Plyn v E30 320i

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Milan

Plyn v E30 320i

Příspěvek od Milan » 12. 03. 2003 11:28

Zdravím BMW-áky. Můžete mi poradit jaké svíčky na plyn používáte. Jezdím jen na plyn i na něj startuju. Mám tam NGK, ale zdá se mi,že to není ono. Dělá NGK nebo BOSCH přímo na plyn?

Rotten

Příspěvek od Rotten » 12. 03. 2003 14:15

Ja mam 325e na plyn. Mel jsem tam 4-bodove svicky BOSCH, ale podle toho jak vypadaly po cca 15-ti tisicich (uplne cerne), tak nic moc. Ted tam mam BOSCHe, ty co maji byt original podle katalogu, jednobodove a jezdi to bez problemu. Muzu ti poslat oznaceni, ale je to v kazdym katalogu. K tomu startovani. Kdyz je to studeny, tak se mu na plyn nechce ani za boha. Musi se s tim laborovat a trapit to aby to chytlo. Takze startuju na benzin a po cca 15 sekundach to prepnu a jede to. Kdyz je motor teply, tak to startuje slusne i primo na plyn. Vim, ze se prodavaji i primo svicky na LPG, ale ty jsou universalni a vetsinou universalni veci nebyvaji nejlepsi. Kazdopadne jestli s nima ma nekdo zkusenosti, at napise, jsem zvedavej. Ja za sebe muzu doporucit jenom original svicky podle katalogu.

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 12. 03. 2003 14:23

Rotten píše:Ja mam 325e na plyn. Mel jsem tam 4-bodove svicky BOSCH, ale podle toho jak vypadaly po cca 15-ti tisicich (uplne cerne), tak nic moc. Ted tam mam BOSCHe, ty co maji byt original podle katalogu, jednobodove a jezdi to bez problemu. Muzu ti poslat oznaceni, ale je to v kazdym katalogu. K tomu startovani. Kdyz je to studeny, tak se mu na plyn nechce ani za boha. Musi se s tim laborovat a trapit to aby to chytlo. Takze startuju na benzin a po cca 15 sekundach to prepnu a jede to. Kdyz je motor teply, tak to startuje slusne i primo na plyn. Vim, ze se prodavaji i primo svicky na LPG, ale ty jsou universalni a vetsinou universalni veci nebyvaji nejlepsi. Kazdopadne jestli s nima ma nekdo zkusenosti, at napise, jsem zvedavej. Ja za sebe muzu doporucit jenom original svicky podle katalogu.
Aké sviečky používaš? Ja mám tiež 325e... :wink:
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Rotten

Příspěvek od Rotten » 12. 03. 2003 14:39

Jo a jeste pro vsechny uzivatele plynu. Bacha na plynovy filtr, az ho budete menit (pokud to nejede ve vysokych otackach, tak to muze byt prave filtrem), tak si radsi nechte vymenit celou tu sadu (filtr vcetne 6-ti tesneni, ventilu a vicka). Vcera mi totiz chytnul plyn pri startovani. Lehce utikal prave kolem tech tesneni a jak to utikalo celou noc, nahromadilo se to v motorovem prostoru a kdyz jsem nastartoval, zacalo se kourit z kapoty. Nastesti to nebouchlo a ani nic nevyhorelo. Ale mel jsem pekne nahnano. Takze jsem to nechal vymenit (270 ta sada + 120Kc prace). A pod sedackou mam pro jistotu hasicak. Plyn je svin, ale kdo ma zivit 2,7 jeste k tomu tunovanou na 150PS.

Rotten

Příspěvek od Rotten » 12. 03. 2003 14:43

Svicky pro 325e, ktere tam mam: BOSCH W8LCR.

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 12. 03. 2003 14:43

Rotten píše:Svicky pro 325e, ktere tam mam: BOSCH W8LCR.
Vďaka :wink:
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Milan

Příspěvek od Milan » 13. 03. 2003 08:06

Dík za odpověď. Moje 320i startuje na plyn až do -8 stupňů, potom jsem to už radši nezkoušel. Ráno musím dvakrát krátce zmačknout sytič plynu a potom bez šlapání na plynový pedál startovat a chytí tak za 3 - 4 vteřiny,ale když hned chcípne, pak je to horší.

