Mam zase jednu zahadu a zajimalo by me, jestli jste se s tim nekdo setkal a jak jste to vyresili.
Mel jsem dovolenou a venoval se rodine. Tim se stalo, ze mi auto tri dny stalo v garazi a nebylo ani nastartovany (to je snad poprve za poslednich nekolik let). Treti noc se "pochcalo" - najednou byla pod nim voda. Kdyz jsem otevrel vicko od nadobky na vodu, tak voda zacala primo tryskat. Prvni napad je pochopitelne hlava nebo tesneni. Tesneni se davalo nove na jare. Pri natocenem motoru nic v nadrzce nebubla, olej na vicku i merce je cisty (zadna pena).
Zajel jsem tedy do servisu (12km), tak misto vicka nasadili manomentr, okruh natlakovali a nic nezjistili. Podotykam, ze kdyz jsme vicko oddelavali, tak si jen trochu "psouklo" a nic.
Testovanim jsme prisel na zajimavou vec, kdyz auto jede a je teple, tak je vsechno OK, ale jakmile stoji v garazi a vychladne, tak se chladici okruh natlakuje. Koupil jsem nove vicko, ale ani to nepomohlo :grr
Nastesti se mi malokdy stane, ze by auto vychladlo, ale i tak to je neprijemne a byl bych nerad, kdybych nekde zustal na trase.
Nejdřív mi to v servisu nevěřili (pochopitelně) a druhý den volali, že opravdu nekecámTo auto tlakuje, když stojí
406 tlakuje do vody, kdyz vychladne
406 tlakuje do vody, kdyz vychladne
Nejedna se o muj problem, ale nasel jsem to na Peugeot klubu a docela by me zajimalo, jak je tohle mozny:
E39 535i sedan
- Blumen_071
- member of yacht club Monaco
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 11. 02. 2003 08:52