souhlasim...ale snad nemyslis ze i kdyby sme jeli na ceste kterou mas najetou a ja ne bys mi ujel az takovym nehoraznym zpusobem...Francis píše:Kterakoli, kde to ja mam najete a ty neGeRoX píše:... ale jinak nejsem proti ... akorat by me zajimalo tech spoustu jinejch tras kdy by eta zustala v nedohlednu ...A technicka pasaz je hodne o podvozku (pruziny, tlumice, pricne stabilizatory, pneu, ...).
320i,323i,325i,e

Fikux, ty máš v 318 jinou vačku? A jakou?--------------------------------------------------------------------------------
Fido napsal:
Přes tachometrovejch 200 se dostane i leckterá 318. Jde jenom o to, jak rychle
svata pravda...zalezi to na tom kdo ho tahne...a jak je strmy klesani...
i kdyz je pravda ze kdyz tam clovek da jinou vacku tak to je o necem jinem ze Fikux?
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Ujel bych ti, pokud budes ridit etu, ktera bude mit na motoru upravy max jako ja, tedy jiny chip a jina vacka, zbytek seriovy. Porovnavat 325i a 325ek (nebo jak se znaci kompressor) nelze.GeRoX píše:souhlasim...ale snad nemyslis ze i kdyby sme jeli na ceste kterou mas najetou a ja ne bys mi ujel az takovym nehoraznym zpusobem...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
pravda...proto to ani nevytahuju...ja mel porad na mysli seriovou etu max. s upravami co jsi jmenoval ty...i kdyz nevim co by pomohla vacka na seriove ete...Francis píše:Ujel bych ti, pokud budes ridit etu, ktera bude mit na motoru upravy max jako ja, tedy jiny chip a jina vacka, zbytek seriovy. Porovnavat 325i a 325ek (nebo jak se znaci kompressor) nelze.GeRoX píše:souhlasim...ale snad nemyslis ze i kdyby sme jeli na ceste kterou mas najetou a ja ne bys mi ujel az takovym nehoraznym zpusobem...
...ok..nechme toho ... stejne to takhle nevyresime ... ale jako myslenka do budoucna by nebyl spatny napad srovnat tyhle dve auta ... zvolit si trasu, ktera pojede jak pres naky serpentiny tak rychly useky ... odpojit brzdy a hura na to ...

- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Az bude nejaka Sosnova nebo jiny okruh, muzeme to provest. Udelame to ve stylu stihaci jizdy na cyklistickem ovalu - startovat budo obe auta v jeden okamzik, ale jedno v startu/cili a druhe v polovine okruhu. Po 10-15 kolech se uvidi kdo koho dojizdi a pritom nebude hrozit vzajemna kolize.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
vubec to neni spatny napad....akorat jeste sehnat seriovou etu...Francis píše:Az bude nejaka Sosnova nebo jiny okruh, muzeme to provest. Udelame to ve stylu stihaci jizdy na cyklistickem ovalu - startovat budo obe auta v jeden okamzik, ale jedno v startu/cili a druhe v polovine okruhu. Po 10-15 kolech se uvidi kdo koho dojizdi a pritom nebude hrozit vzajemna kolize.

-
Návštěvník
Neměl jsem na mysli že by iX měla 200.... i když by to byla paráda,jde o to že ji neurveš z asfaltu- a o to právě jde.Na akceleraci ideální stav.Jezdil jsem se zadohrabem 325i,a gumy pištěly kolikrát až do trojkySlimShady píše:Ee, neber to tak... ja osobne som mal na mysli nieco ine... dostala ma konkretne tato hlaska: "Tam kde 325e končí, tam 325i teprve začíná......a co teprve iX!"Fido píše:Hele chlapi, já chápu, že jste na etu zatížený, ale hlášky typu že sériová eta jede líp než sériová 325i jsou kravina. Nebo si myslíte, že ty dvě deci objemu a o ani ne deset Nm výkonu tomu tolik pomůžou? Eta táhne dobře, ale určitě ne líp než 325i.
