E36 318 TDS - dobrá volba?
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
E36 318 TDS - dobrá volba?
chtěl bych se zaptat vás co o tomhle neco vite 318TDS v E36ce je to dobrý špatný proc jo proc ne? díky za názory..
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Re: E36 318 TDS - dobrá volba?
je to prej pěkná mrdka - ten motor je napičuFlery píše:chtěl bych se zaptat vás co o tomhle neco vite 318TDS v E36ce je to dobrý špatný proc jo proc ne? díky za názory..
BMW The Ultimate Driving Machine
- tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
- Kontaktovat uživatele:
fakt je ten,že to říká každej-nebrat.
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Hele furt se honíš za optimálním autem, jak ses ptal v jiným tématu, jaký auto...
Brácha si pořídil Saaba 900 na LPG - motor 2.0, LPG Vialle - "přímovstřik"
Bohužel musím přiznat, že v posezu BMW převálcuje na celý čáře - BMW nemá tak suprový sedačky, podvozek taky 1A - drží stopu jak sviň, no a jízdní dynamika je rozhodně lepší jak např. 2.5TDs, a 318i e36 s motorem M40 by spráskal jak psa.
Takže zkus třebasnějakýho podobnýho švéda.
např. Saab 93 s motorem 2.3 turbo s 250 PSI - za 190 klacků
Bude sice chlastat jak sviň, ale předěláš ho na přímovstřik a je, snad na rok, vystaráno
Brácha si pořídil Saaba 900 na LPG - motor 2.0, LPG Vialle - "přímovstřik"
Bohužel musím přiznat, že v posezu BMW převálcuje na celý čáře - BMW nemá tak suprový sedačky, podvozek taky 1A - drží stopu jak sviň, no a jízdní dynamika je rozhodně lepší jak např. 2.5TDs, a 318i e36 s motorem M40 by spráskal jak psa.
Takže zkus třebasnějakýho podobnýho švéda.
např. Saab 93 s motorem 2.3 turbo s 250 PSI - za 190 klacků

Bude sice chlastat jak sviň, ale předěláš ho na přímovstřik a je, snad na rok, vystaráno

BMW The Ultimate Driving Machine
souhlasim ze SAAB je TRIDA podobne jako BMW, ale DANe srovnavej srovnatelne. SAAB9000 je podle meho neco mezi 5 a 7, SAAB 900 nalezi 3 az 5.
Dvoulitr bude silnejsi nez 1.8 ...
Znamej ma 9000 2.3t rok 98, ma to malo pres 200konu HP nebo PS (pro neznale PSI znamena pounds per square inch, imperialni jednotka tlaku
)
Nevim jestli 250kobyl ma nejaka saabova 2.3t, nejsem znalec.
S timto autem jako spolujezdec jsem se vezl nekolik tisic km, kazdy rok ~1000km na setkani v Nemecku. Pekny svezeni, lepsi pocit nez s A6.
Co se tyce podvozku - jizdnich vlastnosti, souhlasim, srovnatelne BMW je stejne, (nebo lepsi -pro mne
) nez SAAB. Tedy nezapominejme obe jsou to spickove konstrukce aut
SAAB ma lepsi vysledky crash testu.
SAAB je pro labuzniky, touzici po zmene z BMW
Jsi Flery labuznik
Dvoulitr bude silnejsi nez 1.8 ...
Znamej ma 9000 2.3t rok 98, ma to malo pres 200konu HP nebo PS (pro neznale PSI znamena pounds per square inch, imperialni jednotka tlaku

Nevim jestli 250kobyl ma nejaka saabova 2.3t, nejsem znalec.
S timto autem jako spolujezdec jsem se vezl nekolik tisic km, kazdy rok ~1000km na setkani v Nemecku. Pekny svezeni, lepsi pocit nez s A6.
Co se tyce podvozku - jizdnich vlastnosti, souhlasim, srovnatelne BMW je stejne, (nebo lepsi -pro mne


SAAB je pro labuzniky, touzici po zmene z BMW

Jsi Flery labuznik

- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Jo máš recht, díky za poučení, fakt jsem to pletl - PS / PSI, dycky píšu PSů a nějak mi tam ta samohláska chběla, tak jsem tam hréknul PSi.samiq píše:...Znamej ma 9000 2.3t rok 98, ma to malo pres 200konu HP nebo PS (pro neznale PSI znamena pounds per square inch, imperialni jednotka tlaku)
Nevim jestli 250kobyl ma nejaka saabova 2.3t, nejsem znalec.
........
Jsi Flery labuznik
Toto je upravennej motor 2.0 - je tam čecko z 2.3 turbo + ještě nějaký pučovinky, možná větší trubo Garreth, nevím, ale těch 250 kobyl vyšlo z měření na brzdě - on si na tom hodně zakládá

Takže je to papírově 2.0 a blok je 2.0, jen má jiný střeva

Flery určitě je labužník, ale podle mě loví vě špatnejch vodách.
Chce co nejůspornější auto za co nejmíň peněz, ale zároveň extra kvalitu - to se dá podle mě těžko spojovat.Já myslím, že ten 250 koňíčkovej Saab s LPG je ta správná volba

A nemusí kurvit plynem M3


BMW The Ultimate Driving Machine