Prostě lidi se kterýma byli nějaký problímy třeba při obchodování atd.
Prostě aby nenalít někdo jinej, uplně zbytečně
Je to nápad a třeba uplně na hovno
Čili něco jako sekci " Zkušenosti ", případně dělenou na " pozitivní " a " negativní ", kde by název příspěvku byl jméno a v threadu popis zkušenosti ?DC píše:existuje řešení - dá se tady zřídit sekce kam by lidé psali zpětnou vazbu na jednání s tím či oným prodejcem
jak positivní, tak negativní - pak už se stačí do této sekce kouknout a vyhledat reakce lidí a má to nějakou informační hodnotu...
Ha ha ha, uz vidim, jak se s tim nekdo patla - staci udelat spravnej webovej formularDAN píše:Dobrý by bylo, kdyby každej mohl dát jenom jeden hlas.
Je jasný, jako u každý volby, že někdo dá negativní/pozitivní hlasy někomu, i když ho vůbec nezná, ale to je riziko podniku.
Důvod +/- hlasu jen na požádání.
Aby to hlasování bylo neanonymní, aby bylo vidět, jak kdo hlasoval.
Viděl bych to na nějakou tabulku z wordu, aby to vytvořilo i pořadí, třebas.
svislá strana o kom se hlasuje a vodorovná, kdo dává hlas ( negativní / pozitivní )
Pak se dá ptát, kdo bude chtít, proč, kdo jak hlasoval. Dotazy formou sz, emil,...
Tak co vy na to ? - vyvolení![]()
Je to asi docela dost práce.
wo to přece nejde, je dobrý vědět, že např. když půjdu za maranelem, stanym, ............, tak si můžu být téměř jist, že se nestanu obětí nějaký levárnysasima píše:To pak budem vjedět kdo je svatejtřeba časem budem nosit i svatozář
![]()
za dobré skutky
Jasně, noFx píše: Ha ha ha, uz vidim, jak se s tim nekdo patla - staci udelat spravnej webovej formular
Si dělám sranduDAN píše:wo to přece nejde, je dobrý vědět, že např. když půjdu za maranelem, stanym, ............, tak si můžu být téměř jist, že se nestanu obětí nějaký levárnysasima píše:To pak budem vjedět kdo je svatejtřeba časem budem nosit i svatozář
![]()
za dobré skutky
a na druhou stranu, kdy bude někdo, kdo se už třeba jen jednou ukázal jako svině podvodnická, tak je dobrý bejt maximálně ostražitej, nevěřit hned všem medovejm slibům, budeš vědět, že když pojedeš 1 000 km do nějaký prdele, že tam ten člověk na tebe bude vůbec čekat, ....., že se nestane, že se na tebe s klidem vysere, a když tam dorazíš, tak on třeba nebude brát ani telefon z nějakýho iracionálního krypldůvodu,.... atd, atd.