čidlo venkovní teploty
čidlo venkovní teploty
Nevíte někdo na kolik přijde to čidlo na venkovní teploměr?
Ukazuje furt -37°C a teď v zimě bych to chtěl mít OK.
Dá se to zaměnit z jinýho modelu?Já mam e 34 2,5tds
Ukazuje furt -37°C a teď v zimě bych to chtěl mít OK.
Dá se to zaměnit z jinýho modelu?Já mam e 34 2,5tds
525 tds e34
rybarske.centum@quick.cz.
rybarske.centum@quick.cz.
Někdo tu kdysi psal že de použít tepelné čidlo K 164 NK 00 4,7 a mělo by mít odpor 4,7 kiloohmu při 25 st. Celsia a termistor s negativní závislosti. Stálo mě cca 20Kč a v e30 funguje.
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
Re: čidlo venkovní teploty
65818350779 číslo teploměrupepino.k píše:Nevíte někdo na kolik přijde to čidlo na venkovní teploměr?
Ukazuje furt -37°C a teď v zimě bych to chtěl mít OK.
Dá se to zaměnit z jinýho modelu?Já mam e 34 2,5tds
Rudolf
Re: čidlo
Koupíš ho tam kde maji součástky pro radioamatéry apod. Např GM electronics, Kontakt tady v ČB apod. Origo stojí tuším kolem tisícovky.Radim 046 píše:a koupím ho prosím kde? Díky
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
normálně vede po levý straně motorovýho prostoru ( tam co je pojistkovka ) až k předním světlům, pak dolu a končí v nádechu k brzdám.Akmall píše:Asi ho tam nemam taky (30C)...kde hledat konec kabelu a jak vypada.......
Diky
Ale u tý tvojí překopávky nevim
Je to takovej žlutej asi 3cm dlouhej plastovej štekr a z něj čouhá asi 2,5cm kovovej váleček
(oo=[][]=oo) origo power (oo=[][]=xo) žižka power (ox=[][]=xo) EX DC power (xx=[][]=xo) super žižka power (xx=[][]=xx) slepejš power
to čidlo tam mam,zkoušel jsem postříkat ten konektor konkorem a stejně nic,tak zkusim teda mrknout na ten drát jestli neni někde skříplej.Dan td píše:pokud máš furt -37, tak máš čidlo pravděpodobně odpojený nebo tam není vůbec. případně je přerušený kabel. I když je špatný, většinou aspoň něco ukáže.
Spíš si myslim,že je v čoudu,ta tyčka je celá taková omlácená asi od kamínků,nebo co.
Jinak dík všem za pomoc
525 tds e34
rybarske.centum@quick.cz.
rybarske.centum@quick.cz.
-
athlon_137
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Většinou jsou ty dráty posraný na předku auta, tak půl metru po kabelu směrem od čidla. Stačí, že to někde skřípne nárazník nebo cokoli jiného.pepino.k píše:to čidlo tam mam,zkoušel jsem postříkat ten konektor konkorem a stejně nic,tak zkusim teda mrknout na ten drát jestli neni někde skříplej.Dan td píše:pokud máš furt -37, tak máš čidlo pravděpodobně odpojený nebo tam není vůbec. případně je přerušený kabel. I když je špatný, většinou aspoň něco ukáže.
Spíš si myslim,že je v čoudu,ta tyčka je celá taková omlácená asi od kamínků,nebo co.
Jinak dík všem za pomoc
A zkus ty kabely těsně za konektorem, už se mi stalo, že izolace byla OK, ale kabel byl přerušený.