Anonym (nech uz to bol ktokolvek) to pisal, akoby mala Eta 120 koni, 325i 170 a iX minimalne 200... nechcel som tu rozoberat vyhody a nevyhody Ety... to ma kazde jedno auto, aj 325i... takze tolko z mojej strany
Ale tu islo o motor, nie o podvozokAnonymous píše:Neměl jsem na mysli že by iX měla 200.... i když by to byla paráda,jde o to že ji neurveš z asfaltu- a o to právě jde.Na akceleraci ideální stav.Jezdil jsem se zadohrabem 325i,a gumy pištěly kolikrát až do trojkySlimShady píše:Ee, neber to tak... ja osobne som mal na mysli nieco ine... dostala ma konkretne tato hlaska: "Tam kde 325e končí, tam 325i teprve začíná......a co teprve iX!"Fido píše:Hele chlapi, já chápu, že jste na etu zatížený, ale hlášky typu že sériová eta jede líp než sériová 325i jsou kravina. Nebo si myslíte, že ty dvě deci objemu a o ani ne deset Nm výkonu tomu tolik pomůžou? Eta táhne dobře, ale určitě ne líp než 325i.
Anonym (nech uz to bol ktokolvek) to pisal, akoby mala Eta 120 koni, 325i 170 a iX minimalne 200... nechcel som tu rozoberat vyhody a nevyhody Ety... to ma kazde jedno auto, aj 325i... takze tolko z mojej strany
Faszom a seggedbe verem te buzi 
-
speedfred
Ak ti ide o spotrebu, a nevadi ti povinne, Eta, no doubt... ale ludia tu opovrhuju jej vykonom, ktory je na 2.7l slaby, ale o to tu ide... vykonny ale nezravy motor... s Etou sa da jazdit pod 8 mimo mesto, v meste ak si kludny, a samozrejme snazis sa viac-menej dodrzat rychlosti (tolerancia +/- ale skor + 10-20km/h), sa da drzat na 8.5-9l/100km co je podla mna pekne... ale rozhodni sa sam, radsej sa nechaj zviest v kazdom modely nad ktorym uvazujes...Feryt píše:Takze kolik zere 325ka? Premejslim mezi 318is a 325i. Mozna i ta eta, ale hodne je pro me rozhodujici spotreba.
Faszom a seggedbe verem te buzi 
Musím se také připojit k názoru, že jestli Ti jde o sportovní zážitek a všem budeš chtít ujet, tak jdi rovnou do 325i - je to fakt odkrvovací proces, když se sešlápne akcelerátor. Já mám etu a jediný co se mi na ní líbí je nízká spotřeba - pohodlnou jízdou jedeš za 6-7 l/100km (jako, že si tam hodím pětku a tempomat). Také etě nevadí zrychlování od 50 - kdy točí nějakých 1200ot/min Rozjedeš se a dáš pětku a už nemusíš řadit - v obci jen vypneš tempomat, za obcí jen vyvoláš z paměti předchozí rychlost a krásně Ti zrychlí.... je to takový diesel na benzín. (já ji malinko vylepšil má 100kw a 280Nm krouťák). Při ustálené rychlosti 160km/hod mi bere 10l/100km. Dá se s ní jet také jako o závod a max. si vezme tak 10/100km a nejvyšší spotřeby jsem dosáhl, když jsem táhnul za sebou příves o hmotnosti 1,5tun a dělalo to 12l/100km. Ale závěsné zařízení jsem vyhodil - moje auto není nějaký tahač a na sportovně upraveném autu by vypadalo příšerně.
