menší dotaz?
menší dotaz?
O lambda sonde sem tu nasel plno dotazu ale ne to co bych potreboval vedet.mam na motoru tak trochu problem s otackama.zkusel jsem ho nastartovat a na vsechno co jsem odpojil(samozdrejme sem to hned zapojil zpet)nejakym zpusobem motor reagoval ale kdyz odpojim lambda sondu tak se nic nedeje,pridam plyn a porad nic,zadna zmena porad bezi stejne jako kdyby tam vubec nebyla.tak se ptam,mel by ten motor na to ze ji odpojim nejak reagovat?ja myslim ze urcite ale radsi se zeptam vas.dik
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 

Re: menší dotaz?
Motor na to reaguje, ale ne tak, ze bys to nutne musel poznat na jeho chodu. Poznas to na spotrebe, emisich apod. a pred jejim zapojenim doporucuju na 10 minut odpojit baterku, protoze bez lambdy jede jednotka na nouzovej rezim.vlada320 píše:O lambda sonde sem tu nasel plno dotazu ale ne to co bych potreboval vedet.mam na motoru tak trochu problem s otackama.zkusel jsem ho nastartovat a na vsechno co jsem odpojil(samozdrejme sem to hned zapojil zpet)nejakym zpusobem motor reagoval ale kdyz odpojim lambda sondu tak se nic nedeje,pridam plyn a porad nic,zadna zmena porad bezi stejne jako kdyby tam vubec nebyla.tak se ptam,mel by ten motor na to ze ji odpojim nejak reagovat?ja myslim ze urcite ale radsi se zeptam vas.dik
E39 535i sedan
a to vyhrejvani ma v sobe?na co vzdyt od vejfiku je dost ohrata?myslim ze jedno rele je na vyhrejvani lambdy je to tak,ktery to kdyztak je?a jeste neco kdyz teda kopim tu lambdu na felicii tak musi mit stejnej pocet dratu a stejnej prumer aby tam sla nasroubovat co?Max-Max píše:nebo kdyz nema spravnou funkci presto ze je zapojena, staci ze je v prdeli vyhrejvani lambdy a uz ma na sobe chybu a tu RJ vyhodnocuje jako Lambda=NO PRESENTpaveld píše:na nouzovej rezim to jede akorat kdyz ji mas odpojenou
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
vyhrejveni je pro dobu nez se ohreje od vyfuku. mam za to, ze je to 4 dratova lambda ( nebo taky 3 draty, ale to overeny nemam) 3 drat z Feldy nevim jestli pujde, spis bych zkousel zjistit cislo lamdy a dle toho shanel nebo alespon 4 drat a prekopal konektor. rele pro lambdu nevim, nikdy sem to nepotreboval vedet. Dle mne to ani neni pres rele.Vlada320 píše:a to vyhrejvani ma v sobe?na co vzdyt od vejfiku je dost ohrata?myslim ze jedno rele je na vyhrejvani lambdy je to tak,ktery to kdyztak je?a jeste neco kdyz teda kopim tu lambdu na felicii tak musi mit stejnej pocet dratu a stejnej prumer aby tam sla nasroubovat co?Max-Max píše:nebo kdyz nema spravnou funkci presto ze je zapojena, staci ze je v prdeli vyhrejvani lambdy a uz ma na sobe chybu a tu RJ vyhodnocuje jako Lambda=NO PRESENTpaveld píše:na nouzovej rezim to jede akorat kdyz ji mas odpojenou
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 15. 09. 2005 18:52
- Bydliště: Cheb
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Rozdíl čtyřdrátové a třídrátové je v tom že jeden pól výhřevu se bere jako kostra z výfuku. Ovšem nahrazovat lambdy mezi sebou různými typy bych moc nedoporučoval, jelikož mají jiné charakteristiky o délky odezvy na obsah kyslíku ve výfuku nemusí to vždy splnit ten ůčel který se od ní očekává s různými typy vstřikovacích systémů. Výhřev lambdy je spínán řídící jednotkou stejně jako benzínová pumpa přes relé.Max-Max píše:vyhrejveni je pro dobu nez se ohreje od vyfuku. mam za to, ze je to 4 dratova lambda ( nebo taky 3 draty, ale to overeny nemam) 3 drat z Feldy nevim jestli pujde, spis bych zkousel zjistit cislo lamdy a dle toho shanel nebo alespon 4 drat a prekopal konektor. rele pro lambdu nevim, nikdy sem to nepotreboval vedet. Dle mne to ani neni pres rele.
Ještě k tomu nahrazování, některé systémy (ford) kostří obvod lamby přes řídící jednotku náhradou jiné lambdy např. třídrátové, která má kostření přes výfuk může dojít ke zničení jednotky. Netvrdím že to záměnou za jinou lambdu nemusí fungovat nebo že se musí zákonitě něco posrat, ale příjde mi že ušetřit pár korun zrovna v tomto případě nemusí být žádná výhra.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ad 3 vs 4 drat: dik za info, mel sem dojem ze tak nejak to zrejme bude.Hanis píše:Rozdíl čtyřdrátové a třídrátové je v tom že jeden pól výhřevu se bere jako kostra z výfuku. Ovšem nahrazovat lambdy mezi sebou různými typy bych moc nedoporučoval, jelikož mají jiné charakteristiky o délky odezvy na obsah kyslíku ve výfuku nemusí to vždy splnit ten ůčel který se od ní očekává s různými typy vstřikovacích systémů. Výhřev lambdy je spínán řídící jednotkou stejně jako benzínová pumpa přes relé.Max-Max píše:vyhrejveni je pro dobu nez se ohreje od vyfuku. mam za to, ze je to 4 dratova lambda ( nebo taky 3 draty, ale to overeny nemam) 3 drat z Feldy nevim jestli pujde, spis bych zkousel zjistit cislo lamdy a dle toho shanel nebo alespon 4 drat a prekopal konektor. rele pro lambdu nevim, nikdy sem to nepotreboval vedet. Dle mne to ani neni pres rele.
Ještě k tomu nahrazování, některé systémy (ford) kostří obvod lamby přes řídící jednotku náhradou jiné lambdy např. třídrátové, která má kostření přes výfuk může dojít ke zničení jednotky. Netvrdím že to záměnou za jinou lambdu nemusí fungovat nebo že se musí zákonitě něco posrat, ale příjde mi že ušetřit pár korun zrovna v tomto případě nemusí být žádná výhra.
ad nahrada lambdy: ja to nejsem, kdo chce dat z feldy

Moc dobra info, dekuju.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220