takze akce byla uplne squela a nejlepsi
Stalo to dokonce i za nelidske, krute, frustrujici a skoro nemozne vstavani ve 4:30 rano (no rano, nac ten eufemismus

, budme uprimni v noci...). Registrace probehla bez problemu, organizatory nelze nez pochvalit

a to i za veskery dalsi prubeh akce. Zpocatku jsme byli okolo 7me ranni na registraci skoro sami, lec situace se zacala rychle menit. Prijelo nejake to STIcko, CRXo, Civic, proste osvedcene japonske pily, kterym se zda, ze 2litry objemu je maximum, co si lze na svete prat, a ktere se podle ocekavani, nakonec umistovaly na nejlepsich pozicich. Objevilo se samozrejme i par nemeckych konkurencnich aut. Na prvni miste samozrejme hrdinove v podobe E30tek 335i(Petr) a 325i(DC) Dalsi pak v podobe naturbovanych Audi quattro, aneb ukazalo se, ze kdyz audi prislo se svym prvnim quattrem, tak tenkrat vedeli, co delaj. Predky v rally specialech tohle audi proste nezapre a v zavodech do vrchu je na nej moc hezka podivana i poslouchana, no ale dost uz vychvalovani NON-BMW znacek (nekteri to tady asi nebudou radi slyset). Pak sem tam Golf I GTI ci Opel Kadett. Nejvetsi zastoupeni vsak mely Favority a Skodarny, v upravach skutecne ciste zavodnich. Ocesane jak to jen slo, sliky, trubky misto vyfuku a za volantem ridice, kterym je vazne jedno jestli to nekde otrou o skarpu nebo ne. Jedno facko dokonce, podle nekonecneho zvlneni karoserie na vsech stranach, znalo pravdepodobne kazdy strom na trati osobne, z predchoziho "fyzickeho" kontaktu a tak se rozhodne nebalo moznosti znovu navstivit sve stare zname a krajnice se jela stylem, pul kola na asfaltu a pul kola za krajnici. Skodarny bylo mozne videt ve vahovem provedeni trochu tezsiho horskeho kola a vykonu hodne nazlobeneho japonce, tedy 130ka se 650kg a 150veverkama jela opravdu hodne zajimave.
Bylo jasne ze tehle konkurenci se nelze postavit, pokud tam clovek nechce auto obouchat do uhledne zmackane kulicky staniolu. A tak se stanovily priority ze hlavni je vratit se s pojizdny a neznicenym autem domu. Prvni briefingove kolo odhalilo ze trat bude vskutku zaludna a rovinky, kde by mohly BMW nahnat par drahocennych vterinek se, az na kratickou vyjimku, proste konat nebudou. Pri prvnim zkusebnim kole jsme, na rozdil od mistnich, trati dobrech znalych 650 ti kg skodovkaru, proste museli skutecne zkouset, co trat s autem udela a tak....DC jel uvodni startovaci rovinku, pravotociva zatacka, ostrejsi levotociva, trochu zrychlit..hmm zda se ze to docela drzi....dlouha zaludna pravotociva plna divaku a levotociva a drifticek, chvile prace s vyrovnani, mozna ztrata drahocenne vteriny, ale nadsene divacke ohlasy a potlesk za tu vterinku urcite staly

a pak podobne stale dale az do cile...vice uvidte na videu .-) DC s Petrem jezdili vzdy za sebou, takze po trech jizdach uz byli mezi divaky znamy a nadsene ocekavany BMW E30 team. Petrova "triapule" tam budila nalezity respekt, nejen diky bezkonkurencne nejvetsimu objemu v cele soutezi, ale take diky tomu, ze Petrova zarputilost a odhodlanost nenechat se pokorit nejakym fackem se nakonec stala skutecnosti. Nejvetsi zasluhu ma vsak nas BMW team za to, ze
se podarilo u divaku a poradatelu zlomit lehce posmevacnou povest k BMW, ktera vznikla diky minulemu zavodu, kde E30ka havarovala. E30ky tak vybojovaly ztraceny respekt a dvere do dalsich zavodu Winter Cupu jsou pro ne jiste siroce otevreny. DC s Petrem dokazali ze E30ky umi jet rychle a efektne pro divaky, aniz by se pri tom nekde sesrotovaly a jeste se pri tom solidne umistit. Na pozicich zabodoval hlavne Petr, ktereho tahlo kupredu jednak ridicske umeni, druhak ona zarputila odhodlanost nenechat se pojet, byt jakkoliv upravenym, fackem a v neposledni rade take libozvucne znejice "triapule".
Toliko z dojmu jednoho divaka a spolujezdce a doufam. Fotky naleznete nize, i kdyz zachycuji pouze staticke okamziky. Na dynamicke okamziky z jizdy si musite pockat na video

Bude mi chvili trvat, nez to sestriham, ozvucim, zefektuju, zkoduju a tak

, ale budu se snazit, at je to tu co nejdrive.