Lukas-e21 píše:Albert píše:Chimero nahod technicky udaje tvyho mergla..
Pokud nebude nejakej prilis brutalni rozdil, tak pro prdel bych do toho sel

nečapeš se
2.3 16v
Začátek výrobního čísla 201.034 /201.034 /201.034
Období výroby 1985-1988 /1986-1988 /1984-1987
Výkon v PS 177 / 170 / 185
Kroutící moment v Nm 230 / 220 / 235
Zdvihový objem v ccm 2299 /2299 /2299
Počet válců/ventilů 4/16 / 4/16 / 4/16
Maximální rychlost v km/h 225 / 220 / 230
Poznámka RUF / KAT /ECE
popřípadě :
190 E 2.5-16
Začátek výrobního čísla 201.035 /201.035
Období výroby 1988-1993 /1988-1989
Výkon v PS 194 /204
Kroutící moment v Nm 235 / 240
Zdvihový objem v ccm 2499 /2499
Počet válců/ventilů 4/16/ 4/16
Maximální rychlost v km/h 230 /235
Poznámka KAT /RUF
A kolik mu ta mrdka váží ?
Zdá se mi, že všichni tak nějak zapomínáte na hmotnost stroje.
A ještě, jak jsi chimero napsal, že R6 jde líp od spoda, to vůbec nenmusí bejt pravda - není to pravidlem, to jak "jde motor od spodu" -záleží na konstrukci motoru, hlavy ( 2 ventil / "multi" ventil ) proměnný časování ventilů, proměnná délka sání, ale hlavně poměr vrtání / zdvih, trošku tomu můžou pomoct laděný svody.
prudíš dobře

, ale 325i v dobrým stavu ti nakope prdel
Mluvíš tak - že nejede, protože jsi měl 318i, kerý šly plamený z vejfuku

, (což mj. taky o něčem svědčí ) a ta fuckt nejede - mezi 325i a 318i je propastnej rozdíl