SUBARU IMPREZA
SUBARU IMPREZA
Model Stubaru impreza 1:10 Tamia 4x4, serva Graubner, 2x baterie Graubner, profi vysílačka jak jinak než graubner, podvozek je ježděný v hale, mnoho náhradních dílů.
horší karoserie.
stačí jen nabít baterky a jezdit.
každá baterie vydrží 10-15 minut ostrého provozu
Cena 4000tis
horší karoserie.
stačí jen nabít baterky a jezdit.
každá baterie vydrží 10-15 minut ostrého provozu
Cena 4000tis
Re: SUBARU IMPREZA
to jsem psal jáAnonymous píše:Model Stubaru impreza 1:10 Tamia 4x4, serva Graubner, 2x baterie Graubner, profi vysílačka jak jinak než graubner, podvozek je ježděný v hale, mnoho náhradních dílů.
horší karoserie.
stačí jen nabít baterky a jezdit.
každá baterie vydrží 10-15 minut ostrého provozu
Cena 4000tis
?
Tak víc ... je k tomu plechovka nahradnich dilu, auticko ma uz neco za sebou, proto je ta cena nizka, ale furt jezdi jako ďas, koupil jsem ho v létě už tak jak bylo, něco jsem zainvestoval, protože předchozí majitel byl "prase".
Já osobně jsem ho jezdil jen ve fabrice, postavili nám novou halu se super novým betonem a tak jsme si pár lidí koupili tyhle auta a jezdili s nima závody, samo že po pracovní době. Myslím že jsem hodně svědomitej člověk a tak jsem auto po každém ježdění rozebral a vyčistil.
K tomu podvozku je nutno dodat že je to klasicke 4x4 s diferaky na každé nápravě, převod je kardanem (ne řeminkem) nezavisle odpružení všech kol. Jde na to koupit hromady tuningových dílů, ale já jsem s tím chtěl jen jezdit, tak jsem vyměnil potřebné.
Apropó, největší srandu s autem jsem si ale užil když jsem vyndal kardan a jezdilo se jen poháněnou zadní nápravou ..... to byla docela pecka...když se to člověk naučil tak s tim mohl na některých povrchách docela slušně driftovat -)
Kastle je ve stavu, naučit se s ní a pak vyměnit ... učil jsem se s ní já, ale asi největší čočku dostala od předchozího majitele.....-( zničený je předek ... ale pokud nejsi dřevo a já myslím že kdo má E30 dřevo bejt nemůže, půjde docela v pohodě opravit, stačí jen epoxid -)
Důvod prodeje je asi ten že se mě to v součastné době válí v kanclu na skříni, ozdoba je to sice hezká ale tak nějak nevyužitá -)
Já osobně jsem ho jezdil jen ve fabrice, postavili nám novou halu se super novým betonem a tak jsme si pár lidí koupili tyhle auta a jezdili s nima závody, samo že po pracovní době. Myslím že jsem hodně svědomitej člověk a tak jsem auto po každém ježdění rozebral a vyčistil.
K tomu podvozku je nutno dodat že je to klasicke 4x4 s diferaky na každé nápravě, převod je kardanem (ne řeminkem) nezavisle odpružení všech kol. Jde na to koupit hromady tuningových dílů, ale já jsem s tím chtěl jen jezdit, tak jsem vyměnil potřebné.
Apropó, největší srandu s autem jsem si ale užil když jsem vyndal kardan a jezdilo se jen poháněnou zadní nápravou ..... to byla docela pecka...když se to člověk naučil tak s tim mohl na některých povrchách docela slušně driftovat -)

Kastle je ve stavu, naučit se s ní a pak vyměnit ... učil jsem se s ní já, ale asi největší čočku dostala od předchozího majitele.....-( zničený je předek ... ale pokud nejsi dřevo a já myslím že kdo má E30 dřevo bejt nemůže, půjde docela v pohodě opravit, stačí jen epoxid -)
Důvod prodeje je asi ten že se mě to v součastné době válí v kanclu na skříni, ozdoba je to sice hezká ale tak nějak nevyužitá -)