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 13. 03. 2003 22:39

Moje 318i startuje na plyn ještě líp než na benál (na první zatočení) a i v mrazech -15°C jsem natočil bez problémů. Je moc důležité aby ten plyn byl dobře seřízenej jinak s ním jsou problémy (měl jsem plyn už na šádovce a taky než se to vychytalo tak se jí nechtělo a pak super) Jo a ještě jedna mooooc důležitá rada a zkušenost. Všechny auta s větším obsahem jsou háklivá na kvalitu plynu tak doporučuju sem tam měnit pumpu a najít tu optimální. Mě to udělalo až tři litry/100km a začalo podstatně líp jet. V těch plynech je skutečně velkej rozdíl stanici od stanice a ted si raději připlácím asi70 halířů na litru a přesto mě to vyjde levněji a perfektně staruje. :)
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

doxa
Příspěvky: 40
Registrován: 21. 02. 2003 14:17
Bydliště: SkoroPraha

Příspěvek od doxa » 14. 03. 2003 14:11

Huska píše:V těch plynech je skutečně velkej rozdíl stanici od stanice a ted si raději připlácím asi70 halířů na litru a přesto mě to vyjde levněji a perfektně staruje. :)
Jakou máš vyzkoušenou pumpu?

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 16. 03. 2003 20:18

doxa píše:
Huska píše:V těch plynech je skutečně velkej rozdíl stanici od stanice a ted si raději připlácím asi70 halířů na litru a přesto mě to vyjde levněji a perfektně staruje. :)
Jakou máš vyzkoušenou pumpu?
V Olomouci na pumpě Shell, ale je to opravdu na stanice od stanice jiný, takže kdekoli jinde to může být horší i ještě lepší. Záleží jakou směs tam mají. Největší shit je ve Vyškově u dálnice (za 300,-Kč jen 100km a to jsem z auta nedostal víc jak 140km/h) stačilo natakovat "doma" a vše OK. Opravdu je nejlepší vyzkoušet několik stanic a změřit si spotřebu a jak auto jede a pak tam jezdit. :)
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

doxa
Příspěvky: 40
Registrován: 21. 02. 2003 14:17
Bydliště: SkoroPraha

Příspěvek od doxa » 17. 03. 2003 16:10

Huska píše:
doxa píše:
Huska píše:V těch plynech je skutečně velkej rozdíl stanici od stanice a ted si raději připlácím asi70 halířů na litru a přesto mě to vyjde levněji a perfektně staruje. :)
Jakou máš vyzkoušenou pumpu?
V Olomouci na pumpě Shell, ale je to opravdu na stanice od stanice jiný, takže kdekoli jinde to může být horší i ještě lepší. Záleží jakou směs tam mají. Největší shit je ve Vyškově u dálnice (za 300,-Kč jen 100km a to jsem z auta nedostal víc jak 140km/h) stačilo natakovat "doma" a vše OK. Opravdu je nejlepší vyzkoušet několik stanic a změřit si spotřebu a jak auto jede a pak tam jezdit. :)
Aha, tak to mam dost z ruky, ale díky, jak pojedu někdy přes Olomouc tak to prubnu. :wink:

doxa
Příspěvky: 40
Registrován: 21. 02. 2003 14:17
Bydliště: SkoroPraha

Příspěvek od doxa » 03. 07. 2003 13:11

Rotten píše:Lehce utikal prave kolem tech tesneni a jak to utikalo celou noc, nahromadilo se to v motorovem prostoru a kdyz jsem nastartoval, zacalo se kourit z kapoty.
Zní to zajímavě, ale bohužel to je nesmysl, jelikož je plyn těžší než vzduch. To znamená, že by spíš klesnul dolu atd...

Odpovědět