽE SEM ASI NEROZEBRAL ŽADNEJ MOTOR pokud nepočitám z vartase a ze skodarny 100.Ale tohle nemam z čtení to je tvrdá realita.Stál sem u toho když to měřily a vymluvit mi to nemůžete.Já vám o BMW nic netvrdim vy mi zase netvrdte nic o škodě.Pokud o to pujde tak až budou vysledky měření z brzdy ty M3 tak vam opišu co tam je.
Tampo, ty ale nechápeš jednu základní věc - dosud jsi mluvil o turbomotorech, ať už v naftě nebo benzinu... Ale M3 turbo prostě nemá. Pokud turbo má, 100 koní navíc není nereálných, ale když ne, tak je to holá hovadina, a právě proto se tu s tebou hádáme.
E39 535i sedan

tampa
Teenager
Příspěvky: 363
Registrován: 29. 05. 2005 18:57
Bydliště: Zlatníky

Příspěvek od tampa » 09. 12. 2005 11:56

Já vim že mluvim o turbo motorech jenže on psal že v žadnym motoru to chipem nejde,proto dávám příklad.VR6 taky neni turbo motor a ze 170 koni ho upravou vstřikování uděláš na 250.A když dáš za 100kk do VR6 turbo tak má 400hp..Prostě a jednosuše ta m3 tam má nějakejch 370koni a hotovo.

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 09. 12. 2005 11:57

A můj pežot jezdí za dva litry naturalu na tisíc kilometrů.
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 09. 12. 2005 11:59

Ja se bojim V-Max tak moc, ze radeji jezdim autem :twisted:
Kamarad me jednou na V-Maxu svezl a slezl jsem priposranej :lol:

tampa
Teenager
Příspěvky: 363
Registrován: 29. 05. 2005 18:57
Bydliště: Zlatníky

Příspěvek od tampa » 09. 12. 2005 12:04

Fx píše:A můj pežot jezdí za dva litry naturalu na tisíc kilometrů.
To by se mi taky líbilo :wink: To už víc benzínu sežere moje elektrická koloběžka 8)

ales.
Příspěvky: 652
Registrován: 04. 09. 2004 17:21
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od ales. » 09. 12. 2005 13:24

tampa:Já vim že mluvim o turbo motorech jenže on psal že v žadnym motoru to chipem nejde,proto dávám příklad.VR6 taky neni turbo motor a ze 170 koni ho upravou vstřikování uděláš na 250.A když dáš za 100kk do VR6 turbo tak má 400hp..Prostě a jednosuše ta m3 tam má nějakejch 370koni a hotovo.

Já:dobře, ted ti ukážu jakou říkáš blbost, tak snad už to vezmeš.
máš dva 6válce jeden od VW a druhej BMW. Jak ty říkáš noproblema z VR6 dostat ze základních 170k upravou vstřikování 250k.souhlasí?
Tak a ted mi vysvětli jakto že z 6válce od BMW ze základních 170k upravou vačky, sání, vyfuku + přeprogramování jednotky a samozřejmě upravou i tech tvých vstřiku se dostaneš tak na 220k?
není v tom nějakej chyták?
PS:abych nezapomněl...u tak vylazenýho motoru jako je M, se ty koně dolují 100krát huř(teda pokud se nezačnem bavit o instalaci turba, ale takový věci na M motor nepatří....)
jinak doporučuju vzít kamarada za ing.Krámským, at ho jde trochu poučit o tom jak se ladí motory, myslím že si ho rád poslechne:-)))))

....prostě je to blbost a nenech se krmit, kdejakou blbosti.už jen ta maximálka...to auto se na 315 není schopný konstrukčně dostat(jinak na takový rychlosti s takovým autem potřebuješ koníku aspon 500.....ani modena která má 400k a aerodinamiku vychytanou do pledního detailu ti 300 nedá.....)

tampa
Teenager
Příspěvky: 363
Registrován: 29. 05. 2005 18:57
Bydliště: Zlatníky

Příspěvek od tampa » 09. 12. 2005 14:06

A ted zas já ukážu tobě co řikáš za kokotinu.Protože VR6 je omezená limitem Německa,protože by něco nesplnovala ale pokud je někdo čikovnej přeprográmne to je bez jakychkoliv strát na 250k.Já se nehádám že z BMW to jde lehce jen řikám prostě že tam má 370Hp a je to tak.Prostě ho pak poprosim o výpis z brzdy a pak uvidime kdo měl pravdu :wink:

ales.
Příspěvky: 652
Registrován: 04. 09. 2004 17:21
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od ales. » 09. 12. 2005 14:10

já jen že před chvilkou si skálopevně hájil koní 380:-), ale jak říkáš, hod sem scan vypisu a bude to hned jasný.

tampa
Teenager
Příspěvky: 363
Registrován: 29. 05. 2005 18:57
Bydliště: Zlatníky

Příspěvek od tampa » 09. 12. 2005 14:14

Ne skalo pevně sem chranil 380 jen sem se včera ptal a řikal že těch 370 sem se jen spletl.Výpis sem hodim za moooooc dlouho protože na brzdu se jede až po sněhu

ales.
Příspěvky: 652
Registrován: 04. 09. 2004 17:21
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od ales. » 09. 12. 2005 14:20

tampa píše:
ales. píše:
tampa píše: A ted zas já ukážu tobě co řikáš za kokotinu.Protože VR6 je omezená limitem Německa,protože by něco nesplnovala ale pokud je někdo čikovnej přeprográmne to je bez jakychkoliv strát na 250k.Já se nehádám že z BMW to jde lehce jen řikám prostě že tam má 370Hp a je to tak.Prostě ho pak poprosim o výpis z brzdy a pak uvidime kdo měl pravdu :wink:
já jen že před chvilkou si skálopevně hájil koní 380:-), ale jak říkáš, hod sem scan vypisu a bude to hned jasný.
Ne skalo pevně sem chranil 380 jen sem se včera ptal a řikal že těch 370 sem se jen spletl.Výpis sem hodim za moooooc dlouho protože na brzdu se jede až po sněhu
tak to pak jo, jen aby si pak nezapomněl 8) :D

Arnie

Příspěvek od Arnie » 09. 12. 2005 14:41

to ales. : nevim proc by se M3 nemela dostat na 315km/h. Kdyz se chipnutej superb 1.9TDI rozjede prez 250 ... :lol:
1) I BMW rychlomery muzou promerovat ... 10% jen to fikne ... u 300km/h muze bejt chyba klidne 40km/h. Navic nemusi byt dodrzen rozmer pneu - chyba rychlomeru pak muze bejt znacna. Neni vyjimka ze 323 e36 jede 250 tacho ... dle mereni jedne svedske technicke univerzity dosahne max 227km/h. A to mel ten motor oproti vyrobcem udavanemu vykonu (170ps) o 12ps vic. Takze nejaky ty isa jedouci 230 :lol:
2)Jak sem psal ve svym predchozim prispevku chip u M3 zvednout maximalku trochu muze (samozrejme jen radove v jednotkach km/h - vychazim z analyzy ztrat vykonu v zavislosti na rychlosti).

Zamčeno