BMW je nejlepší auto na světě, na které se můžete vždy spolehnout. BMW E46 330Ci/A & E36 323i/A & E83 X3 3,0i/A
- Havran
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25. 07. 2003 09:25
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
Co si udelal proto aby si s toho dostal 100kw? neco slozityho?Štěpa píše:Musím se také připojit k názoru, že jestli Ti jde o sportovní zážitek a všem budeš chtít ujet, tak jdi rovnou do 325i - je to fakt odkrvovací proces, když se sešlápne akcelerátor. Já mám etu a jediný co se mi na ní líbí je nízká spotřeba - pohodlnou jízdou jedeš za 6-7 l/100km (jako, že si tam hodím pětku a tempomat). Také etě nevadí zrychlování od 50 - kdy točí nějakých 1200ot/min Rozjedeš se a dáš pětku a už nemusíš řadit - v obci jen vypneš tempomat, za obcí jen vyvoláš z paměti předchozí rychlost a krásně Ti zrychlí.... je to takový diesel na benzín. (já ji malinko vylepšil má 100kw a 280Nm krouťák). Při ustálené rychlosti 160km/hod mi bere 10l/100km. Dá se s ní jet také jako o závod a max. si vezme tak 10/100km a nejvyšší spotřeby jsem dosáhl, když jsem táhnul za sebou příves o hmotnosti 1,5tun a dělalo to 12l/100km. Ale závěsné zařízení jsem vyhodil - moje auto není nějaký tahač a na sportovně upraveném autu by vypadalo příšerně.
Co si udelal proto aby si s toho dostal 100kw? neco slozityho?[/quote]
Přečti si můj příspěvek přestavba ety na i verzi. Tam o tom povídám. Jen jsem změnil výfuk na sportovní - včetně katalyzátoru, a sportovní filtr sání. Pak jsem nechal udělat kompletní generálku motoru s vyčištěním a zabroušením ventilů. Mám tam hlavu na tu silnější verzi ety - a na 6x uloženou vačkovou hřídel (dříve jsem tam měl tu slabší s vačkou na 4x uloženou). Rád bych z ní vydupal ještě něco více - přestavba by ten motor zničila a co čiptuning? jde s tou řídící jednotkou motoru něco udělat???? Poraďte mi prosím. Byl bych vděčný třeba jen za 5kW
Přečti si můj příspěvek přestavba ety na i verzi. Tam o tom povídám. Jen jsem změnil výfuk na sportovní - včetně katalyzátoru, a sportovní filtr sání. Pak jsem nechal udělat kompletní generálku motoru s vyčištěním a zabroušením ventilů. Mám tam hlavu na tu silnější verzi ety - a na 6x uloženou vačkovou hřídel (dříve jsem tam měl tu slabší s vačkou na 4x uloženou). Rád bych z ní vydupal ještě něco více - přestavba by ten motor zničila a co čiptuning? jde s tou řídící jednotkou motoru něco udělat???? Poraďte mi prosím. Byl bych vděčný třeba jen za 5kW
BMW je nejlepší auto na světě, na které se můžete vždy spolehnout. BMW E46 330Ci/A & E36 323i/A & E83 X3 3,0i/A
- Havran
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25. 07. 2003 09:25
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
Přečti si můj příspěvek přestavba ety na i verzi. Tam o tom povídám. Jen jsem změnil výfuk na sportovní - včetně katalyzátoru, a sportovní filtr sání. Pak jsem nechal udělat kompletní generálku motoru s vyčištěním a zabroušením ventilů. Mám tam hlavu na tu silnější verzi ety - a na 6x uloženou vačkovou hřídel (dříve jsem tam měl tu slabší s vačkou na 4x uloženou). Rád bych z ní vydupal ještě něco více - přestavba by ten motor zničila a co čiptuning? jde s tou řídící jednotkou motoru něco udělat???? Poraďte mi prosím. Byl bych vděčný třeba jen za 5kW[/quote]Štěpa píše:Co si udelal proto aby si s toho dostal 100kw? neco slozityho?
Pokud tam mas 6* překládanou vačku tak neni čeho se bát klidně to přechipuj určitě to jde. Taky jsem slysel treba správně seštelovat rozvodak nevim nevim jak moc je to radikalni nebo ne.