MOTOR M20
Dá se postavit 2.7i, která líta hodně slušně, ale pokud nepoužiješ díly od Alpiny, tak to většinou moc dlouho nevydrží.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
No když chceš z nějakýho motoru ždímat výkon, tak většinou nemůžeš počítat s tím, že i dlouho vydrží. Pokud máš ETU, tak by mělo stačit posadit na blok vršek z 2.0 nebo 2.5. O tom ti ale můžou povědět jiní, víc zasvěcení. Ale nepočítej s tím, že to dlouho vydrží, pro delší výdrž je asi lepší použít věci z 2.7i od Alpiny, ale ty jsou kurevsky drahý.325e píše:když mam 325e teda etu jak zní udělam 2.7i a co na to potřebuju kdyžtak navod chtel bych poostavit motor kterej bude sylnější a vykonější než M3 a vydží dlouho ale nechci tam cpat turbo
Jinak jestli umíš šprechtit tak tady si toho můžeš přečíst dost a dost.
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f00080.htm
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Nerika ze to nejde udelat . Jde vsechmo, ale to vsechno jde ruku z rukou s penezma. Kdyt to mas jako se vsim nevim co tady spekulujes .325e píše:šprechtit neumim ale dík neřikej že nejde udělat motor kterej vydrží dlouho
Hodne penez = kvalitni dily = dobrej motor .
Pokud chces delo dej tam 5litr 12valec a myslim si ze ten ti v e30 vydrzi veky (kdyz to nerozeberes treba o strom) Ale je to o penezich .
No aby byl výkonově na hranici svejch možností dost těžko.325e píše:šprechtit neumim ale dík neřikej že nejde udělat motor kterej vydrží dlouho
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
pokud chces neco co jede jak M3 tak mozna by stalo za to tam dat 2,8i z E36 s vanosem anebo 3,5i R6 rozhodne to stoji min nez delat ostrou ETU kromne ty 2,8i
krom toho ma to hodne veci co udelat aby to fungovalo a vydrzelo , ti co to delaj davaj blok ETA klika bud ETA nebo TD pisty bezkatove 2,5, hlava 2,5 a snizit blok, lepsi tesneni, vyvazeny pisty a dalsi veci je toho dost a znam nekoho kdo by to udelal ale cna je tam pres 20 tisic za motor coz je ale dobry vzhledem k tomu co chces kdybys byl skromnejsi koupis si 2,5 s vanosem a jedes taky good je spousta motoru co se da dat do E30 zrovna ten V12 bych tam nikdy nedal je to tele jako krava, te 3,5i je opravdu nares a par lidi to tam uz ma a funguje to skvele. dokonce muzes koupit i M5 motor a dat tam tohle zalezi na penezich nejlevnejsi je asi ta 3,5i ja sem byl svezenej v 2,5i bez vanosu 24V v E30 a vubec to nejede spatne.
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D