Zase teplota motoru

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Zase teplota motoru

Příspěvek od mychal » 05. 12. 2005 18:13

Na téma termostat jsem teď přečetl dost-tak nepište "použíj fci hledat"

Můj problém je ten že mi teplota zůstává v modrém ,prostě to nehřeje. A chci se zeptat: Může to být termostatem, je možné že zůstává pořád otevřený? Jednou sem si při dojezdu všiml že teplota stoupla (cca 35%) tak sem měl radost že se to rozchodilo ale pak to bylo zase to samé. Nemělo by se to projevit na spotřebě? Jestli jo o kolik? Čidlo,budíky? Kolik stojí termostat na M40? Díky za rady
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Venca.

Příspěvek od Venca. » 05. 12. 2005 18:20

S tím nejezdi, likviduješ motor.

Vyndej termostat, ověř jeho funkci. Zřejmě nedovírá.

Nový pro M40, jak už tu někdo psal, cca 400,-.
------

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 05. 12. 2005 18:30

:shock: sakra tak to si mě nepotěšil ale dík za příspěvek-ty teš víš všechno. Zítra ho vyndám.
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 05. 12. 2005 18:32

A nebo máš pořád sepnutou vrtuli :wink:

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 05. 12. 2005 18:38

Stany píše:A nebo máš pořád sepnutou vrtuli :wink:
Toho bych si všim :wink:
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

dula
Příspěvky: 11
Registrován: 06. 11. 2005 20:11

Příspěvek od dula » 05. 12. 2005 19:23

mozna chybi nemrznouci zmes.

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 05. 12. 2005 19:30

dula píše:mozna chybi nemrznouci zmes.
To by vařilo. Mě zůstane v modrém.
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Venca.

Příspěvek od Venca. » 05. 12. 2005 20:09

dula píše:mozna chybi nemrznouci zmes.
První, čeho by se jistě všiml.

Zejména u M40, kde je průhledná cejchovaná vyrovnávací nádržka.

Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajzík » 05. 12. 2005 20:42

Jäk je to s tou vrtulí? Mě se u obou motorů točí i když jsou studený?!

dula
Příspěvky: 11
Registrován: 06. 11. 2005 20:11

Příspěvek od dula » 05. 12. 2005 21:15

mychal píše:
dula píše:mozna chybi nemrznouci zmes.
To by vařilo. Mě zůstane v modrém.
blbost.. ja tam mnel asi 2 deci a delalo to to samy.. kdyz tam neni voda tak nema z ceho tu teplotu merit protoze teplomer neni na spodu nadrzky...

Uživatelský avatar
Akmall
Příspěvky: 1457
Registrován: 09. 09. 2004 08:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Akmall » 05. 12. 2005 21:32

Auto ti topi? Co teplomer (budik) v pristrojovce neni KO?
EX E30 M20 2.0 chrom, E30 M50 2.0 plast, E36 M50 2.0 coupe

E39 530D Touring

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 05. 12. 2005 21:52

Bajzík píše:Jäk je to s tou vrtulí? Mě se u obou motorů točí i když jsou studený?!
Když je motor studení tak není vrtule sepnutá.To znamená že ji zastavíš třeba novinami ale když je motor studení a vrtule je sepnutá tak chladí studení motor.Jde to poznat taky posluchu zni to jako Olcit :twisted:
Než bych řešil termostat tak bych řešil vrtuli :wink: Zkus ji sundat jestli se ti motor ohřeje na provozní teplotu. :idea:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 05. 12. 2005 22:10

dula píše:
mychal píše:
dula píše:mozna chybi nemrznouci zmes.
To by vařilo. Mě zůstane v modrém.
blbost.. ja tam mnel asi 2 deci a delalo to to samy.. kdyz tam neni voda tak nema z ceho tu teplotu merit protoze teplomer neni na spodu nadrzky...
jiste ti nevadi, ze teplotni cidlo je u motoru a ne v nadrze :wink:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Vočko

Příspěvek od Vočko » 06. 12. 2005 14:48

Nedavno jsem mel uplne stejnej problem(presne jak to popisujes)......
vymenil jsem termostat (365,- kc) a bylo po problemu :wink:

Vočko

Příspěvek od Vočko » 06. 12. 2005 14:59

Jo a na tý spotřebě to je samo taky znát...dejme tomu cca 2l navíc :(
Kuchnul bych termostat a zkusil ho převařit v hrnci. Teploty, kdy má otvírat(podle typu) tady na foru už myslím taky někde byly. Ten můj byl KO pořád otevřenej :x Výměna mi zabrala cca 20 minutek + odvzdušnění, nic extra složitýho :wink: Jestli s tím takhle jezdíš, tak se na to radši vybodni pač motor dostává pěknej záhul.

Uživatelský avatar
milo
Příspěvky: 310
Registrován: 21. 11. 2004 16:54

Příspěvek od milo » 06. 12. 2005 17:42

presne tak, vymena termostatu - za 20 minut neni co resit. jen pozor, nekdy jsou srouby dost zarostle a utrhnout je neni prave to nejlepsi reseni 8)
e39 530d
e32 730iA
ex e34 525i m20

Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajzík » 06. 12. 2005 18:53

Mně se ohřeje tak kousek nad modrý pole, víc ne asi bude taky v háji co?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 06. 12. 2005 21:41

Bajzík píše:Mně se ohřeje tak kousek nad modrý pole, víc ne asi bude taky v háji co?
jo
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 07. 12. 2005 19:50

Jj, výměna to asi vyřeší ale na spotřebu sem se ptal proto že mě vychází tak 7(to by mi to na provozní teplotě žralo 6,5??). Je sice pravda že jezdím klobouka ale stejně...

A co všechno musí na M40 dolů abych se k němu dostal?
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Vočko

Příspěvek od Vočko » 08. 12. 2005 11:01

Nevím,jestli to je na 318 úplně stejný,ale snad jo a pomůže to.Třeba ti to tady někdo potvrdí :wink: Pod kapotou koukneš mezi vrtuli a motor a určitě uvidíš takovou přírubu z který pokračuje hadice k chladiči.Ta příruba drží na motoru myslím čtyřma šroubama, ty odšroubuješ,bacha fakt bejvaj zatuhlý jak psal Milo.Sundáš přírubu(možná budeš muset malinko zabrat),vyteče ti nemrzka a ztý příruby(nebo spíš z motoru) na tebe bude čumět termostat :shock: Vyndáš,vyzkoušíš a když bude KO tak dáš novej :wink: U toho novýho musí bejt přiložený i těsnění! Pak ještě pořádně odvzdušnit a máš pokoj :lol: A s tou spotřebou :D :D Já jel na dálku s lehčí nožkou za 6-6,5l :D :D :wink: Mám teda 316i M40 8) :twisted:

Odpovědět